Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva vil en mann sette pris på å få i gave av en date?


Anbefalte innlegg

Vi har bare "datet" i et par mnd og nå har han selvsagt bursdag. Hva ville du som mann satt pris på å få i gave av en du treffer og har sex med et par ganger i uka. Altså, jeg må jo gi noe, men vil ikke gi noe veldig personlig som skriker ut forhold eller kjæreste. Hjelp meg gutta!


Anonymous poster hash: 6693e...1a8



Anonymous poster hash: 6693e...1a8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet jo ikke hva hva han liker ennå, vi møtes, spiser sammen..drikker vin og har sex.. En flaske god vin kanskje?

Hmm, du kan lage han en finere middag med litt god, dyrere drikke? 

 

Så ikke siste kommentar før nå. 

 

Hmmmmmm.... hva med at du tar han med ut på en fin middag, så en kino/noeannetmorohanliker og så avslutte hjemme hos deg hvor du tenner litt levende lys, setter på myk musikk og tar frem en finere flaske vin til å runde av kvelden med?

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Hmm, du kan lage han en finere middag med litt god, dyrere drikke? 

 

Så ikke siste kommentar før nå. 

 

Hmmmmmm.... hva med at du tar han med ut på en fin middag, så en kino/noeannetmorohanliker og så avslutte hjemme hos deg hvor du tenner litt levende lys, setter på myk musikk og tar frem en finere flaske vin til å runde av kvelden med?

 

Hva hvis han ikke liker fisking? I know. HVEM KAN IKKE LIKE FISKING? Men de finnes!

Hahaha

Lenke til kommentar

Hmm, du kan lage han en finere middag med litt god, dyrere drikke? 

 

Så ikke siste kommentar før nå. 

 

Hmmmmmm.... hva med at du tar han med ut på en fin middag, så en kino/noeannetmorohanliker og så avslutte hjemme hos deg hvor du tenner litt levende lys, setter på myk musikk og tar frem en finere flaske vin til å runde av kvelden med?

Kanskje bare kino og en veldig god flaske vin hjemme etterpå? Middag er jeg redd for at skriker ut JEG VIL BLI DAMA DI..eller? Altså, vi har jo bare sex og koser oss, ikke noe kjærestegreier..men jeg liker ham godt nok til å gi ham noe ekstra på bursdagen hans

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324

Hva hvis han ikke liker fisking? I know. HVEM KAN IKKE LIKE FISKING? Men de finnes!

Før eller siden trenger vi vel alle fiskesluker!!! I mean, with brexit going on and all

 

Lenke til kommentar

Kanskje bare kino og en veldig god flaske vin hjemme etterpå? Middag er jeg redd for at skriker ut JEG VIL BLI DAMA DI..eller? Altså, vi har jo bare sex og koser oss, ikke noe kjærestegreier..men jeg liker ham godt nok til å gi ham noe ekstra på bursdagen hans

Ja helt klart, hvis du føler det er for fort frem med middag ute så går det jo så absolutt å bare gå på kino/ettellerannet istedet. Er han den aktive typen kan du jo foreslå å stå på skøyter ett eller annet sted, masse fysisk kontakt og kan jo bli moro :)

Lenke til kommentar

Ja helt klart, hvis du føler det er for fort frem med middag ute så går det jo så absolutt å bare gå på kino/ettellerannet istedet. Er han den aktive typen kan du jo foreslå å stå på skøyter ett eller annet sted, masse fysisk kontakt og kan jo bli moro :)

Han er mer av "hjemme og ha sex" typen haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I vote for this! Hvis det viser seg at han HATER fisking så har dere en artig historie å fortelle de potensielle barnebarna deres en dag!

Haha, jeg synes jeg ser ham da han åpner gaven og ut stiger et fiskesluk liksom. Han vet sikkert ikke hva det er, han vil nok tro det er et veldig spesielt sexleketøy

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...