Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
41 minutes ago, Trestein said:

Lånte en bmw for en stund siden. Når jeg startet bilen var min profil der alt. Scannet ingen ting. Tror den må ha brukt telefonen. Har egentlig aldri sjekket hvorfor

Høres jo litt pussig ut? BMW bruker jo også QR koder virker det som.

images(5).jpeg.bb744eaebc09379bc567a98963884a07.jpeg

Får man lånebil fra Tesla er den satt opp på forhånd så bare å hoppe i å kjøre og alt er ferdig satt opp, men leier man en Tesla hos f.eks Hertz må man scanne koden.

Endret av Complexity
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overrasket av hvor lite FSD 14 snakk det er i tråden. Jeg startet skeptisk men etter å ha sett timesvis er dette helt sykt!

Det er tilnærmet ingen feil lengre og den håndterer enormt mange situasjoner nå. 

Ser virkelig ut som kun kamera kan fungere... 

Skrevet
Salvesen. skrev (22 minutter siden):

Overrasket av hvor lite FSD 14 snakk det er i tråden. Jeg startet skeptisk men etter å ha sett timesvis er dette helt sykt!

Det er tilnærmet ingen feil lengre og den håndterer enormt mange situasjoner nå. 

Ser virkelig ut som kun kamera kan fungere... 

Så en film, kjørte bra, men på ene målet landa den på feil parkeringsplass, ergo på feil sted. Men målet var naboparkeringsplassen, men ville krevde et annet valg i siste rundkjøringen. Altså ikke akkurat grov feil, mer en "kartfeil" enn noe annet!

Men vil ikke konkludere med kun en video som basis, og orket ikke bruke tid på masse FSD-videoer i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...