Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Skrevet
nebrewfoz skrev (1 time siden):

Hvis du tror at jeg gidder å bla tilbake for å lese det du har skrevet, da har du for høye tanker om deg selv.

Men tomme påstander gidde du å framsette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skrudd auto bremse greia til lav, men har nødbrems på enda. Etter nå over 6000km de første to mnd har jeg hatt flere potensielle nesten ulykker med påkjørsler bakfra pga fantom bremsing helt ute I det blå så jeg vurderer å skru av nødbrems for å redusere risiko. Det høres jo helt bakvendt ut.. Noen andre som har gjort det samme? 

Skrevet
minim skrev (18 minutter siden):

Jeg har skrudd auto bremse greia til lav, men har nødbrems på enda. Etter nå over 6000km de første to mnd har jeg hatt flere potensielle nesten ulykker med påkjørsler bakfra pga fantom bremsing helt ute I det blå så jeg vurderer å skru av nødbrems for å redusere risiko. Det høres jo helt bakvendt ut.. Noen andre som har gjort det samme? 

Er du sikker på det er nødbrems og ikke cruise control som bremser?

Skrevet
Salvesen. skrev (12 minutter siden):

Er du sikker på det er nødbrems og ikke cruise control som bremser?

Det uler ihvertfall når den slår inn. Skjer ofte når man møter lastebil, men også helt ut i det blå. Jeg har nå utviklet en refleks omtrent til å gi full gass når dette inntrer for å unngå kollisjon bakenfra og det er ikke helt bra :p

Det er en god bil, men fantom brems, cruise som ikke følger "effektiv kjøring", ikke fungerende vindusviskere og langlys som ikke kommer på i skymring er enkle og merkelige feil å ha. Skulle tro slike ting lett kunne løses..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...