Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
KriZZ skrev (31 minutter siden):

Kult! 

Spent på hva @oophus har å si om dette. Nei ikke ironisk! Hen virker å ha veldig oversikt over tillatelser og søknader ift dette, noe jeg personlig ikke har. 

Håper ikke det er nok ett stunt fra Tesla sin side uten rette permits.. 

Skrevet
Jotun skrev (19 timer siden):

Perfekt for oss som er fire. Alle sitter gullfint og bagasjerommet er svært.

Samme her, vi er bare to. 3 når "farmor" er med 😛 Men fint med god plass for alle som er med samt nødløsning for folk bak om det trengs. Ikke minst ett godt antall nye kule features og litt mer plass(ikke at jeg trenger det, men Ill take it :P)

Skrevet
Salvesen. skrev (5 minutter siden):

Kult! 

Spent på hva @oophus har å si om dette. Nei ikke ironisk! Hen virker å ha veldig oversikt over tillatelser og søknader ift dette, noe jeg personlig ikke har. 

Må nå ærlig talt si at dette reagerte jeg og på. Har de ikke tillatelsene i orden, er vel dette sannsynligvis bevis for lovbrudd, og et rimelig alvorlig et...

Men må jo håpe og tro at Tesla har tillatelsene i orden. Det blir sikkert en stor diskusjon om, både her og i andre fora! Og sannheten kommer nok frem etterhvert.

Skrevet
Snowleopard skrev (51 minutter siden):

Må nå ærlig talt si at dette reagerte jeg og på. Har de ikke tillatelsene i orden, er vel dette sannsynligvis bevis for lovbrudd, og et rimelig alvorlig et...

Men må jo håpe og tro at Tesla har tillatelsene i orden. Det blir sikkert en stor diskusjon om, både her og i andre fora! Og sannheten kommer nok frem etterhvert.

Her må jo tesla ha ansvaret. Inge andre å skylde på om bilen kjører over et barn eller et kjeledyr. Tesla kommer nok til å holde liv i hele den amerikanske advokatbestanden lenge fremover! Det blir gøy å følge med på!

Skrevet
Salvesen. skrev (13 timer siden):

Kult! 

Den posten er helt hvit hos meg uten innhold, hva står det der? 

Skrevet
oophus skrev (1 time siden):

Den posten er helt hvit hos meg uten innhold, hva står det der? 

Var en X post om jeg husker rett hvor en model Y cybercab kjørte rundt førerløs I Austin.

Skrevet
Salvesen. skrev (49 minutter siden):

Samme video, annen post. Ble vell påpekt at den var merket cybercab og ikke privatbil men hvem vet. Vi får nok fasit snart😅

Er ikke noen forandringer her såvidt jeg kan se, så spørs om vi ikke så enda et dårlig stunt. 
image.png.d8c178a1f9151021ae324c7b7d10dabc.png

• Liker 1
Skrevet
Salvesen. skrev (2 minutter siden):

Står no på safety driver?

Kan ikke huske at det har stått "yes" der før. Den lisenstypen der leder jo uansett ikke frem til full selvkjøring. Det krever jo en helt annen retning og søknad. Dog, hvem vet hva som skjer der borte nå om dagene. Pengene flyr jo og folk kan kjøpes. 

Skrevet
2 hours ago, Salvesen. said:

Står no på safety driver?

De har vel hatt lov til å kjøre uten safety driver hele tiden, men villet være sikre før de fjerner hen?

Det er jo tross alt de som må betale om det skjer noe, både penge og omdømmemessig. Så de har vel villet være sikre før de fjernet personen.

Veldig spennende dette.

Neste stegene er vel da:

• Kjøring på motorvei
  • Kjøring i områder som ikke er spesielt scannet

Lurer på hvor lang tid det tar til vi er der.

Skrevet

Ganske så imponert over at Model 3’en sitt batteri ikke har blitt degradert i det hele tatt på 4 år. Tvert imot så fikk jeg faktisk plutselig 6km mer rekkevidde på 100% i dag! Pleier å ligge på 400km akkurat på 100%, mens til morgenen i dag, lå den på 406 km. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...