Gå til innhold

Hva gjør man om man ikke kommer seg til egen bolig?


overwatch

Anbefalte innlegg

Hadde et scenario her nå. Bor et boligfelt der det er to ganske lange bakker for å komme frem. Når jeg dro avgårde idag var det fint føre. Når jeg kom hjem hadde det regnet en god del. Det var rett og slett ren is med vann på. Umulig å komme seg opp bakken. Endte med at jeg måtte parkere bilen ved en skole, å gå hjem. Problemet nå er at det var umulig å gå hjem også. Endte til slutt med at jeg klatret opp skråningen til huset gjennom en halvmeter med snø. Jeg kom meg hjem til slutt, men tror ikke det ville vært løsningen for alle andre som bor her. Hva gjør man egentlig?

Er klar over at det eksisterer brodder, men det var utilgjengelig. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde et scenario her nå. Bor et boligfelt der det er to ganske lange bakker for å komme frem. Når jeg dro avgårde idag var det fint føre. Når jeg kom hjem hadde det regnet en god del. Det var rett og slett ren is med vann på. Umulig å komme seg opp bakken. Endte med at jeg måtte parkere bilen ved en skole, å gå hjem. Problemet nå er at det var umulig å gå hjem også. Endte til slutt med at jeg klatret opp skråningen til huset gjennom en halvmeter med snø. Jeg kom meg hjem til slutt, men tror ikke det ville vært løsningen for alle andre som bor her. Hva gjør man egentlig?

 

Er klar over at det eksisterer brodder, men det var utilgjengelig. 

LØPESKO MED PIGG

https://www.oslosportslager.no/produktkategori/lopesko-med-pigg-herre-4-5848.aspx

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kom meg så vidt bort til broren min idag. Var is hele veien (dog ingen oppoverbakker, er livredd for å dette. :p ). Men når jeg skulle gå hjem, så regnet det og var varmegrader, så mesteparten av isen hadde smeltet. Men er meldt kuldegrader igjen imorgen og på Mandag, så skal bli morsomt å komme seg til butikken da. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...