Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten til bestekompis snakker mye med meg?


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er normalt, men kjæresten til kompisen min snakker mye med meg. Sender meg ofte nattamelding hvis vi har pratet med hverandre tidligere den dagen f.eks.

Jeg vil ikke være frekk og ikke svare på spørsmål, eller småprate hvis hun vil det heller. Bør jeg bekymre meg for at hun liker meg, eller er dette normalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge hun holder det vennskapelig og det ikke er noe dere skjuler for kjæresten hennes så ser jeg ikke noe galt i det at dere snakker som venner.

Det er galt hvis hun bare gjør det ut av det blå. Hadde de kjent hverandre godt også før hun ble sammen med kompisen hadde det kanskje vært annerledes, men det er ikke noen slik informasjon i startinnlegget.

Lenke til kommentar

Jeg både skriver og snakker mye med dama til bestekompisen min. Det trenger ikke være noe galt i det. Grunnen i mitt tilfelle er at jeg rett og slett har blitt veldig god venn med henne.

Som andre nevner er det vanskelig for oss å bedømme om det er noe mer eller om det er noe galt i det. Alle situasjoner er forskjellige. Spørsmålet er egentlig om du føler deg komfortabel med det og om kompisen din føler seg komfortabel med det.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er normalt, men kjæresten til kompisen min snakker mye med meg. Sender meg ofte nattamelding hvis vi har pratet med hverandre tidligere den dagen f.eks.

Jeg vil ikke være frekk og ikke svare på spørsmål, eller småprate hvis hun vil det heller. Bør jeg bekymre meg for at hun liker meg, eller er dette normalt?

Nattameldinger - betyr det at dere ikke er eldre enn 15 år?

 

Enten ser hun på deg som en guttevenn som ikke er seksuelt attraktiv men bruker deg som emosjonell tampong da fyren hun faktisk ligger med (kompisen din) ikke kaster bort tid på det, eller så snakker hun til deg fordi hun faktisk har lyst på deg (tvilsomt). I begge tilfeller bør du ganske enkelt bare la være å svare. (Får du deg et liv skal du se at du ikke har tid til å småpjattre med damer du ikke også ligger med, uansett)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er galt hvis hun bare gjør det ut av det blå. Hadde de kjent hverandre godt også før hun ble sammen med kompisen hadde det kanskje vært annerledes, men det er ikke noen slik informasjon i startinnlegget.

Helt irrelevant så lenge de bare har vennskapelig kontakt.

 

Nattameldinger - betyr det at dere ikke er eldre enn 15 år?

Enten ser hun på deg som en guttevenn som ikke er seksuelt attraktiv men bruker deg som emosjonell tampong da fyren hun faktisk ligger med (kompisen din) ikke kaster bort tid på det, eller så snakker hun til deg fordi hun faktisk har lyst på deg (tvilsomt). I begge tilfeller bør du ganske enkelt bare la være å svare. (Får du deg et liv skal du se at du ikke har tid til å småpjattre med damer du ikke også ligger med, uansett)

Her bommer du på mye. Man kan være 30+ og sende nattameldinger. Vet ikke hvorfor du tror at det er en fjortisgreie. Ordet tampong virker helt malplassert.

 

Det virker også veldig dumt å snakke om å kaste bort tid. Dette kan være kvalitetstid, uansett om det er med en kjæreste eller en venn. Merkelig å nevne ligging.

 

Det er en selvfølge å svare, med mindre man er veldig ukomfortabel med det. Må håndtere dette litt mer voksent enn å bare ikke svare.

 

 

Endret av Omnia vincit amor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her bommer du på mye. Man kan være 30+ og sende nattameldinger. Vet ikke hvorfor du tror at det er en fjortisgreie. Ordet tampong virker helt malplassert.

 

Det virker også veldig dumt å snakke om å kaste bort tid. Dette kan være kvalitetstid, uansett om det er med en kjæreste eller en venn. Merkelig å nevne ligging.

 

Det er en selvfølge å svare, med mindre man er veldig ukomfortabel med det. Må håndtere dette litt mer voksent enn å bare ikke svare.

Hvis teksting, herunder nattameldinger, med dama til en kompis er kvalitetstid, så trenger man å få tatovert en stor L inn panna, sammen med en laminert steg for steg-guide over hvordan man kan få seg det folk flest kaller «et liv».

 

Det er en «fjortisgreie» som du kaller det å si natta til noen man ikke ligger med.

 

Ordet tampong er ikke malplassert. Normalt brukes en tampong for å suge opp blod, å være noens emosjonelle tampong betyr at vedkommende bruker deg for å få sugd ut følelser og tanker.

 

Erfaringsmessig slutter folk å tekste deg etter to/tre ganger når du bruker 8-12 timer på å svare, og svaret i tillegg er kortfattet og dødt.

Endret av coffeee
Lenke til kommentar

Tre alternativer, sånn som jeg ser det:

 

1) Ho er bare vennskapelig, typen hennes vet antageligvis om det.

 

2) Ho tuller med deg og ho og typen ler av deg fordi du gir ho oppmerksomhet, og du tror du kanskje har sjans.

 

3) Ho liker deg og går litt bak ryggen på typen sin.

 

Hva som er sannhet må du finne ut av selv. Personlig holder jeg meg langt unna det motsatte kjønn i forhold, med mindre det er jobb eller andre forretningsmessige saker.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Hvis jeg skal være mistroisk, slik flere andre er her, vil hun kanskje ha deg som et alternativ i tilfelle det skulle skjære seg med kompisen din.

Men det er vel neppe et reelt alternativ.

 

Og coffeee, selvsagt kan teksting med denne dama være kvalitetstid. Det kan man ikke uttale seg om uten å ha lest mld og snakket med de involverte. Foreslår at du prøver å få et mer avslappet forhold til relasjoner generelt og ligging spesielt.

 

Som jeg var inne på svarer man normalt på mld, evt gjør det klart at man ikke vil ha kontakt. Å ikke svare eller vente veldig lenge er bare umodent.

Endret av BVB09
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men det er vel neppe et reelt alternativ.

 

Og coffeee, selvsagt kan teksting med denne dama være kvalitetstid. Det kan man ikke uttale seg om uten å ha lest mld og snakket med de involverte. Foreslår at du prøver å få et mer avslappet forhold til relasjoner generelt og ligging spesielt.

 

Som jeg var inne på svarer man normalt på mld, evt gjør det klart at man ikke vil ha kontakt. Å ikke svare eller vente veldig lenge er bare umodent.

Jeg vet ikke om det skyldes lav testosteronproduksjon eller bare innprenting av feilaktige forestillinger fra barnsben av, men en del av dere gutter på dette forumet har et særdeles forskrudd og forhøyet glansbilde av kvinner og hvordan kvinner fungerer.

 

Jenter er som ekornet, de samler mat (aka en provider) og de samler langt mer enn de trenger, i tilfelle dårlige tider. Å ha en beta orbiter eller tre å falle tilbake på for emosjonell og økonomisk støtte hvis forholdet skulle ryke, ligger etset inn i kvinners gener.

 

(Hadde du for øvrig sagt det samme om kjæresten til denne jenta hadde sendt nattameldinger til venniner av dama si? «Han har sikkert bare kvalitetstid med henne.» Neppe)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det skyldes lav testosteronproduksjon eller bare innprenting av feilaktige forestillinger fra barnsben av, men en del av dere gutter på dette forumet har et særdeles forskrudd og forhøyet glansbilde av kvinner og hvordan kvinner fungerer.

Jenter er som ekornet, de samler mat (aka en provider) og de samler langt mer enn de trenger, i tilfelle dårlige tider. Å ha en beta orbiter eller tre å falle tilbake på for emosjonell og økonomisk støtte hvis forholdet skulle ryke, ligger etset inn i kvinners gener.

(Hadde du for øvrig sagt det samme om kjæresten til denne jenta hadde sendt nattameldinger til venniner av dama si? «Han har sikkert bare kvalitetstid med henne.» Neppe)

Gjetter på at du har lest noen bøker og/eller sett noen videoer som har fått deg inn på dette sporet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det skyldes lav testosteronproduksjon eller bare innprenting av feilaktige forestillinger fra barnsben av, men en del av dere gutter på dette forumet har et særdeles forskrudd og forhøyet glansbilde av kvinner og hvordan kvinner fungerer.

Jenter er som ekornet, de samler mat (aka en provider) og de samler langt mer enn de trenger, i tilfelle dårlige tider. Å ha en beta orbiter eller tre å falle tilbake på for emosjonell og økonomisk støtte hvis forholdet skulle ryke, ligger etset inn i kvinners gener.

(Hadde du for øvrig sagt det samme om kjæresten til denne jenta hadde sendt nattameldinger til venniner av dama si? «Han har sikkert bare kvalitetstid med henne.» Neppe)

Altså... nei...

ikke tilegne meg egenskaper jeg ikke har. Merker på svaret ditt at du er både manne og kvinnefientlig. Ta denne faktaen din en annen plass for dette blir nesten litt for dumt.

 

Hilsen kvinne, som ikke er som ett ekorn.

Lenke til kommentar

Trådstarter er ikke et reelt kjæresteemne for dama hvis det skulle skjære seg med kompisen? Jeg kjenner ikke trådstarter, så det vet jeg ikke. Men det er ikke avgjørende for hvorvidt hun mener at det kan være verd å holde muligheten åpen.

Eksen til kompisen er jo off limit, i hvert fall hvis man har tenkt å beholde vennskapet. Sånn for veldig mange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...