Gå til innhold

Kamptråd - Champions League 18/19


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Ja, man må være litt heldig, det så vi Liverpool også var da Barcelona missa gigantmuligheter til 4 og 5-0 på slutten av første kampen der.

 

Men Ajax vant langt færre dueller og andreballer i andreomgangen, flyttet beina litt saktere, akkurat som i første kampen. Mindre aggressive i presset bak, orker ikke.

 

Også er Pochettinos grep med Wanyama ut, Eriksen dypere i banen og Llorente inn på topp ganske avgjørende i tillegg.

Er jo Llorente som kommer inn og vinner alt av dueller. Han var enorm. Bokstavelig talt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, kult at man fortsatt kan slenge innpå den type spisser og bombardere litt i lufta. Eriksen også avgjørende i andreomgangen synes jeg, gjør det mulig å spille Ajax lavere. En smule bedre til å styre spillet enn Wanyama kan man si...

Eller så er det bare lettere å styre spillet derfra enn midt i pressleddet slik han prøvde da Wanyama var på.

 

Det er synd Winks ble skadet. Tottenham er mye bedre med han på midten (i stedet for Dier og Wanyama).

Lenke til kommentar

Blir en enklere seier for Liverpool i finalen nå virker det som. Tottenham er mange hakk under.

 

Stusser litt over hvordan Ajax klarte å slå ut mektige Juventus. C. Ronaldo må ha vært skikkelig skadet eller noe sånt. (han hadde jo en skade, men de sa at han hadde blitt frisk)

 

Ikke enig i det. Jeg tror Liverpool ville fått det enklere mot Ajax grunnet at jeg tror Liverpool er et bedre lag fysisk. Tottenham kommer til å være som gale bikkjer og Kane kommer til å score...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...