Gå til innhold

Kamptråd - Champions League 18/19


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke så fjasete det. Ajax skal slite litt i morgen om de fortsetter der de slapp i London, de må heve seg.

 

Som sagt tror jeg Liverpool med det enorme presset sitt eventuelt stå veldig godt mot Ajax sin spillestil, bedre enn Bayern, Juventus og Real Madrid. Fysikken spiller helt klart en stor rolle hvis de møtes i finalen og der er Liverpool et hestehode foran.

 

Blir det Tottenham i finalen er Liverpool store favoritter, ingen tvil om det.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Liverpool hadde flaks at Barca ikke scorte i dag. Men Barca hadde flaks at Pool ikke scorte på Camp Nou.

Tja. Vet ikke om jeg vil kalle det flaks. En god Allison kombinert med noen svake avslutninger fra Suarez, Cou og Messi.

 

Men ja, på en annen dag kunne det blitt baklengs.

 

Så sykt fornøyd nå. Villeste kampen jeg har sett på TV. Tror faktisk det overgår Istanbul.

Lenke til kommentar

Har en unge i hus som ikke var særlig fornøyd med at Liverpool klarte det i går,

 

«Åå nå kommer Martin og Jonas til å være dritdryge i lang tid, de sier så utrolig mye irriterende hver gang Liverpool vinner en kamp, nå blir det sikkert tusen ganger verre!»

 

«Det er bare å gratulere de da, få det unna og bli ferdig med det.»

 

«HÆ?!!! Ikke fffa... glem det!»

 

«Ok, da må du tåle at de terger deg når du blir så lett sint»

 

«...»

 

«Slike resultat og kamper som dette er det ingenting å si på. Gjør du det fremstår du bare som en dårlig taper. Liverpool spilte fantastisk bra, og det uten to av sine beste spillere. De slo det som av mange regnes som verdens beste klubblag 4-0, for å gå videre til en finale i CL. Presset var enormt men allikevel gjorde de det med vakker fotball. Det er bare å ta av seg hatten og gratulere, for dette skjer ikke ofte. Klopp beviste at han er en fantastisk manager og spillerne levde opp til forventningene.»

 

*tenketenketenke*

«Ok da, jeg kan gratulere Martin ...

Men JEG SIER INGENTING TIL JONAS!!!!» ?

 

 

Gratulerer til Liverpool-fansen, for en prestasjon!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...