Gå til innhold

Kamptråd - Champions League 18/19


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin den. Veldig mange lag som setter press på TAA og det skjønner man jo, Tottenham var tydelig bevisste på å komme rundt på han s side. Han er verd det allikevel, med alle målgivende han har. Men det er ikke lett å score på Liverpool.

Lenke til kommentar

Fin den. Veldig mange lag som setter press på TAA og det skjønner man jo, Tottenham var tydelig bevisste på å komme rundt på han s side. Han er verd det allikevel, med alle målgivende han har. Men det er ikke lett å score på Liverpool.

Nå var det ikke hovedsakelig det jeg tenkte på. Det er jo opplagt at man angriper der. Liverpool og alle andre angriper jo bak Trippier. Tenkte mer på at han påpeker at Tottenham egentlig skapte mye mer enn hva mange gir dem kreditt for (Tottenham var kjedelige. Ville ikke. Blablabla.) problemet var bare at Son og Dele ikke klarte å gjøre nok med rommet Kane skapte og sjansene fra backene.

Lenke til kommentar

Nå var det ikke hovedsakelig det jeg tenkte på. Det er jo opplagt at man angriper der. Liverpool og alle andre angriper jo bak Trippier. Tenkte mer på at han påpeker at Tottenham egentlig skapte mye mer enn hva mange gir dem kreditt for (Tottenham var kjedelige. Ville ikke. Blablabla.) problemet var bare at Son og Dele ikke klarte å gjøre nok med rommet Kane skapte og sjansene fra backene.

Joda, spillemessig var Tottenham overlegne på lørdag. Men Liverpool hadde det lille ekstra :)

 

 

Jeg så igjennom hele denne snutten, Mourinho er betydelig mer interessant som kommentator enn trener.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...