Gå til innhold

Den store iPhone Xs / Xr tråden (2018)


Lami

  

107 stemmer

  1. 1. Hvilken iPhone skal du kjøpe?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har funnet ut greia, filen er liten fordi .jpg kvaliteten bare er 75%.

Legger jeg bildet in på pc'en i photoshop og bare lagrer bildet uten å gjøre noe som helst redigering blir filen 8 - 12mb.

Kan hende det er noe form for komprimering her, ser ikke ut som man ''mister'' noe i bildet selvom det lagres på 75%.

Bruker eventuelt ProCam til raw, men jeg har så og si aldri det behovet..

Lenke til kommentar

Kjøpte en iPhone XR 64 GB til 7990,- til dama på elkjøp phonehouse i går, og i dag fikk jeg mail fra elkjøp phonehouse at den kommer på åpningstilbud på samme butikk jeg handlet kommende torsdag 7/3 til 6990,-

Vet dere om elkjøp phonehouse har prisgaranti? Dette var jo litt irriterende med under en uke fra jeg handlet :(

Endret av Teodor1979
Lenke til kommentar

Kjøpte en iPhone XR 64 GB til 7990,- til dama på elkjøp phonehouse i går, og i dag fikk jeg mail fra elkjøp phonehouse at den kommer på åpningstilbud på samme butikk jeg handlet kommende torsdag 7/3 til 6990,-

Vet dere om elkjøp phonehouse har prisgaranti? Dette var jo litt irriterende med under en uke fra jeg handlet :(

Bare å be om å få igjen pengene ut ifra prisløftet til Elkjøp,det ble ordne seg greit.

 

https://www.elkjop.no/cms/elkjop-prislofte/elkjops-prislofte-til-deg/

 

 

Jeg synes ikke de bør bruke punktet under mot deg heller siden dette faktisk er snakk om samme butikk:

Kampanjen det refereres til kan ikke ha vært en lokal kampanje eller tilbud eksklusivt knyttet til én butikk: Eksempler på dette er åpningstilbud, lokale handelsdager, lokal lagertømming og lignende aktiviteter som skiller seg fra en tradisjonell kampanje.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Er vel ikke åpent kjøp på mobiltelefoner på elkjøp?

Stemmer det. Power har enda åpent kjøp på mobiler, men de som misbrukte den hos elkjøp misbruker den sikkert hos power nå så spørs hvor lenge det varer. 

 

"Mobiltelefoner er unntatt ordningen fordi det har vært en for stor andel som har misbrukt ordningen. Åpent kjøp er en løsning som skal gjøre det trygt å handle hos oss, men det er ikke meningen at man skal bruke den til å få et nytt produkt med jevne mellomrom. " 

 

https://www.elkjop.no/cms/aapent-kjop/slik-fungerer-apent-kjop-hos-elkjop/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøver å få jailbreaket en iPhone 5s. Da dette er den eneste aktive "iPhone" tråden og 5S kjører samme IOS version som de XS og XR så kansje dere vet litt.

 

Hvordan er status på jailbreak? Googler man får man jo ett sammensurium av forsjellige metoder å ting.

Har downgradet til 12.1.3 som en eller annen tutorial sa skulle funke, men det virker som siste jailbreakable version man må ha er 12.1.1 beta 3? og den er vel ikke signert av Apple lenger så den kan man ikke installere via iTunes iallefall.

 

Og det er jo mange metoder der ute som lover Jailbreak via nettleseren bare man laster ned den å den appen å bruker i 30 minutter og taster inn telefonummer her å der så alle kan få trekke penger hos deg. Har store tvil på at man faktisk får Cydia installert etterpå som disse lover :p

 

Må man bare gi opp og vente til det komme noe for 12.1.4? eller er Jailbreaking dødt?

Har bare tidligere erfaring med Android og Rooting, og der er ting vesentlig enklere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...