Gå til innhold

Den store iPhone Xs / Xr tråden (2018)


Lami

  

107 stemmer

  1. 1. Hvilken iPhone skal du kjøpe?



Anbefalte innlegg

Jeg har Nomad Rugged til XR og er ganske fornøyd med det. Finnes også som flip/folio:

 

https://eplehuset.no/tilbehor/etui-og-deksler/etui-og-deksler-for-iphone/nomad?fitwith=12038

 

Blir kanskje litt fort merker/riper på det, men det er vel litt av poenget for å gi det karakter (eller patina som de kaller det) :)

Kikket på den hos Eplehuset men klarte ikke bestemme meg. Hvor mye større føltes mobilen med på og hvordan er vekten på dekselet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kikket på den hos Eplehuset men klarte ikke bestemme meg. Hvor mye større føltes mobilen med på og hvordan er vekten på dekselet?

 

 

Jeg synes den fortsatt er ganske slank med dette dekselet. Føles ikke som den blir så mye større. Eneste negative for min del er vel at når telefonen hviler på lillefingeren så føles cutouts nederst litt skarpe. 

 

Dette  fra Gear4 som jeg også har gjør at telefonen føles større enn Nomad:

https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/deksler-og-etui-til-mobiltelefon/IC9OXLVBLK/gear4-d3o-oxford-iphone-xr-deksel-sort

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Kommer ikke iPhone med skjermbeskyttelse på fra fabrikken slik som andre gjør?

 

Er det glassbeskytter du har montert?

 

Hvilke andre er det som kommer med det fra fabrikken? Har aldri opplevd det jeg.

Lenke til kommentar

Jeg synes den fortsatt er ganske slank med dette dekselet. Føles ikke som den blir så mye større. Eneste negative for min del er vel at når telefonen hviler på lillefingeren så føles cutouts nederst litt skarpe.

 

Dette fra Gear4 som jeg også har gjør at telefonen føles større enn Nomad:

https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/deksler-og-etui-til-mobiltelefon/IC9OXLVBLK/gear4-d3o-oxford-iphone-xr-deksel-sort

Takk for svar. :)

 

Min niese har et slik Gear4-deksel på iPhone 7 og det føltes som om mobilen blir merkbart større med det på mobilen så det kan jeg godt tro.

 

Mulig jeg bare kjøper et slik Nomad-deksel så hun har beskyttelse på mobilen fra første stund og så får hun kjøpe et ekstra deksel senere om hun kommer over noe hun liker bedre.

Lenke til kommentar

Hvilke andre er det som kommer med det fra fabrikken? Har aldri opplevd det jeg.

 

Min forrige telefon (Oneplus 5) og min nåverende telefon (Oneplus 6T) kom levert med skjermbeskytter.

Har hatt intrykk at de fleste andre telefoner også gjør det, men mulig jeg tar feil.

 

Er digg å kunne rive den av etter ett halvt års bruk å ha en helt ny skjerm igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har lastet inn endel egne notifikasjoner og ringetoner som jeg har tatt fra diverse android og andre modeller.

Jeg får tilgang til disse i messages og phone etc, slik at jeg kan velge ringe og notifikasjons tone der.

 

Men går det ann å velge tone for Gmail appen, messenger, facebook og andre apper?

Finner ikke noe alterantiv for å forandre meldingslyden på messenger for eksempel?

Lenke til kommentar

Kan man velge tone i den appen som heter mail da?

Hvis jeg lar vær å bruke Gmail appen og heller setter opp den til å hente fra Gsuite kontoen min istedenfor?

 

Ja, jeg har egen tone i epostleseren som er innebygget i iOs, du endrer dette i Instillinger -> Varslinger -> Mail og velger epostkontoen du vil endre lyd på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det noen kamera apper som gir bedre kavalitet på bildene enn den orginale?

Ser de fleste av bildene jeg tar blir mellom 2.5 til 3.5mb, jeg synes dette er lite for en oppløsning på 12mp?

Min forrige telefon ga filer på opp mot 10mb når jeg skrudde jpg kvalitet på 100% og 12mp.

Jeg har skrudd av sånn high effiency og bruker most compitable.

Er det noen innstillinger eller apper som gir bedre jpg kvalitet?

Endret av lylu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...