Mannen med ljåen Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar (endret) Bare en humoristisk omskriving for strimlet svinekjøtt. Handler mest i datodiskene til Rema og Meny, og fryseboksen er full av kjøttvarer som kostet mindre pga. dato, ingen kriminalitet ligger bak. Bare kriminelt gode tilbud. Shirataki nudler og ris kommet fra rawfoodshop (postordre) og teriyaki-sausen er fra Normal. Endret 6. februar av Mannen med ljåen 2
Dragavon Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar I dag blir det gryterett med oksekjøtt frå datodisken på Coop. Med sjalottløk og sopp 😋 2
Mannen med ljåen Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar (endret) Skulle jo ha fisk snart, men så ble det lørdag, og lørdagspizza er obligatorisk. Så plagsomt. Her fikk jeg plass til 2 runde pizzaer på det samme bakebrettet. Life hack. Endret 7. februar av Mannen med ljåen 2
Salvesen. Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar gochujang/honning/soy glazed entrecôte som har salt modnet siden i dag morges i kjølen. Med sticky ris:) 2 2
Boing 4EVER Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Hei folkens! Fikk bare lyst til å dele noen visdomsord med dere: ta vare på konene og samboerne deres. Ikke forvent mer enn det dere kan gi tilbake 1
Mannen med ljåen Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Røkt svinekam med bearnaisesaus, kokt gulrot og blomkål 😻😻😻😻😻😻😻😻 1
frohmage Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Mannen med ljåen skrev (44 minutter siden): Røkt svinekam med bearnaisesaus Oi, svin med bearnaise? Det har jeg aldri prøvd. Høres godt ut!
Salvesen. Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Morsdags buffet på det lokale hotellet i dag. Ble litt skalldyr, fisk og ku. Og en god slant grønnsaker. Like godt som sist år😅 1
Hansien Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Nakkekoteletter på tilbud og litt behov for å bruke opp diverse her i huset endte med Honningmarinerte koteletter, div rotgrønnsaker og ris. 2 1
:utakt Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Kokt laks, poteter og hollandaise. Litt grønt ved siden av. 2 1
Mannen med ljåen Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Bonusmiddag mens jeg sletter Windows og installerer Debian. Oliven, litauisk salami og Jarlsberg. 😻 Servert med koffeinfri lungo. 2
Hansien Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Mannen med ljåen skrev (1 time siden): Taco 😻 Det kan aldri bli feil med taco. 1
xRun Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar xRun skrev (På 5.1.2026 den 15.18): Årets første gryte-batch lages i dag, 20 porsjoner. Har to frysere, en av dem stor. Tar en i dag, en i morgen, så noe annet. Regner med at de er ferdigspist om rundt 5-7 uker, alt etter hvor ofte jeg spiser noe annet. Siste av denne ble spist fredag, så det holdt 5 uker omtrent som ventet. Snublet over et dusin pakker karbonadedeig i datodisken i dag (hos Kiwi: 50%), så da kjører jeg like godt igang batch nr. 2 og tar en gryterett til middag i dag. 1 1
Salvesen. Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Skreikaker i datodisken i dag, og mini ville ha hjemmelagde pomfritt så da ble risen lagt bort for i dag😅 2 1
Skogslik Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Stekt laks med ris og tomater + kokt blomkål. Servert med rømme Kullsyre vatn til drikke. 1 1
Mannen med ljåen Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Kom over en gulost til halv pris, så jeg får utsette torskegryta litt til. 😭 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå