Duriello Skrevet tirsdag kl 08:04 Skrevet tirsdag kl 08:04 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Så godt ut biff ? 😀 Kylling. 😉 2
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 08:58 Skrevet tirsdag kl 08:58 Duriello skrev (53 minutter siden): Kylling. 😉 Kylling ja er godt 😀 1
Mannen med ljåen Skrevet tirsdag kl 12:50 Skrevet tirsdag kl 12:50 Omelette du fromage igjen, med Jarlsberg, smør og lokalproduserte baconterninger fra Gabbas. 2 4
kittycat Skrevet tirsdag kl 13:15 Skrevet tirsdag kl 13:15 Blir kylling til middag i dag 🍗 trenger en del proteiner nå 🤰😄😁 1 2
Mannen med ljåen Skrevet onsdag kl 17:05 Skrevet onsdag kl 17:05 Omelette du fromage igjen, med baconterninger som i går, og alfalfa-spirer. 1 2
Simen1 Skrevet onsdag kl 22:36 Skrevet onsdag kl 22:36 Glemte å skrive det, men det ble fiskekaker både tirsdag og onsdag. Nydelige lokalproduserte fiskekaker basert på kun hyse (det beste fiskeslaget for fiskekaker). Råstekte poterer, stekt løk og råkost til. 1 3
Dragavon Skrevet torsdag kl 06:21 Skrevet torsdag kl 06:21 Eg synest hysekaker er jæla kjedelige. Søstrene Hagelin sine steinbitkaker eller seikaker med ost og bacon er tingen 👍😋 3
Salvesen. Skrevet torsdag kl 07:04 Skrevet torsdag kl 07:04 Ble nattmat her i Zurich i går, deilig og tradisjonell brattwurst etter en lang ettermiddag på lake zurich på min sjefs båt. Fortsatt sommer her nede, og det er deilig for en vestlending som meg 😛 I dag er planen Italiensk med en kollega, men jeg skal prøve å få han over på noe asiatisk heller. Pizza kan jeg spise hjemme 😛 4
Simen1 Skrevet torsdag kl 14:58 Skrevet torsdag kl 14:58 Salvesen. skrev (7 timer siden): I dag er planen Italiensk med en kollega, men jeg skal prøve å få han over på noe asiatisk heller. Pizza kan jeg spise hjemme Nå fornærmer du eventuelle italienere som leser tråden. Italiensk mat er 100 ganger mer enn pizza og pasta. Det er litt som å si at "norsk mat = tørt kneippbrød" 2 1
Mannen med ljåen Skrevet torsdag kl 15:02 Skrevet torsdag kl 15:02 Pizza med resten av baconet, Jarlsberg og saus av rømme og ketchup. 1 2
Salvesen. Skrevet torsdag kl 15:16 Skrevet torsdag kl 15:16 Simen1 skrev (16 minutter siden): Nå fornærmer du eventuelle italienere som leser tråden. Italiensk mat er 100 ganger mer enn pizza og pasta. Det er litt som å si at "norsk mat = tørt kneippbrød" Neida, det var ikke det jeg mente men restauranten er typisk pizza/pasta med helt ok kvalitet. Ikke kjempe spennende når en har tilgang på mer eksotisk mat her i storbyen:) 2 1
Karltorbj Skrevet torsdag kl 17:07 Skrevet torsdag kl 17:07 (endret) :utakt skrev (1 time siden): Hjemmelaget tomatsuppe i dag. Digg. Fikser du at den ikke blir lik Toro sin da? 😁 Det er det mangen norske turister i utlandet. som ikke fikser. "Hva er dette, smaker ikke som skikkelig tomatsuppe dette her?" Kjempefrustrerte. 😁 Hjjemmelaget, ligger jo selvfoelgelig. ti hakk over. Til og med hvis du ikke tar skallet ogsaa. Eller du kjoerer kanskje hermetikk? Endret torsdag kl 17:25 av Karltorbj 1 1 1
Karltorbj Skrevet torsdag kl 17:10 Skrevet torsdag kl 17:10 Simen1 skrev (2 timer siden): Nå fornærmer du eventuelle italienere som leser tråden. Italiensk mat er 100 ganger mer enn pizza og pasta. Det er litt som å si at "norsk mat = tørt kneippbrød" Ja, men vil du ha god italiensk mat, saa hold deg borte i fra Italia, sier naa jeg. 1
BamseMums80 Skrevet torsdag kl 17:13 Skrevet torsdag kl 17:13 Dagens middag var Vilti (Joika) og nypoteter (Lite kreativitet,og lite lyst å lage mat. Enkelt og greit. Bedre en de fleste sier. 2
:utakt Skrevet torsdag kl 17:25 Skrevet torsdag kl 17:25 Karltorbj skrev (17 minutter siden): Fikser du at den ikke blir lik Toro sin da? 😁 Det er det mangen norske turister i utlandet. som ikke fikser. "Hva er dette, smaker ikke som skikkelig tomatsuppe dette her? Kjempefrustrerte. 😁 Hjjemmelaget, ligger jo selvfoelgelig. ti hakk over. Til og med hvis du ikke tar skallet ogsaa. Eller du kjoerer kanskje hermetikk? Kjørte hermetiske tomater, da. Juksa litt, som Ingrid ville sagt. Laget denne: https://skikkeligdiggmat.no/oppskrifter/suppe/tomatsuppe-med-basilikum 2
Karltorbj Skrevet torsdag kl 17:32 Skrevet torsdag kl 17:32 :utakt skrev (1 minutt siden): Kjørte hermetiske tomater, da. Juksa litt, som Ingrid ville sagt. Laget denne: https://skikkeligdiggmat.no/oppskrifter/suppe/tomatsuppe-med-basilikum Saa god ut den. 6 min paa suppeegg, synes jeg smaker best. 1
Vokteren Skrevet torsdag kl 17:43 Skrevet torsdag kl 17:43 Wok-gryte tilsatt restene av gårsdagens grillmat , (helstekt svin indrefilet) 4
leticia Skrevet torsdag kl 18:06 Skrevet torsdag kl 18:06 Sesongens første komlemiddag / raspeball i dag 😍 1 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå