Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive det, men det ble fiskekaker både tirsdag og onsdag. Nydelige lokalproduserte fiskekaker basert på kun hyse (det beste fiskeslaget for fiskekaker). Råstekte poterer, stekt løk og råkost til.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Ble nattmat her i Zurich i går, deilig og tradisjonell brattwurst etter en lang ettermiddag på lake zurich på min sjefs båt. Fortsatt sommer her nede, og det er deilig for en vestlending som meg 😛

I dag er planen Italiensk med en kollega, men jeg skal prøve å få han over på noe asiatisk heller. Pizza kan jeg spise hjemme 😛

• Hjerte 4
Skrevet
Salvesen. skrev (7 timer siden):

I dag er planen Italiensk med en kollega, men jeg skal prøve å få han over på noe asiatisk heller. Pizza kan jeg spise hjemme

Nå fornærmer du eventuelle italienere som leser tråden. Italiensk mat er 100 ganger mer enn pizza og pasta. Det er litt som å si at "norsk mat = tørt kneippbrød"

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Simen1 skrev (16 minutter siden):

Nå fornærmer du eventuelle italienere som leser tråden. Italiensk mat er 100 ganger mer enn pizza og pasta. Det er litt som å si at "norsk mat = tørt kneippbrød"

Neida, det var ikke det jeg mente men restauranten er typisk pizza/pasta med helt ok kvalitet. Ikke kjempe spennende når en har tilgang på mer eksotisk mat her i storbyen:)

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
:utakt skrev (1 time siden):

Hjemmelaget tomatsuppe i dag. Digg.

Fikser du at den ikke blir lik Toro sin da? 😁

Det er det mangen norske turister i utlandet. som ikke fikser.

"Hva er dette, smaker ikke som skikkelig tomatsuppe dette her?"

Kjempefrustrerte. 😁

Hjjemmelaget, ligger jo selvfoelgelig. ti hakk over. Til og med hvis du ikke tar skallet ogsaa.

Eller du kjoerer kanskje hermetikk?

Endret av Karltorbj
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Simen1 skrev (2 timer siden):

Ja, men vil du ha god italiensk mat, saa hold deg borte i fra Italia, sier naa jeg.

• Hjerte 1
Skrevet
Karltorbj skrev (17 minutter siden):

Fikser du at den ikke blir lik Toro sin da? 😁

Det er det mangen norske turister i utlandet. som ikke fikser.

"Hva er dette, smaker ikke som skikkelig tomatsuppe dette her?

Kjempefrustrerte. 😁

Hjjemmelaget, ligger jo selvfoelgelig. ti hakk over. Til og med hvis du ikke tar skallet ogsaa.

Eller du kjoerer kanskje hermetikk?

Kjørte hermetiske tomater, da. Juksa litt, som Ingrid ville sagt.

Laget denne:

https://skikkeligdiggmat.no/oppskrifter/suppe/tomatsuppe-med-basilikum

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...