Snikpellik Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Jotun skrev (1 minutt siden): Challenge accepted 😂 Klart man kan. Årevis siden norsk landslagsfotball gav meg noe som helst... Nitrist nå i en årrekke. Og hver kvalik er det samme gnaget. Nå skal de klare det. Minner om brann og Bergen. Gullet ska hem kver sesong. Og vi vet jo hvordan det går.... Det er jo landslaget, håper og heier i tykt og tynt jeg. Mest tynt, faktisk nesten bare tynt siden 2000... men sånn går no dagan. Gir aldri opp håpet! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Man kan aldri gi opp håpet selv om det er så og si 20 år med skuffelser på rad nå. Men vi har vel de beste talentene vi noen gang har hatt akkurat nå, så man får håpe det fører til resultater. Tviler på vi klarer VM 2022 men om vi vinner de neste 2 så er det iallefall fortsatt håp. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Når jeg klarte å holde interessen oppe under Høgmo, ( 18 tap på 35 kamper, Under 1 mål i snitt per kamp, der 40% av de målene var mot Malta, Island og San Marino, 1 seier på de første 12 kampene han ledet oss ) vel da skal jeg nok klare å holde ut med landslaget til jeg dør. Endret 4. september 2021 av blured 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Jotun skrev (42 minutter siden): Challenge accepted 😂 Klart man kan. Årevis siden norsk landslagsfotball gav meg noe som helst... Nitrist nå i en årrekke. Og hver kvalik er det samme gnaget. Nå skal de klare det. Minner om brann og Bergen. Gullet ska hem kver sesong. Og vi vet jo hvordan det går.... Får håpe på litt nachspiel med kokain og orgie på Ullevål da i det minste. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 1 hour ago, Tåkefyrste said: Men vi har vel de beste talentene vi noen gang har hatt akkurat nå, så man får håpe det fører til resultater. Tviler på vi klarer VM 2022 men om vi vinner de neste 2 så er det iallefall fortsatt håp. Tja har vi egentlig det? Haaland kan nok være den beste spissen Norge har hatt, men laget som helhet er ubalansert og det er store mangler spesielt i forsvar. Laget som helhet var langt mer solid i Drillos storhetstid. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 8 minutes ago, Reg2000 said: Tja har vi egentlig det? Ja det tør jeg påstå, med spillere som Haaland, Ødegaard, Berge, Ajer, Hauge, så er jo talentet helt klart der. 8 minutes ago, Reg2000 said: men laget som helhet er ubalansert og det er store mangler spesielt i forsvar. Laget som helhet var langt mer solid i Drillos storhetstid. Jeg har aldri påstått at dette er det beste Norske landslaget. Selvfølgelig er helheten viktigst, det er jo bare å se på Island, Danmark og Sverige. Så får man håpe noen snart klarer å få til et lag ut av de talentene vi har å stille med. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Laget mot Latvia. Thorstvedt og Ajer inn Lenke til kommentar
Villans20 Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Hadde vært så peak Norge å gå på en smell her. Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 11,50 i odds på Latvia, bare sier det .. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Fullstendig krise om vi ikke skulle vinne disse to kampene. Da er bare å begrave drømmen om VM. Her er Latvia og Norge sine mest verdifulle spillere fra transfermarkt i en liten spoiler. Latvia er en miniputt. Spoiler Latvia: Norge: 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Overraskende de klarte 3-3 mot Tyrkia borte! Regner med de prøver å parkere buss fra start og la Haaland få minst mulig rom.. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Ja, det var meget bra gjort! Deilig for oss også, i jakten på tyrkerne på tabellen i gruppe G. Norge må nok spille mot et lavt Latvia ja, så det gjelder å være gode på å demme opp for kontringene som helt sikkert kommer, og å stoppe så mange som mulig før de kommer skikkelig i gang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Tåkefyrste skrev (3 timer siden): Man kan aldri gi opp håpet selv om det er så og si 20 år med skuffelser på rad nå. Selvsagt kan man det. Betyr ikke at man ikke ønsker seiere av den grunn... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 2 minutes ago, Jotun said: Selvsagt kan man det. Betyr ikke at man ikke ønsker seiere av den grunn... Joda skjønner hva du mener. Jeg har gitt opp håpet mange ganger i løpet av årene jeg også, men det kommer alltid tilbake til neste kamp av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Måten å vinne dette på blir å være så dårlige i eget passningsspill at vi lokker de latviske spillerne høyere i banen, slik at vi får en overgangsmulighet for Haaland. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Sjukt at vi ikke har puttet et par allerede. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 MartinF skrev (Akkurat nå): Sjukt at vi ikke har puttet et par allerede. Er vel typisk Norge å ikke ta godt nok vare på sjanser. Ikke overraskende i det heletatt.. Lenke til kommentar
Villans20 Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Haaland ikke like effektiv når han ikke har bakrom å løpe i Endret 4. september 2021 av Villans20 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Straffe ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå