Gå til innhold

Norges fotballandslag 2021


Latias

Anbefalte innlegg

Jotun skrev (1 minutt siden):

Challenge accepted 😂

Klart man kan. Årevis siden norsk landslagsfotball gav meg noe som helst... Nitrist nå i en årrekke. Og hver kvalik er det samme gnaget. Nå skal de klare det. Minner om brann og Bergen. Gullet ska hem kver sesong. Og vi vet jo hvordan det går.... 

Det er jo landslaget, håper og heier i tykt og tynt jeg. Mest tynt, faktisk nesten bare tynt siden 2000... men sånn går no dagan. Gir aldri opp håpet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg klarte å holde interessen oppe under Høgmo,

(
18 tap på 35 kamper,
Under 1 mål i snitt per kamp,
der 40% av de målene var mot Malta, Island og San Marino,
1 seier på de første 12 kampene han ledet oss
)

vel da skal jeg nok klare å holde ut med landslaget til jeg dør.

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jotun skrev (42 minutter siden):

Challenge accepted 😂

Klart man kan. Årevis siden norsk landslagsfotball gav meg noe som helst... Nitrist nå i en årrekke. Og hver kvalik er det samme gnaget. Nå skal de klare det. Minner om brann og Bergen. Gullet ska hem kver sesong. Og vi vet jo hvordan det går.... 

Får håpe på litt nachspiel med kokain og orgie på Ullevål da i det minste.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Tåkefyrste said:

Men vi har vel de beste talentene vi noen gang har hatt akkurat nå, så man får håpe det fører til resultater. Tviler på vi klarer VM 2022 men om vi vinner de neste 2 så er det iallefall fortsatt håp.

Tja har vi egentlig det? Haaland kan nok være den beste spissen Norge har hatt, men laget som helhet er ubalansert og det er store mangler spesielt i forsvar. Laget som helhet var langt mer solid i Drillos storhetstid. 

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Reg2000 said:

Tja har vi egentlig det?

Ja det tør jeg påstå, med spillere som Haaland, Ødegaard, Berge, Ajer, Hauge, så er jo talentet helt klart der.

8 minutes ago, Reg2000 said:

men laget som helhet er ubalansert og det er store mangler spesielt i forsvar. Laget som helhet var langt mer solid i Drillos storhetstid. 

Jeg har aldri påstått at dette er det beste Norske landslaget. Selvfølgelig er helheten viktigst, det er jo bare å se på Island, Danmark og Sverige. Så får man håpe noen snart klarer å få til et lag ut av de talentene vi har å stille med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...