Gå til innhold

Norges fotballandslag 2021


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om Ødegaard noen gang får det virkelige løftet. Jeg sa alltid da han var 17-19 at jeg ikke ville si noe før han var 22-23 år. Der er han nå, og det er foreløpig litt vanskelig å se den store utviklingen

Men for laget er tross alt uavgjort mot Nederland ikke der verste de siste årene. Haaland mye bedre enn han har vært på landslaget. 

Lenke til kommentar

Det mest positive fra kampen er vel innsatsen fra spillerne og at Braut var litt bedre enn han har vært før på landslaget.

Ødegaard var vel direkte svak og ser ikke helt hvorfor han er kaptein på laget. Det største problemet med laget er vel fortsatt forsvaret. Nederland slipper lett til og vi har flaks at de ikke fikk flere mål. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes dette var et stort skritt i riktig retning. De spiller med en helt annen aggressivitet i duellspillet enn jeg har sett av de tidligere. Fremdeles litt rotete bak, og vi sliter med å få til særlig med flyt i passningsspillet, men det er tross alt Nederland vi spiller mot.

Og i tillegg får vi denne gavepakken her:

1815791958_Screenshot2021-09-01at23_03_14.png.d63321f8dc52c9d1cbde3a433646b4b9.png

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...