Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det akseptabelt at kona danser intimt og kysser andre kvinner?


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg føler at ekteskapet slår sprekker, å lurer på hva andre hadde tenkt.

Vi har vært gift i 16 år og har unger som begynner å bli store. Min kone er på fester og hun mener at hun bør kunne kysse andre kvinner da dette ikke betyr noe.

For meg er dette intimt og noe som hører ekteskapet til. Jeg er i tvil på hennes følelsee for meg men også mine for henne. Det frister liksom ikke å kysse henne når jeg vet at dette ikke betyr noe for henne å at hun like godt gjør dette med andre.

Jeg er usikker på fremtiden og hvor dette ender, vil det utvikle seg å føre til dypere utroskap.

Ønsker å vite om andre har erfaring rundt dette og er dette noe jeg bare må akseptere?

 

Anonymous poster hash: 800d6...041

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lykke til med å ha et monogamt forhold med en biseksuell person. Man blir som regel behandlet så dårlig som man tillater seg å bli behandlet. Snille, stakkarslige "menn" blir ofte behandlet verst av kvinner da de mangler respekt for og forakter svake menn. Ditt tilfelle er jo et godt eksempel på det. Har dere i det hele tatt sex lenger, eller har hun fortsatt et snev av seksuell attraksjon igjen? På tide å finne seg noen som respekterer deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Cofeee:

Jeg lurer, er man bifil om man kun kysser det samme kjønn?

Det er stort sett jeg som tar initiativ til sex, å det er ikke så ofte nå fordi jeg har mistet litt følelser.

Er det mulig å gi dette litt tid å bygge opp igjen et godt forhold eller er det umulig?

Tenker at det beste er om vi kan få et samliv til å fungere.

Er det noen som har erfaring fra å bygge opp igjen et godt samliv etter noe tilsvarende?

Liten respekt, ja det er nok på tide å sette seg i respekt. Men vil det forandre noe?

 

Anonymous poster hash: 800d6...041

Lenke til kommentar

Det tror jeg ikke. Hun er allerede komfortabel med å være utro mot deg, du blir behandlet slik du lar andre behandle deg, så jeg syns ikke dette er noe du burde finne deg i. Du kan prøve å sette ned foten og si at du mener at det er utroskap i like stor grad, og prøve å fortelle henne hvor mye hun har såret deg. Hjelper ikke det så beviser det at hun ikke bryr hun seg om noen andre enn seg selv.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kort sagdt: NEI (hvis du vil leve i et monogamt forhold)

 

Si hva du følerom situasjonen og at det er ikke kysset i seg selv som plager deg, men følelsene rundt det (hvis jeg har forstått deg riktig). At du mister respekten for verdien av kysset og at henes handlinger får dine føleser for henne til å falle.

 

Personlig tror jeg at det vill ende med mer utroskap, for som hun kansje vill si, at å ha sex med en kvinne er ikke det samme. Såå du må sette ned foten nå. Når det er sagdt så må du være forberedt på konsekvensene, og det er mulig skillsmisse ved uenighet, noe jeg uansett tror vil skje i det litt lengre løp hvis hun fortsetter ned den gata der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis hun kysser andre kvinner, burde du kunne gjøre det samme. Et øye for et øye. 

 

Det ene leder til det andre. Én ting jeg har lært i livet er at det veldig sjelden hjelper å synke til nivået til den som mobber, angriper eller oppfører seg "uriktig" i forhold til egne verdier. Man må bruke andre metoder. Prate rasjonelt, få frem poenget klart og tydelig, og markere grenser veldig tidlig.

Lenke til kommentar

Det ene leder til det andre. Én ting jeg har lært i livet er at det veldig sjelden hjelper å synke til nivået til den som mobber, angriper eller oppfører seg "uriktig" i forhold til egne verdier. Man må bruke andre metoder. Prate rasjonelt, få frem poenget klart og tydelig, og markere grenser veldig tidlig.

 

 

Er ikke uenig i hva du skriver, men jeg mener at hvis TS gir sin kjære samme behandling som hun gir ham, så kanskje hun tenker seg om. 

Lenke til kommentar

Jeg sitter med samme tanke som gullpetter og flere av dere om at dette kun kan utvikle seg i en retning, som det blir sagt her så det ene fører til det andre og vips så må jeg dele henne med flere. Jeg tenker at vi må ta en alvorsprat om ekteskapet etter ferien, vil liksom ikke ødlegge den for ungene. Takk for at dere delte noen tanker med meg.

 

Anonymous poster hash: 800d6...041

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hun er ærlig talt en bitch mot deg nå. Ikke aksepter det, det er like fult utroskap uansett hvilket kjønn det er.

Helt enig! Utroskap er ikke definert av hva man gjør med hvem, men av hva partneren mener er akseptabelt. Gjør man noe som helst av sexuell karakter bak partnerens rygg og uten dennes aksept, så er det utroskap.

Dersom TS mener at fruen er utro når hun kysser kvinner på byen, så er hun det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...