Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Vell..Komplett chat er helt 100% random
I går snakket jeg med en som sa at krediteringen av en ordre jeg gjorde var fullført og pengene skulle komme
Samme fyr sa også at jeg skulle få tilsendt COD kode da dem ikke hadde mer igjen.

 

I dag snakket jeg med en annen som sa den ikke var kreditert og han skulle purre på folkene.
Han skulle også få hente ut en ny COD kode og sende på e-post til meg

Så 2 helt forskjellige svar på 2 forskjellige saker fra 2 forskjellige saksbehandlere

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje jeg misforstår deg: Mener du det blir bedre (altså at det vil funke for flere spill) hvis det får data fra flere spill, eller at det i spill det allerede fungerer for blir bedre når man har mer data fra det spillet? Det første er jeg enig i, det andre mener jeg er litt vanskeligere å påstå, siden du må på en eller annen måte utvide nettverksstørrelsen når antall målepunkt går mot uendelig (eller ha flere uavhengige nettverk på en eller annen måte) hver gang du legger til mer data.

 

Det er fullt mogleg at du kan bruke same modell på fleire spill, men du ønsker nok å "overfitte" modellen meir mot enkelte spel for det gir raskare treningstid, mindre modeller og godt nok resultat. Samtidig så ønsker du heller ikkje å "overfitte" for mykje sånn at du handterer "ny" informasjon mest mogleg korrekt. Når det gjelder fleire målepunkter eller dimensjoner som eg heller kaller det, så er ikkje meir alltid bra. Du kan få utfordringer med å få modellen til å konvergere, du får lengre treningstid og du får lengre predikeringstid. De fleste lager heller mindre modeller og oppskalerer ved behov. Du kan sjekke eksemplene til SRGAN, finnes til både Keras og PyTorch, det er nok heller overraskende liten størrelse på modellen.

Lenke til kommentar

Vell da fikk jeg mitt 2080 TI PNY kort

Så kommer problemene selvsagt..

Hovedskjermen min er: 
PG278Q 1440p 144hz

2.skjerm er:

PB278Q 1440p 60hz

 

Kobler jeg hovedskjerm til med DisplayPort fungerer den fint
Kobler jeg til 2 skjermen med HDMI får jeg plutselig ingen signal på hovedskjerm (Skjermen fungerer fint helt til windows booter)
Windows finner da ikke skjermen (står bare at second er tilkoblet) 

Kobler jeg ut 2 skjerm så fungerer hovedskjermen igjen...



 

Endret av MrMidget
Lenke til kommentar

Kanskje windows tror skjerm 2 er en tv, siden du bruker hdmi? Hvorfor kjører du ikke displayport på begge?

Jeg antar det var dette som var problemet.

Jeg har alltid benyttet HDMI for 2 skjermen da jeg ikke har en displayport kabel til overs

 

Uansett, jeg fant ut jeg kunne endre dette under "Set up Multiple Display"

Her var ikke hovedskjermen haket av så den viste ikke noe innhold (Merkelig at dette er standard?)

Lenke til kommentar

Til dere som har store og tunge 2080-kort:

 

Har dere benyttet dere av noen form for støtte for å avlaste PCI-e porten? Mitt Gaming X Trio henger litt, ikke rart heller da det veier en kilo.. dog, noen tips til å avlaste? Det fulgte med en "supporter" som kan skrus inn under skjermkortet for økt støtte, men av en eller annen grunn fikk jeg ikke bilde på skjermen da jeg monterte denne.. kom noen rare lyder fra skjermkortet også, mulig det var vifta. Funker nå da, tok den bort igjen. Men, er noob.. Uansett, tips? Vil nødig ha dette som en permanent løsning da jeg frykter at porten før eller siden vil bli viet ut og til syvende og sist ødelagt.

Lenke til kommentar

Har kjørt 1x RT-AX88, 1x Maximus XI Code og 1x MSI RTX 2080 Ti Duke OC. De to første skal jo gi kode til Black Ops 4, sistenevnte skal gi kode til Battlefield V. Kontakt Komplett da det ikke fulgte noe med kortene og de referer til at jeg skal ha fått det på epost, men har ikke fått noe og de sier også at jeg ikke skal få til Battlefield V da jeg bestilte før kampanjen til tross for at kortet jo ikke ble sendt før etter kampanjen var godt i gang.

 

Noen med erfaringer her som kan fortelle meg hvordan det fungerte for dere? Fikk dere koder helt plutselig via epost?

Lenke til kommentar

Har kjørt 1x RT-AX88, 1x Maximus XI Code og 1x MSI RTX 2080 Ti Duke OC. De to første skal jo gi kode til Black Ops 4, sistenevnte skal gi kode til Battlefield V. Kontakt Komplett da det ikke fulgte noe med kortene og de referer til at jeg skal ha fått det på epost, men har ikke fått noe og de sier også at jeg ikke skal få til Battlefield V da jeg bestilte før kampanjen til tross for at kortet jo ikke ble sendt før etter kampanjen var godt i gang.

 

Noen med erfaringer her som kan fortelle meg hvordan det fungerte for dere? Fikk dere koder helt plutselig via epost?

Fikk den under spam på mail. Så ta å se der. Men mye styr for å få koden på black ops. Må ta bilde av esken og bilde av kvittering fra komplett.

Lenke til kommentar

Nu tror jag det är helt tomt för Ti faktist*. Elkjöp har bekräftade datum ganska tidigt i december, men ingen annan butik har det. Skeptisk.

 

*Med tomt menar jag butiker som INTE pricegoughar produkterna. Vissa butiker har lägst pris på det mesta dom inte har på lager, men så fort dom får in och någon annan inte har så ökas priset.

Endret av mackanz
Lenke til kommentar

Har kjørt 1x RT-AX88, 1x Maximus XI Code og 1x MSI RTX 2080 Ti Duke OC. De to første skal jo gi kode til Black Ops 4, sistenevnte skal gi kode til Battlefield V. Kontakt Komplett da det ikke fulgte noe med kortene og de referer til at jeg skal ha fått det på epost, men har ikke fått noe og de sier også at jeg ikke skal få til Battlefield V da jeg bestilte før kampanjen til tross for at kortet jo ikke ble sendt før etter kampanjen var godt i gang.

 

Noen med erfaringer her som kan fortelle meg hvordan det fungerte for dere? Fikk dere koder helt plutselig via epost?

Fikk kode to virkedager etter at jeg plukket opp kortet, Google mente det var reklame.

Det er en link i mailen du kan trykke på for å hente koden, og du kan fra samme siden koble deg direkte opp mot Origin i nettleseren og legge til spillet i biblioteket.

Lenke til kommentar

Battlefield 5 koden fikk jeg på kvittering fra elkjøp ved kjøp av 2080 TI
Black ops koden til mitt XI Code hovedkort måtte jeg få tilsendt fra komplett. Måtte snakke med 4 forskjellige på live chat før jeg fikk koden tilsendt. Fikk derimot 4 forskjellige svar fra alle, men sistnevnte fikk jeg veldig god hjelp av :)

 

MÅ derimot ta bilde av eske og kvittering for å kunne få tilsendt koden
Det tar også ca 1-2 uker å få den tilsendt etter at dette er gjort (Da det manuelt må sjekkes av Activision 
Håpløst..

Lenke til kommentar

Monterte en slik til et 2070-kort. Fungerte veldig bra på det.

MSI-kort ?

Braketten skal vel bare monteres under skjermkortet for å støtte opp undersiden? Monterte min korrekt, tror jeg.. Men den passet dessverre ikke helt optimalt i forhold til viftene. Ukjent støy og svart skjerm fikk jeg også.. ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...