Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekstremt skuffende, når jeg legger inn bestilling 10 minutter etter lansering så forventer man å få kortet på denne siden av nyttår men det ser jo faktisk ikke ut til å bli tilfellet. Med tanke på den noe minimale ytelsesforbedringen og at RTX-støtten i spill ser ut til å la vente på seg så blir det jo veldig lett å avvente RTX 3xxx som folk tydeligvis har trua på at kommer temmelig raskt da det er en stor økonomisk fordel for NVIDIA å hoppe over på 7 nm så raskt det lar seg gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser komplett har oppdatert leveringsdato til 2 desember for samtlige 2080 TI kort.

Ser også at i9 lar vente på seg.

 

Hva gjør en? Biter i det sure eplet og venter eller går en for 2080 kort med i9-9700k \i7-8700k?

9900k er på vei i posten og 2080ti kort på plass. Jeg liker ikkje sure epler :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser komplett har oppdatert leveringsdato til 2 desember for samtlige 2080 TI kort.

Ser også at i9 lar vente på seg.

 

Hva gjør en? Biter i det sure eplet og venter eller går en for 2080 kort med i9-9700k \i7-8700k?

Går fort unna med nye datoer gitt. 2 uker i slengen, men oftere enn hver andre uke. Midt i november regner jeg med at datoene er flytta til januar. For en vits av en lansering. Skal tro om 2080 Ti noensinne blir hyllevare? Ser jo realitisk sett ut til at det ikke vil skje i løpet av det første halvåret etter lansering i hvert fall. nVidia burde venta med å lansere 2080 Ti, og faktisk sørga for at partnerne hadde hatt mulighet for å produsere en akseptabel mengde kort. Kommer ikke kortet mitt snart venter jeg på 30-serien isteden, så får jeg kose meg med 8700k kombinert med et fantastisk GTX 670 i mellomtida :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser komplett har oppdatert leveringsdato til 2 desember for samtlige 2080 TI kort.

Ser også at i9 lar vente på seg.

 

Hva gjør en? Biter i det sure eplet og venter eller går en for 2080 kort med i9-9700k \i7-8700k?

 

Jeg kjøpte nettopp et kort fra Multicom. Inno3d RTX 2080 Ti X2 OC

 

Kjøpte på tirsdag, fikk det i dag. Har såvidt fått prøvd det enda men det virker som er helt OK kort, sånn ca tilsvarende Founders Edition. Blir 84c under load. Det lager litt mer lyd enn det jeg er vant til fra 1080 Gaming X kortet mitt men det er sånn at det skal gå an å leve med.

 

Så hvis du vil ha et kort med en gang så er jo det et alternativ.

Endret av Black-March
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nettopp et kort fra Multicom. Inno3d RTX 2080 X2 OC

 

Kjøpte på tirsdag, fikk det i dag. Har såvidt fått prøvd det enda men det virker som er helt OK kort, sånn ca tilsvarende Founders Edition. Blir 84c under load. Det lager litt mer lyd enn det jeg er vant til fra 1080 Gaming X kortet mitt men det er sånn at det skal gå an å leve med.

 

Så hvis du vil ha et kort med en gang så er jo det et alternativ.

Ingen kjøper vel rtx 2080, når de vil ha rtx 2080ti :p

Lenke til kommentar

Ingen kjøper vel rtx 2080, når de vil ha rtx 2080ti :p

 

 

Det manglet det er Ti ja :p

 

Men det er Inno3d RTX 2080 Ti X2 OC som var på lager hos Multicom :) Det er det kortet jeg kjøpte.

 

Eneste kortet som er på lager noe som helst sted i Norge for tiden.

 

Eventuelt hører jeg at Nvidia RTX 2080 TI Founders Edition har rask leveranse.

Endret av Black-March
Lenke til kommentar

Min bestillingsinfo på Komplett:

 

Bestilt 20/08/2018 21:11 Ordre sendt

12/10/2018 11:38 

 

 

Dette kortet:   ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC   

 

https://www.komplett.no/product/1090964/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-geforce-rtx-2080-ti-dual-oc?noredirect=true?noredirect=true#  

 

 

Mulig dere bestiller andre kort? Bestilte langt utpå kvelden i allefall. 

Lenke til kommentar

Min bestillingsinfo på Komplett:

 

Bestilt 20/08/2018 21:11 Ordre sendt

12/10/2018 11:38 

 

 

Dette kortet:   ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC   

 

https://www.komplett.no/product/1090964/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-geforce-rtx-2080-ti-dual-oc?noredirect=true?noredirect=true#  

 

 

Mulig dere bestiller andre kort? Bestilte langt utpå kvelden i allefall. 

 

 

Det der kan du klage på. Jeg bestilte det 8. oktober og fikk det tilsendt samme dag.

 

Bestilt 08/10/2018 15:24

Ordre sendt 08/10/2018 18:56

 

Et bevis på at køsystemet til komplett er tøv. Pm hvis du ønsker referanse.

Endret av U1ven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det der kan du klage på. Jeg bestilte det 8. oktober og fikk det tilsendt samme dag.

 

Bestilt 08/10/2018 15:24

Ordre sendt 08/10/2018 18:56

 

Et bevis på at køsystemet til komplett er tøv. Pm hvis du ønsker referanse.

 

Gløymte og sei at eg har fått kortet. 

Kva varenr bestilte du? 

 

 

 

KOMPLETT.NO
2018-10-12 11:47
EDI-informasjon om forsendelsen er mottatt

 

 

 

2018-10-15 19:37
Forsendelsen er levert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...