Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har forsåvidt også problemer med gynsc aktivert

 

Dette er da ikke SLI, men ved bruk av 1 60HZ skjerm og en 144HZ samtidig.
Kjører jeg et spill på main screen med gsync og har noe form for video på 2 skjermen (Typisk stream, youtube, discord videochat eller lignende) så får jeg en helt syk screentearing.
FPS er ikke lav, men opplevd FPS virker mer som 20-30 til tider.. Skjer i flere spill, men merket det mest i league

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt småtesting av RTX2080 @2055/8900

Kortet ligger konstant på PT og temp target så det er ikke tvil om det er litt å hente på vannblokk og ny bios.

 

 

GPU bound @ 720p 2xmsaa

 

 

1440p 2xmsaa

 

2xtsaa

 

 

Kan du teste med "highest" preset i 1440p, så det går ann å sammenlikne litt med like settings i tombraider?

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan det kan ta 2 måneder å få levert et grafikk kort

 

Et kontainer skip fra Taiwan til Norge tar uker ikke 2 måneder..

 

Masse butikker i andre land har de i stock på fysiske butikker, men norske nettbutikker klarer ikke få sitt :hmm:

 

Tror ikke det er transporten som er problemet. "Production challenges" (dvs. "yield issues" hos TSMC?), ifølge MSI: https://www.youtube.com/watch?v=xfguP8LrACQ&feature=youtu.be&t=603

Endret av Martin Lie
Lenke til kommentar

Aner ikke, men det må iallefall betales i mellom Torsdag og Lørdag en gang, så vet ikke hvordan det funker å bestille i butikk der. På Elkjøp betaler jeg alltid når varen ankommer, men mulig man kan spørre om å betale med en gang.

Var innom å spurte i butikk. De kan ikke bestille inn noe som er ubekreftet fra hovedlageret. Må nok vente til neste Mastercard tilbud hos Power.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...