Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sleipt å «kjøpe» 2080 kort på åpent kjøp, og levere det tilbake når 2080 ti kommer?

 

Er litt lei av å ha PC uten skjermkort kjenner jeg.

Du kan jo teste ut om 2080 tilfredsstiller dine krav.

Skrevet

Trolig om du bestiller nå er ventetiden 2 til 4 uker maks tipper jeg, er du heldig innen 10 dager...

 

Kjør på med Ti sier nå jeg , med mindre du greier deg med noe billigere og har kun en vanlig 1080 skjerm.

Skrevet

Er det sleipt å «kjøpe» 2080 kort på åpent kjøp, og levere det tilbake når 2080 ti kommer?

 

Er litt lei av å ha PC uten skjermkort kjenner jeg.

Helt innafor!

Synd det ikke går direkte utover Nvidia :realmad:

Skrevet

Er ikke så rik dessverre, bruker det jeg har :)

 

Rik nok til å bruke 13k på gpu ;-)

 

Men kjør på bestill 2080 og returner.. helt innafor når komplett og nvidia kløner det til som de gjør. 

Skrevet

Rik nok til å bruke 13k på gpu ;-)

 

Men kjør på bestill 2080 og returner.. helt innafor når komplett og nvidia kløner det til som de gjør.

Ikkje skyld på komplett.no, når nVidia føkker opp lanseringa :)

  • Liker 4
Skrevet

Er det sleipt å «kjøpe» 2080 kort på åpent kjøp, og levere det tilbake når 2080 ti kommer?

 

Er litt lei av å ha PC uten skjermkort kjenner jeg.

 

Ja det synes eg, du utnytter ein god ordning hos Komplett. Den type service koster og blir bakt inn i prisene.

  • Liker 3
Skrevet

Er det noen som har fått kortene? Må si at jeg ikke er fan av misvisende datoer som bl.a komplett driver med (selv om de har merket datoen som usikker)

Så lenge de ikke merker datoen som bekreftet driver de ikke med noe du anntyder.

Skrevet

Problemet med komplett er at det står 50+ kort 27.09 , men de 50+ de evt får inn i dag er allerede reservert bort. Blir veldig misvisende for kunder som vil handle imo.  

Aldri vært misvisende før så hvorfor skulle det plutselig bli det nå.

Skrevet

Så lenge de ikke merker datoen som bekreftet driver de ikke med noe du anntyder.

Problemet her er at de ikke har sagt fra.

Da jeg trykket bestill den 20. August på et 2080 Ti sto det forventet sending den 20. September

Den 20. September var dette endret til 27. September.

I går, 27. September, var det er enda en gang til 5. Oktober.

 

Det er helt greit at man ikke vet noe om leveringstid, men da sier man fra til kundene om dette ASAP. Dette var noe av det første jeg lærte i Expert/Power på hvitevarer og brunevarer: om du ikke vet to dager før du skal levere sier du fra og avtaler ny dato.

 

Alt Komplett burde gjøre her er å sende en mail til alle kundene med bestillinger, og si hva status er, det hadde vært bedre enn dagens status det jeg har måttet gå inn på Komplett for å finne ut når de forventer å kunne levere.

  • Liker 5
Skrevet

Problemet her er at de ikke har sagt fra.

Da jeg trykket bestill den 20. August på et 2080 Ti sto det forventet sending den 20. September

Den 20. September var dette endret til 27. September.

I går, 27. September, var det er enda en gang til 5. Oktober.

 

Det er helt greit at man ikke vet noe om leveringstid, men da sier man fra til kundene om dette ASAP. Dette var noe av det første jeg lærte i Expert/Power på hvitevarer og brunevarer: om du ikke vet to dager før du skal levere sier du fra og avtaler ny dato.

 

Alt Komplett burde gjøre her er å sende en mail til alle kundene med bestillinger, og si hva status er, det hadde vært bedre enn dagens status det jeg har måttet gå inn på Komplett for å finne ut når de forventer å kunne levere.

 

Det kan ikkje samanliknast, Komplett har tydeleg merka at dato er ubekrefta. Kvifor skal dei bruke masse tid på å informere kundene om forsinkelse? Dei har jo i praksis godtatt å handle noko som er usikkert når det er på lager.

Skrevet

Hadde det vært bedre om det sto "Ubekreftet leveringstid", uten noe dato i det hele tatt?

Skjønner ikke helt problemet folk har med at en ubekreftet dato endrer seg. Det er vel bedre å ha en antatt dato å forholde seg til, enn å ikke vite noen ting?

 

Enig med siDDis.

 

 

Problemet her er at de ikke har sagt fra.
Da jeg trykket bestill den 20. August på et 2080 Ti sto det forventet sending den 20. September
Den 20. September var dette endret til 27. September.
I går, 27. September, var det er enda en gang til 5. Oktober.

Det er helt greit at man ikke vet noe om leveringstid, men da sier man fra til kundene om dette ASAP. Dette var noe av det første jeg lærte i Expert/Power på hvitevarer og brunevarer: om du ikke vet to dager før du skal levere sier du fra og avtaler ny dato.

Alt Komplett burde gjøre her er å sende en mail til alle kundene med bestillinger, og si hva status er, det hadde vært bedre enn dagens status det jeg har måttet gå inn på Komplett for å finne ut når de forventer å kunne levere.

 

De har ikke avtalt et leveringstidspunkt. Hadde de gjort det hadde de nok informert om endringen. De har gitt et ubekreftet estimat, og oppdaterer dette så fort de har mer informasjon på ordren din og ellers på produktinformasjonen.

Skrevet (endret)

Hvorfor har det ikke vært misvisende før?

Ubekreftet har aldri vært misvisende, det ligger i ordet. Altså norskforståelse.

 

Hvis språket norsk  er noe man ikke forstår så må man sette språket til engelsk?

Endret av Theo343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...