Gå til innhold

Valve gir opp å vokte Steam-butikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Dette gjelder altså spill/programvare som selges gjennom Steam. Til nå har Valve ansatte manuelt sjekket alt som noen ønsket å legge ut for salg der.

 

Risikoen blir at du etterhvert finner mer dårlige/uferdige greier samt ting som rett og slett ikke funker.

Lenke til kommentar

Hvordan kan man fjerne Early Access fra feeden på Steam?

 

Jeg hater uferdige buggy møkkaspill, og det rene volumet av slike monstrumer er så stor at Steam i seg selv er en ødelagt kreasjon for meg. Det er utrolig vanskelig å manøvrere seg rundt til gode, helhetlige opplevelser der inne nå...

Lenke til kommentar

Hvordan kan man fjerne Early Access fra feeden på Steam?

 

Jeg hater uferdige buggy møkkaspill, og det rene volumet av slike monstrumer er så stor at Steam i seg selv er en ødelagt kreasjon for meg. Det er utrolig vanskelig å manøvrere seg rundt til gode, helhetlige opplevelser der inne nå...

 

At det er mye søppel er jeg enig i, men at dette faller under Early Access paraplyen er fryktelig generaliserende. Mange av mine favorittspill oppdaget jeg i Early Access, og noen av de er fortsatt dette. Det er enkelt og greit bare en lanseringsmodell, ikke et kvalitetsstempel som mange skal ha det til.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Dette gjelder altså spill/programvare som selges gjennom Steam. Til nå har Valve ansatte manuelt sjekket alt som noen ønsket å legge ut for salg der.

 

Risikoen blir at du etterhvert finner mer dårlige/uferdige greier samt ting som rett og slett ikke funker.

 

Virker som kontrollen er veldig dårlig allerede.

Er mulig de rett og set bare ga opp siden det ikke virker.

Lenke til kommentar

Det blir ikke tillatt med "alt": Se hva de skriver i posten:

 

"With that principle in mind, we've decided that the right approach is to allow everything onto the Steam Store, except for things that we decide are illegal, or straight up trolling"

 

Så med andre ord kan man ikke fritt fram publisere direkte ulovlig innhold eller "trolling". Men nå må de jo framdeles bli enige om hva som er "trolling" da så da er man kanskje like langt? :D

Lenke til kommentar

 

Bra! det var på tide! Jeg trenger ingen til å fortelle meg hva jeg skal kunne spille, eller hvilket innhold i et 18+ spill er for grovt for meg.

Der ikke det dette handler om da.

Ehm, jo?

 

Nakenhet har ikke blitt tillatt i spillene på Steam, ei heller mods med nakenhet. Nå er det "fritt frem" for det. Tidligere har Valve tatt avgjørelsen om at nakenhet er fy-fy.

 

Videre er det flere spill de har fjernet fra Steam etter at utvikleren har gått over streken (etter Valves mening).

 

Uansett kan dette slå begge veier, men jeg er dessverre like pessimist som deg og tror at assetflips og generelt lav kvalitet kommer til å oversvømme de gode opplevelsene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...