Gå til innhold

Tollvesenet: Du må ha spesialtillatelse for å importere Elon Musk’ flammekaster inn i landet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Musk blir mer og mer klovn for hvert nytt initiativ nå om dagen...

 

Han har blitt litt for høy på seg selv.

 

3324681_orig.gif

 

Han skulle vært mer kjip og kjedelig milliardær, ja? Stereotypisk helst?

Nei, synes fyren er et friskt pust blant alle kjipinger med penger og initiativ. Ha det gøy, mener nå jeg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Jeg synes Musk blir mer og mer klovn for hvert nytt initiativ nå om dagen...

 

Han har blitt litt for høy på seg selv.

 

Klovneri og selvsikkerhet er god reklame så det er nok gjennomtenkt, tro det eller ei.

 

Joda, jeg skjønner greia, at han skal vise at han er upretensiøs og at han ikke tar seg selv så seriøst...

 

Det er vel heller nettopp det at man skjønner at det er gjennomtenkt som gjør det litt anmasende, synes jeg.

 

Leste en artikkel i Rolling Stone her om dagen som viser noen litt andre sider av Musk enn vi kanskje er vant til. https://www.rollingstone.com/culture/features/elon-musk-inventors-plans-for-outer-space-cars-finding-love-w511747 Og i andre lange artikler og intervjuer jeg har sett om fyren så virker han som en morsom type som ikke tar seg seg selv så selvhøytidelig. Han viser faktisk ganske ofte i alt han sier og gjør at han har mye humor, ta bare navnene på de to droneskipene han lander rakettene sine på  :wee:
 
Og dessuten en som siterer fra Hitchhikers Guide to the Galaxy, spiller Kerbal Space Program og ser på Rick and Morty har god humor i min bok  :D
Endret av Enceladus
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Musk er en artig type. Men han har aldri vært CEO for et selskap som tjener penger. Kanskje han burde satse på å bryte barrieren ved å legge inn noen 70-timers uker med fullt fokus på å få til det han har lovet investorene i stedet for å tulle og tøyse med hatter, flammekastere og selvmedlidne intervjuer i Rolling Stone?

Endret av uname -l
  • Liker 5
Lenke til kommentar

forholdet Nytte / Skadepotensial = lav! Utviser litt sviktende dømmekraft og konsekvenstenkning. Selv om de som anskaffer seg slike ser på seg selv som oppegående og ansvarsfulle individer som vil hevde sin frihet, vil det sannsynlig slå ut diverse skade- og brann-statistikk. Tilsvarende fyrverkeri kanskje. En av verdens unikum som har potensial for enda mer samfunnsnyttig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

forholdet Nytte / Skadepotensial = lav! Utviser litt sviktende dømmekraft og konsekvenstenkning. Selv om de som anskaffer seg slike ser på seg selv som oppegående og ansvarsfulle individer som vil hevde sin frihet, vil det sannsynlig slå ut diverse skade- og brann-statistikk. Tilsvarende fyrverkeri kanskje. En av verdens unikum som har potensial for enda mer samfunnsnyttig.

 

Rettelse: Nytte = Lav / Skadepotensiale Høy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Musk er en artig type. Men han har aldri vært CEO for et selskap som tjener penger. Kanskje han burde satse på å bryte barrieren ved å legge inn noen 70-timers uker med fullt fokus på å få til det han har lovet investorene i stedet for å tulle og tøyse med hatter, flammekastere og selvmedlidne intervjuer i Rolling Stone?

 

Du vet virkelig hva du snakker om skjønner jeg :lol:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

forholdet Nytte / Skadepotensial = lav! Utviser litt sviktende dømmekraft og konsekvenstenkning. Selv om de som anskaffer seg slike ser på seg selv som oppegående og ansvarsfulle individer som vil hevde sin frihet, vil det sannsynlig slå ut diverse skade- og brann-statistikk. Tilsvarende fyrverkeri kanskje. En av verdens unikum som har potensial for enda mer samfunnsnyttig.

Rettelse: Nytte = Lav / Skadepotensiale Høy.

 

Er vel ikke farli med litt stekt ribbe er det vel

Lenke til kommentar

 

 

Jeg synes Musk blir mer og mer klovn for hvert nytt initiativ nå om dagen...

 

Han har blitt litt for høy på seg selv.

 

3324681_orig.gif

Så sammenligner du din egen inntekt og intellekt med hans... ;)

 

Ja, jeg ligger vel et sted mellom ham og deg på begge deler, regner jeg med... ;)

 

Det kan du umulig vite, men statistisk er min påstand mer rett enn din antagelse :)

Lenke til kommentar

Herregud så mye hype han klarer å lage over en overpriset stor lighter. En meningsløst harry våpenetterlignings-lighter som tydeligvis klarer å engasjere Musk-fansen og hisse på seg tollmyndigheter. Storm i et vannglass. Dette er et tullete leketøy som bare kommer til å skape negativt oppstyr når skadetilfeller som hauses opp i media. Jeg ser virkelig ikke poenget med dingsen. Vanlige lightere og propanbrennere gjør nyttejobbene langt billigere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flammekaster er vel litt å ta i om du spør meg.

Blir som å kalle en paintballmarkør for et maskingevær.

 

Dette er en flammekaster:

flamethrower-e1396973685544-970x350.jpg

 

Flammekstere ble bl.a. brukt i 2. verdenskrig og i Koreakrigen, med forferdelig resultat.Din sammenligning av flammekastere og paintballmarkører vises at du ikke har peiling.

Ordet paintballmarkør er jo helt merkelig. Enten må man ovesette til helnorsk, eller så bruk det engelske ordet. Fargeballmarkør er norsk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flammekstere ble bl.a. brukt i 2. verdenskrig og i Koreakrigen, med forferdelig resultat.Din sammenligning av flammekastere og paintballmarkører vises at du ikke har peiling.

Ordet paintballmarkør er jo helt merkelig. Enten må man ovesette til helnorsk, eller så bruk det engelske ordet. Fargeballmarkør er norsk.

Tenkte jeg skulle skrive noe til deg, men jeg klarer ikke å slutte å le.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Flammekaster er vel litt å ta i om du spør meg.

Blir som å kalle en paintballmarkør for et maskingevær.

 

Dette er en flammekaster:

flamethrower-e1396973685544-970x350.jpg

Flammekstere ble bl.a. brukt i 2. verdenskrig og i Koreakrigen, med forferdelig resultat.Din sammenligning av flammekastere og paintballmarkører vises at du ikke har peiling.

Ordet paintballmarkør er jo helt merkelig. Enten må man ovesette til helnorsk, eller så bruk det engelske ordet. Fargeballmarkør er norsk.

 

Han sammenligner ikke flammekastere med paintballmarkører..... :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...