Gå til innhold

Nintendo annonserer Nintendo Labo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig konsept, men hvis man kjøper noe til over NOK 500,- ville vertfall jeg forvente noe litt mer holdbart enn papp. Hadde det vært en mer fornuftig pris som NOK 20-50 hadde jeg vært overbevist, eventuell software skulle vært solgt separat så man ikke trengte å kjøpe den hver gang.

 

Skulle man være kynisk kan man si at Nintendo satser på at du vil ødelegge tilbehøret og derfor må kjøpe nytt.

Nå ble det jo nevnt i en artikkel at pappen også selges separat.
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg ser ikke appellen. Og jeg er ihuga Nintendofan. Men jeg kjenner Nintendo godt nok til å vite at de vet hva de gjør i 98% av tilfellene. Så vi får vente og se. :)

 

Var nok veldig mange som var skeptiske til Skylanders da det først kom. I 2016 nådde Skylanders hele 300 millioner (!) solgte figurer. Amiiboene til Nintendo er strengt tatt svindyre plastfigurer som ikke gjør stort i spill, eller noe som helst annet sted, for den saks skyld. Folk kjøper dem som gale. Du skal ikke se bort fra at Labo blir en suksess, det også. Nintendo vet hva de gjør. :)

 

 

Man skal ikke se bort ifra det, men nintendo gjør mye som ikke er en suksess også.

 

AtW

 

 

Hva da?

Gamecube, wii u og virtuelle boy. Mobilsatsingen til nå er vel heller ikke så mye å skryte over, selv om Mario ble lastet ned nye så var det jo ganske dårlig. Lite salg i forhold til nedlastinger. Men Switch har til nå vært en suksess, bare det ikke bråstopper som det ofte gjør med Nintendo produkter inkludert wii som solgte i bøtter og spann frem til det sa total stopp. Mener ikke wii var en flopp altså, for den solgte skambra.

Lenke til kommentar

Ville bare kjøpt Mindstorm lego i stedet til kiden.

Om man betaler 80 dollar for freeware (lett og finne dette på nett av siden er typisk student prosjekt på høgskole og universitet) og pap er ikkje vansklig og finne.

 

Og iden er vell og prøve å få skoler til å kjøpe dette til klasserom eller noe?

 

Føler detter er litt for dumt og ganske lavmål om dette er det beste nintendo klarer og finne på, hadde vært noe helt annet om var 10-20 dollar, det gir ingen mening for 80.

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Gamecube, wii u og virtuelle boy. Mobilsatsingen til nå er vel heller ikke så mye å skryte over, selv om Mario ble lastet ned nye så var det jo ganske dårlig. Lite salg i forhold til nedlastinger. Men Switch har til nå vært en suksess, bare det ikke bråstopper som det ofte gjør med Nintendo produkter inkludert wii som solgte i bøtter og spann frem til det sa total stopp. Mener ikke wii var en flopp altså, for den solgte skambra.

 

 

Se svar på forrige side. ATW skrev "gjør" som i nåtid. Så jeg lurer bare på hva Nintendo gjør nå for tiden som ikke er en suksess. Men ja, Super Mario Run var kanskje ikke en så stor suksess som de hadde håpet på, selv om de tjente masse penger på det også.

Lenke til kommentar

Forstår ikke dere som syter om at 500kr er for dyrt.

Det er 500kr for (minst) 8 spill, 8 utstyrspakker (ja, i papp, but still), flere timer "kreativ" leke/utfordring tid med familie medlemmer, massevis av nytenkning, lek&lær og "aha" trigging for både store og små.

 

500kr.. sheeesh. Det er kanskje ikke super billig, men er laaangt ifra dyrt med tanke på hva andre leker og ting koster. SPESIELT I NORGE!

 

500kr er en korrekt pris for en slik pakke. Og 10 dollar ekstra for mer gøy til de små er heller ikke noe å klage over.

 

Forbehold om at jeg ikke har prøvd pakken, og kjenner ikke til kvalitet av hverken spill eller papp eller tilleggs pakken til 10 dollar (lol...)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg copy paster det jeg skrev tidligere i dag i Switch maintråden:

 

Jeg viste elevene mine i fjerde klasse (så niåringer) videoen til disse pappgreiene. FOR en entusiastisk gjeng! De jublet, gispet høylytt flere gsnger, snakket engasjert om at DETTE skulle de ha. Snakket om hva de skulle bygge først. Spurte når det kom. Syntes april var altfor lenge til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg copy paster det jeg skrev tidligere i dag i Switch maintråden:

 

Jeg viste elevene mine i fjerde klasse (så niåringer) videoen til disse pappgreiene. FOR en entusiastisk gjeng! De jublet, gispet høylytt flere gsnger, snakket engasjert om at DETTE skulle de ha. Snakket om hva de skulle bygge først. Spurte når det kom. Syntes april var altfor lenge til. 

 

Så kult å høre. :) Tror voksne spillinteresserte ofte kan glemme at ikke absolutt ALT lages i et forsøk på å tekkes dem.  

Lenke til kommentar

 

Jeg copy paster det jeg skrev tidligere i dag i Switch maintråden:

 

Jeg viste elevene mine i fjerde klasse (så niåringer) videoen til disse pappgreiene. FOR en entusiastisk gjeng! De jublet, gispet høylytt flere gsnger, snakket engasjert om at DETTE skulle de ha. Snakket om hva de skulle bygge først. Spurte når det kom. Syntes april var altfor lenge til. 

 

Så kult å høre. :) Tror voksne spillinteresserte ofte kan glemme at ikke absolutt ALT lages i et forsøk på å tekkes dem.  

 

Sant det. Jeg var ganske perpleks selv da jeg så det. Så skuffet. Men så sank det inn at dette sannsynligvis var noe for ekte barn.:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forstår ikke dere som syter om at 500kr er for dyrt.

Det er 500kr for (minst) 8 spill, 8 utstyrspakker (ja, i papp, but still), flere timer "kreativ" leke/utfordring tid med familie medlemmer, massevis av nytenkning, lek&lær og "aha" trigging for både store og små.

 

500kr.. sheeesh. Det er kanskje ikke super billig, men er laaangt ifra dyrt med tanke på hva andre leker og ting koster. SPESIELT I NORGE!

 

500kr er en korrekt pris for en slik pakke. Og 10 dollar ekstra for mer gøy til de små er heller ikke noe å klage over.

 

Forbehold om at jeg ikke har prøvd pakken, og kjenner ikke til kvalitet av hverken spill eller papp eller tilleggs pakken til 10 dollar (lol...)

 

Du bommer litt: det er 70 dollar for “Variety Kit”, som kommer med fem forskjellige spill. Dog, to eksemplarer av den fjernstyrte bilen. 70 dollar vil vell bli mellom 600-700 her til lands når den kommer til salgs. Minst.

 

Robotdrakten selges separat, og koster 80 dollar helt alene. Skjønner ikke hvor du får at det er 8 forskjellige spill i fra? Artikkelen bommer litt på at robotdrakten er inkludert i den første pakken.

 

http://www.gamesradar.com/every-labo-toy-we-know-about-so-far-including-the-9-nintendo-isnt-talking-about/

Lenke til kommentar

Bommet muligens litt der, men 500 var som sagt hentet ut av artikkelen.

Er uansett kun tipping då vi(jeg) ikke vet faktisk norsk pris enda.

Jeg så 8 forskjellige papp uttrykk i reklamen, og tenkte derfor det var 8 forskjellige utstyr sett, som igjen representerer minst ett spill hver. Sier minst fordi det potensielt kan være flere spill som bruker samme papp sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...