Gå til innhold

Kamptråd EPL: Arsenal vs Liverpool


indahla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det kun jeg som ser hvor lite kreativ Arsenal-spillerne er? Er det kun jeg som ser at INGEN beveger seg i siste fase av spillet for å skape rom? Er det kun jeg som ser at ingen utenom Alexis har overblikk?

 

 

Det er et helvettes mirakel at flere av Arsenal-spillerne får lov å spille i det hele tatt. Xhaka er helt horribel. Bellerìn eier ikke overblikk. Iwobi og Maitland-Niles er HELT udugelig. Iwobi kunne ikke truffet en låvedør fra 5 meter engang.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Overblikk? Alexis? Av det jeg har sett har han bare gitt bort ballen...

 

Bruk øya dine! JA, han gir bort ballen mye. Men har du sett hvordan han har funnet Bellerìn HELT ledig på høyrekanten flere ganger? Alexis er den eneste som faktisk finner folk som er ledig, til tross for at han mister ballen. At han mister ballen er en konsekvens av at han prøver å finne ledige spillere.

Lenke til kommentar

 

Overblikk? Alexis? Av det jeg har sett har han bare gitt bort ballen...

 

Bruk øya dine! JA, han gir bort ballen mye. Men har du sett hvordan han har funnet Bellerìn HELT ledig på høyrekanten flere ganger? Alexis er den eneste som faktisk finner folk som er ledig, til tross for at han mister ballen. At han mister ballen er en konsekvens av at han prøver å finne ledige spillere.

 

Takk, jeg bruker øynene når jeg ser på tv. Jeg har sett Alexis finne Bellerin en gang og det var vel i siste 5 minuttene. Ellers har han spilt bøsse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...