Gå til innhold

Kamptråd EPL: Arsenal vs Liverpool


indahla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan har Maitland-Niles spilt? Har ikke fått med meg kampen før nå, og synes han ser nervøs ut.

 

Blandt våre beste på en totalt sett svak dag. Har i store deler av kampen Salah i lomma i en mot en situasjoner og virker trygg og selvsikker. Tar kanskje litt for trygge valg som ender med å bli det motsatte, men absolutt godkjent i sin første storkamp. 

Lenke til kommentar

 

Gult til Mane for å prøve å filme seg til straffe. Ikke var det et bra forsøk heller.

 

Er den situasjonen noe som faller under nye regelen om at spillere som filmer kan straffes i ettertid? Idiotiskt, han mister hodet fullstendig iblant. Det viste han mot Everton og..

 

Jeg syns det var gult, han kastet seg ned helt tydelig i mine øyne for å få straffe.

Lenke til kommentar

 

Hvordan har Maitland-Niles spilt? Har ikke fått med meg kampen før nå, og synes han ser nervøs ut.

Blandt våre beste på en totalt sett svak dag. Har i store deler av kampen Salah i lomma i en mot en situasjoner og virker trygg og selvsikker. Tar kanskje litt for trygge valg som ender med å bli det motsatte, men absolutt godkjent i sin første storkamp.

Det er godt å høre. Hørte intervjuet med ham nå, og han virker som en jordnær og seriøs spiller. Blir spennende å følge fremover.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...