Gå til innhold

Giskes omgang med 19 år gammel politiker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste spørsmålstegnet jeg stiller ved saker som dette og #meetoo-bevegelsen generelt, er at det ser ut til at anklage=skyld. Prinsippet om at man er uskyldig frem til det motsatte er bevist er tilsynelstende ikke-eksisterende.

 

Det prinsippet gjelder i domstolen, disse sakene havner jo ikke der.

 

Dermed dreier det seg i stedet om troverdighet. Må innrømme jeg mistet litt troen på Giske, når det nå strømmer inn flere saker. Det var ikke et engangstilfelle slik det virket til å begynne med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Når jeg leser mellom linjene ser jeg en mann som tror han er Guds gave til kvinnene, og som legger seg etter dem i fylla. Gang etter gang, mens Haddy sitter hjemme med ungen. Alice Cooper lagde en sang om dette:

 

Man's got his woman to take his seed

He's got the power - oh

She's got the need

She spends her life through pleasing up her man

She feeds him dinner or anything she can

She cries alone at night too often

He smokes and drinks and don't come home at all

Only women bleed

Only women bleed

Only women bleed

Man makes your hair gray

He's your life's mistake

All you're really lookin' for is an even break

He lies right at you

You know you hate this game

He slaps you once in a while and you live and love in pain

She cries alone at night too often

He smokes and drinks and don't come home at all

Only women bleed

Only women bleed

Only women bleed

Only women bleed

Lenke til kommentar

Det er to typer jenter som blir provosert av Giske:

- dem han legger an på

- dem han ikke legger an på. Tenk å bli oversett av Trond Giske! Er jeg ikke bra nok?

 

Ja Giske var en attraktiv skilt mann. Et mulig varp (storfangst).

Og så har vi dem som ikke tåler at han etablerer seg med en "utenlandsk utseende" dame. Tenk å bli utkonkurrert av en dame med nære aner fra Afrika? Den er vel tung å svelge? Ingen er så rassistiske som sosialistiske damer som blir snytt for en attraktiv mann  til fordel for en utenlandsk dame (med røtter i et ikke-vestlig land). Det var vel de som også fant på "postordre-brud" som nærmest politisk korrekt begrep?

 

Kunne ikke Giske dra rassismekortet? :-)

Endret av lada1
Lenke til kommentar

Tilbake til saken. Giske KAN trekke seg og komme tilbake hvis han skjerper seg, sånn som Terje Søviknes gjorde. I Sverige har de ei urokråke som har bæsja i skuffen gang på gang og blitt tilgitt, og tilgitt og tilgitt. Hvis linken virker, kan dere lese om Gudrun Schyman: http://www.flashback.se/artikel/3460/gudrun-schyman-har-varit-pa-bio

Beste han kan gjøre om han er skyldig er og legge seg paddeflat og be om nåde. Ja er artig hvordan enkelte kan gjøre hva de vil og altid bli tilgitt :p Se bare på han østeriske serie mordern som satt på TV og snakka om drapene og sånt :p https://en.wikipedia.org/wiki/Jack_Unterweger

Lenke til kommentar

 

 

. Må innrømme jeg mistet litt troen på Giske, når det nå strømmer inn flere saker. Det var ikke et engangstilfelle slik det virket til å begynne med.

 

 

Hadde mye mye tro *før* denne saken? I fall ikke, så mistet du jo ikke noe tro.

Endret av lada1
Lenke til kommentar

Føler det er sterke krefter som ikke vil at denne saken skal komme frem. Avisene skriver om alvorlig og seksuell krenkende oppførsel, men jeg har ikke sett noe til det. å spørre en 20 år yngre dame om hvor festen er er IKKE seksuelt krenkende oppførsel. Virker som om avisene vet noe om Giske gjennom kildene sine som de ikke tørr publisere...?

 

Diskusjons artikkelen på forum.kvinneguiden.no om Giske ble fjernet. Hvorfor det? Det var noen som la ut festbilder av Giske der med yngre kvinner samtidig som noen kom med udokumenterte påstander om Giske. Var det derfor Egmont Publishing fjernet denne tråden? 
Det lukter dritt her, men jeg ser bare bremsesporet og ikke skjiten sjøl. 

Lenke til kommentar

 

Det er to typer jenter som blir provosert av Giske:

- dem han legger an på

- dem han ikke legger an på. Tenk å bli oversett av Trond Giske! Er jeg ikke bra nok?

 

Ja Giske var en attraktiv skilt mann. Et mulig varp (storfangst).

Og så har vi dem som ikke tåler at han etablerer seg med en "utenlandsk utseende" dame. Tenk å bli utkonkurrert av en dame med nære aner fra Afrika? Den er vel tung å svelge? Ingen er så rassistiske som sosialistiske damer som blir snytt for en attraktiv mann  til fordel for en utenlandsk dame (med røtter i et ikke-vestlig land). Det var vel de som også fant på "postordre-brud" som nærmest politisk korrekt begrep?

 

Kunne ikke Giske dra rassismekortet? :-)

 

Han kan vel alltids prøve dra rasismekortet, men han kommer jo ikke rundt at kona er 13 år yngre enn ham: noe som underbygger hardt at beskyldningene mot han er sanne ;)

Lenke til kommentar

Føler det er sterke krefter som ikke vil at denne saken skal komme frem. Avisene skriver om alvorlig og seksuell krenkende oppførsel, men jeg har ikke sett noe til det. å spørre en 20 år yngre dame om hvor festen er er IKKE seksuelt krenkende oppførsel. Virker som om avisene vet noe om Giske gjennom kildene sine som de ikke tørr publisere...?

 

Diskusjons artikkelen på forum.kvinneguiden.no om Giske ble fjernet. Hvorfor det? Det var noen som la ut festbilder av Giske der med yngre kvinner samtidig som noen kom med udokumenterte påstander om Giske. Var det derfor Egmont Publishing fjernet denne tråden? 

Det lukter dritt her, men jeg ser bare bremsesporet og ikke skjiten sjøl. 

 

Et fantastisk skue er det uansett, å se dette partiet sakte men sikkert styre mot grøfta som et gammalt slitent godstog uten bremser..

 

De har jaggu en jobb foran seg, det er sikkert.

Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Føler det er sterke krefter som ikke vil at denne saken skal komme frem. Avisene skriver om alvorlig og seksuell krenkende oppførsel, men jeg har ikke sett noe til det. å spørre en 20 år yngre dame om hvor festen er er IKKE seksuelt krenkende oppførsel. Virker som om avisene vet noe om Giske gjennom kildene sine som de ikke tørr publisere...?

 

Diskusjons artikkelen på forum.kvinneguiden.no om Giske ble fjernet. Hvorfor det? Det var noen som la ut festbilder av Giske der med yngre kvinner samtidig som noen kom med udokumenterte påstander om Giske. Var det derfor Egmont Publishing fjernet denne tråden? 

Det lukter dritt her, men jeg ser bare bremsesporet og ikke skjiten sjøl. 

 

Et fantastisk skue er det uansett, å se dette partiet sakte men sikkert styre mot grøfta som et gammalt slitent godstog uten bremser..

 

De har jaggu en jobb foran seg, det er sikkert.

 

Hvorfor er det deilig å se et parti "styrte mot grøfta"? Fordi de står for andre ideologier enn deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Føler det er sterke krefter som ikke vil at denne saken skal komme frem. Avisene skriver om alvorlig og seksuell krenkende oppførsel, men jeg har ikke sett noe til det. å spørre en 20 år yngre dame om hvor festen er er IKKE seksuelt krenkende oppførsel. Virker som om avisene vet noe om Giske gjennom kildene sine som de ikke tørr publisere...?

 

Diskusjons artikkelen på forum.kvinneguiden.no om Giske ble fjernet. Hvorfor det? Det var noen som la ut festbilder av Giske der med yngre kvinner samtidig som noen kom med udokumenterte påstander om Giske. Var det derfor Egmont Publishing fjernet denne tråden?

Det lukter dritt her, men jeg ser bare bremsesporet og ikke skjiten sjøl.

Et fantastisk skue er det uansett, å se dette partiet sakte men sikkert styre mot grøfta som et gammalt slitent godstog uten bremser..

 

De har jaggu en jobb foran seg, det er sikkert.

Hvorfor er det deilig å se et parti "styrte mot grøfta"? Fordi de står for andre ideologier enn deg?

Det bare er det.. For min del kan partiet gå under sperregrensen.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

 

 

 

. Må innrømme jeg mistet litt troen på Giske, når det nå strømmer inn flere saker. Det var ikke et engangstilfelle slik det virket til å begynne med.

 

 

Hadde mye mye tro *før* denne saken? I fall ikke, så mistet du jo ikke noe tro.

 

 

"tro på" er kanskje feil uttrykk. La meg heller si at jeg etter første avsløringen, prøvde å legge litt velvilje til og ikke være "hysterisk"

 

Men nå har det jo blitt 5 saker så vidt jeg vet. Da får man litt assosiasjoner til Donald Trump ("når du er kjendis kan du tillate deg hva du vil og slippe unna med det")

 

Det er dog ikke slik at alle som sitter i såkalte maktposisjoner nødvendigvis sjøl opplever seg mektige (eller som utøver av makt) overfor den de prøver seg på, vedkommende kan like gjerne oppleve seg som likemann følelsesmessig og med ærlige hensikter.

 

Men, når det gjentas gang på gang, med ulike kvinner, og disse damene i tillegg har opplevd det veldig negativt, så øker i alle fall mistanken min om at det er en form for posisjon/maktmisbruk som Giske erfarte han slapp unna med (inntil nå)

Lenke til kommentar

Etter en festmiddag i regi av AP spurte Giske en kvinnelig AUF politiker i en sms:"hvor er festen?" hvorpå den 19 år gamle kvinnen meldte han inn til AUF sentralt som igjen meldte han inn til AP sin ledelse som igjen tok en privat prat med han hvor han fikk smekk på fingeren for å sende melding til en yngre kvinnelig kollega.

Nå henges han ut i media og i AP for å drive med seksuell trakassering. På kvinneguiden sitt forum diskuterer de seriøst om hvilken gris Giske er... 

 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/bitter-ap-konflikt-etter-giskes-sms-er/a/24210170/

 

Bare meg som syns dette er skremmende? I dagens samfunn får en ikke lov til å snakke med yngre kvinnelige kolleger fordi da er en automatisk en gris som trakasserer.

 

Hva er i veien med dette nisse landet??

Jeg tror at for mange vet for mye om for mange i AP til at noen tør straffe noen.

 

Tror jeg dette kun gjelder AP? Nei!

Lenke til kommentar

 

Tilbake til saken. Giske KAN trekke seg og komme tilbake hvis han skjerper seg, sånn som Terje Søviknes gjorde. I Sverige har de ei urokråke som har bæsja i skuffen gang på gang og blitt tilgitt, og tilgitt og tilgitt. Hvis linken virker, kan dere lese om Gudrun Schyman: http://www.flashback.se/artikel/3460/gudrun-schyman-har-varit-pa-bio

Beste han kan gjøre om han er skyldig er og legge seg paddeflat og be om nåde. Ja er artig hvordan enkelte kan gjøre hva de vil og altid bli tilgitt :p Se bare på han østeriske serie mordern som satt på TV og snakka om drapene og sånt :p https://en.wikipedia.org/wiki/Jack_Unterweger

 

 

Østerikere virker bare sykere og sykere, jo flere kjente man hører om fra det landet. Han her topper vel han der seriemorderen en smule, eller?

 

josef-fritzl-2.jpg

Lenke til kommentar

Mer detaljer kommer frem

 

"Han la armene rundt meg og begynte å kysse meg. Han ble svært pågående og intens"

 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/arbeiderpartiet/varsler-til-nordlys-jeg-ble-bedt-om-aa-vente-mens-de-haandterer-pressen/a/24217447/?expId=df-86-d61ce614&varId=df-86-qffe21cb

 

Legg merke til Giske's tilsvar: "beklager at hun opplevde møtet som ubehagelig"

 

Det er altså hennes reaksjon som er det beklagelige.

 

Han vrir seg som en slange.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...