Gå til innhold

Giskes omgang med 19 år gammel politiker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er litt latterlig at noen føler at politisk rang, eller presteyrket, gir autoritet. Men det er en annen ting.

Hvordan kan det være latterlig ?

 

Det er politikere som fra 1 januar 2018 øker sukkeravgiftene, strammer inn hos NAV, ga oss Segway og enda ikke har fått lakrispipene tilbake i butikkene.

 

Det er stort sett politikere som har startet de fleste kjente krigene av betydning som Falklandskrigen, Koreakrigen, først og andre verdenskrig.

Endret av fo2re
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det er litt latterlig at noen føler at politisk rang, eller presteyrket, gir autoritet. Men det er en annen ting.

Hvordan kan det være latterlig ?

 

Det er politikere som fra 1 januar 2018 øker sukkeravgiftene, strammer inn hos NAV, ga oss Segway og enda ikke har fått lakrispipene tilbake i butikkene.

 

Det er stort sett politikere som har startet de fleste kjente krigene av betydning som Falklandskrigen, Koreakrigen, først og andre verdenskrig.

 

 

Men om Erna bestemmer sukkeravgiftene, så får jeg ikke av den grunn lysst til å ligge med henne :-)

Lenke til kommentar

 

 

Det er litt latterlig at noen føler at politisk rang, eller presteyrket, gir autoritet. Men det er en annen ting.

Prøv å ha en gitar på magen.

 

Den tok jeg ikke.

 

 

Den tar jeg. Spør f.eks. Alexander Rybak. Han ble visst utsatt for jenter som hang etter han. Han hadde riktignok bare fiolin (ikke gitar), men du kan vel tenke abstrakt nok til å overføre kunnskapen til gitar? :-)

Lenke til kommentar

Ikke maktkamp altså?

 

https://www.nrk.no/norge/ap-varsler_-frykter-giske-kan-fortsette-som-nestleder-1.13847214

 

Undret meg jo litt over denne nyheten i dag tidlig. Det viktigste er visstnok at Giske ikke får fortsette som nestleder. Ikke det at han beklager oppførselen og forhåpentligvis lærer, ikke det at han slutter å gjøre som han har gjort, at ingen andre utsettes for det samme.

 

Er det altså OK hvis han blir kastet som nestleder, men fortsetter med en ubehagelig og/eller krenkende oppførsel?

Dette siste er flåsete, men det er utspill som dette som ikke gagner varslernes sak. Er det rart at dette fremdeles lukter av maktkamp?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Men om Erna bestemmer sukkeravgiftene, så får jeg ikke av den grunn lysst til å ligge med henne :-)

 

 

Nå forsøker du en hersketeknikk her, eller?

 

Sakens kjerne er at Giske har klådd på vedkommende dame når de kom inn i en leilighet, da de var på vei til en leilighet kun for å hente mer alkohol trodde hun. Skulle nesten tro at du ikke har lest avisartikkelen, eller at du bare er ute for fucke opp den allerede gode tråden og popcorn-stemningen her  :)

 

Hun hadde ikke som jeg kan se lyst til å ligge med Giske, men jeg vet jo ikke hundre prosent sikkert om det. Avisskriveriet forteller oss snarere det motsatte.

 

Altså en "klå-på-noen voldtekt" for å framheve at det var å gå for langt. Hun låste seg jo inn på toalettet, så man vet jo ikke hvor langt Giske hadde dratt den.. Det var jo ikke snakk om voldtekt i bokstavelig forstand.

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er litt latterlig at noen føler at politisk rang, eller presteyrket, gir autoritet. Men det er en annen ting.

Hvordan kan det være latterlig ?

 

Det er politikere som fra 1 januar 2018 øker sukkeravgiftene, strammer inn hos NAV, ga oss Segway og enda ikke har fått lakrispipene tilbake i butikkene.

 

Det er stort sett politikere som har startet de fleste kjente krigene av betydning som Falklandskrigen, Koreakrigen, først og andre verdenskrig.

 

Autoritet er ikke autoritet. Din hypotetiske autoritet innen kjemi har null innvirkning på min hypotetiske autoritet innen matematikk.

 

Men realiteten er likevel slik at noen ser på prester og politikere som autoritetsfigurer, så dette var ikke ment som annet enn en kommentar, at det gjør ikke jeg.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Men om Erna bestemmer sukkeravgiftene, så får jeg ikke av den grunn lysst til å ligge med henne :-)

 

 

Nå forsøker du en hersketeknikk her, eller?

 

Sakens kjerne er at Giske har klådd på vedkommende dame når de kom inn i en leilighet, da de var på vei til en leilighet kun for å hente mer alkohol trodde hun. Skulle nesten tro at du ikke har lest avisartikkelen, eller at du bare er ute for fucke opp den allerede gode tråden og popcorn-stemningen her  :)

 

Hun hadde ikke som jeg kan se lyst til å ligge med Giske, men jeg vet jo ikke hundre prosent sikkert om det. Avisskriveriet forteller oss snarere det motsatte.

 

Altså en "klå-på-noen voldtekt" for å framheve at det var å gå for langt. Hun låste seg jo inn på toalettet, så man vet jo ikke hvor langt Giske hadde dratt den.. Det var jo ikke snakk om voldtekt i bokstavelig forstand.

 

 

Hmm, har du aldri prøvd å klå på ei dame og de hele endte opp i klein stemning? Da mangler du nok litt erfaring :-)

 

Alle burde oppleve noen fiasko-ligg i dette livet. Jeg tipper de fleste har opplevd det - men prøver hardt å fortrenge  - og snakker enda mindre om det. 

 

Men morsomt at slik fiasko-erotikk bidrar til å få AP under kanskje 15 prosent :-))

Endret av lada1
Lenke til kommentar

Besøkte facebook siden til Hadjik for å se hva hun hadde delt av varslerenes opplevelser, men ingen hell. Har noen teksten?

 

Ja noen som kan bidra med info her? Kommer ikke dette ut, så må vel Hadia Hadjik den veien?

Og prøver hun å utfordre Støre? Og/eller kan vi forvente en større rokade i AP-toppen?

Endret av lada1
Lenke til kommentar

Hmm, har du aldri prøvd å klå på ei dame og de hele endte opp i klein stemning? Da mangler du nok litt erfaring :-)

 

Alle burde oppleve noen fiasko-ligg i dette livet. Jeg tipper de fleste har opplevd det - men prøver hardt å fortrenge  - og snakker enda mindre om det. 

 

Men morsomt at slik fiasko-erotikk bidrar til å få AP under kanskje 15 prosent :-))

 

 

Holder kanskje å erfare det der en gang som valp, før en har lært at det ikke er veien å fortsette.

 

Nei, jeg er tydeligvis nokså unormal jeg da, som har kommet over valpestadiet? :wee: Ellers så har jeg vel ikke behov for dette nå, da jeg er i et langvarig stabilt forhold. Tipper at neste gang behovet skulle melde seg, så er det nok å lese kroppsspråket, og det å utveksle noen ord, som leder til å score mål jeg.

 

Jeg tipper at du er blodfan av AP jeg?  :rofl:

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Hmm, har du aldri prøvd å klå på ei dame og de hele endte opp i klein stemning? Da mangler du nok litt erfaring :-)

 

Alle burde oppleve noen fiasko-ligg i dette livet. Jeg tipper de fleste har opplevd det - men prøver hardt å fortrenge  - og snakker enda mindre om det. 

 

Men morsomt at slik fiasko-erotikk bidrar til å få AP under kanskje 15 prosent :-))

 

 

Holder kanskje å erfare det der en gang som valp, før en har lært at det ikke er veien å fortsette.

 

Nei, jeg er tydeligvis nokså unormal jeg da, som har kommet over valpestadiet? :wee: Ellers så har jeg vel ikke behov for dette nå, da jeg er i et langvarig stabilt forhold. Tipper at neste gang behovet skulle melde seg, så er det nok å lese kroppsspråket, og det å utveksle noen ord, som leder til å score mål jeg.

 

Jeg tipper at du er blodfan av AP jeg?  :rofl:

 

 

Ja de fleste er flinke til å fortrenge sine fiaskoer :-)

 

Og det er l-e-n-g-e siden jeg var med i AUF :-) Dersom jeg var blodfan av AP, så ville jeg melde meg inn igjen og argumentere for å samle i hop en ledelse bestående av trauste "bondekjerringer". Mange andre paratier med suksess har forstått dette. Denne "hippe" AP-ledelsen er jo ikke mye å samle på :-)

 

For å hente inspirasjon fra utlandet: Noen som ligner på Madeleine Albright kunne passe sammen med Trond Giske? Hun mestret jo Bill Cinton på en ypperlig måte :-) Jeg likte Maddy ! (Og savner Bill).

Endret av lada1
Lenke til kommentar

Madeleine+Albright+LbfS_vv5Qh7m.jpg

 

Tror du han hadde fått reisning av det da?  :wee:

 

Det kunne hjelpe han med å holde fokus. Og som utenriksminister ville hun kunne engasjere seg med Midt_Østen uten at muslimene ville være så opptatt av å tre på henne hijab :-) Og Trump ville også kunne være slapp der nede med henne på besøk :-)

 

Men jeg var blodfan av Maddy som politiker!  Og jeg mener at det er et sjakk-trekk at FrP og Høyre har "bonde-kjerringer" i ledelsen. Kunne også gjerne tatt en utepils med dem :-)

Endret av lada1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faderrullan... hvorfor skulle Giske sende en sånn melding til ei 19 år gammel jente??? Han er jo en middelaldrende mann, skal ikke sånne gjerne ha litt klasse og stil, la ungdommen være i fred?? Og dette skal være en samfunnets leder? Vitner om dårlige verdier. Har han ikke en kone og familie å ta seg av og bruke tid sammen med?

 

Lavalder er lavalder, ser ikke problemet om han skulle spurt "skal vi pule" heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...