Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

 

Litt skuffa over mangelen på bra mobiltilbud, får tro det kommer no mer

Må nesten utdype hva du er på jakt etter da før du begynner å klage.

Har sett huawei tlf til 1300 kr og, kanskje det er noe for deg?

Det kunne jeg jo selvfølgelig ha gjort. Har sett på "bangforbuck" telefoner til +- 2k, typ motorola g5 plus og div xiaomi. Men prisene på disse er kanskje bra presset allerede, det nærmeste per nå er Galaxy j5 til 1790,-

 

Edit: Det har vært greie tilbud i øvre og nedre del av prisskalaen, men dårlig "midt på"

Endret av daruu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Noen som kan TV som vet om dette er et greiit kjøp i denne prisklassen og størelsen?

 

Sony KDL49WE663

 

https://www.power.no/tv-og-tilbehoer/tv/sony-kdl49we663-49-full-hd-hdr-smart-tv-svart/p-574542/

 

Noen som vet evt andre alternativer jeg burde se etter? 49" (eller 43) Helst godt under 5000kr

 

 

synes jeg nettopp så en LG 55" til samme pris, hos Lefdal, hvis størrelse betyr (mest)

Lenke til kommentar

 

 

Litt skuffa over mangelen på bra mobiltilbud, får tro det kommer no mer

mangel ? iphone 7 til 4500, s8 til 5k, og mange flere. Mobil er vel en av de som eg hadde vært fornøyd med hadde eg ikkje allerde kjøpt s8
Har ingen interesse av å bruke så mye på mobil, og ihvertfall ikke noe som er så overpriset pga merke...

Men sikkert ok tilbud for de som vil ha det!

 

Elkjøp har Sony Xperia XA1 til 1490kr. 

Lenke til kommentar

 

 

Noen som kan TV som vet om dette er et greiit kjøp i denne prisklassen og størelsen?

 

Sony KDL49WE663

 

https://www.power.no/tv-og-tilbehoer/tv/sony-kdl49we663-49-full-hd-hdr-smart-tv-svart/p-574542/

 

Noen som vet evt andre alternativer jeg burde se etter? 49" (eller 43) Helst godt under 5000kr

 

 

synes jeg nettopp så en LG 55" til samme pris, hos Lefdal, hvis størrelse betyr (mest)

 

Ja har sett flere 55", problemet er at jeg bor i en liten leilighet og vil holde meg under 49"

 

Denne kan kanskje også være aktuell:

 

Philips 50PUS6262/12

 

https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/tv/46-50/philips-50pus626212/246119.11451/?utm_source=prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt_prisjamforelse

Endret av Joraun
Lenke til kommentar

 

Btw så gir dnb kampanjen sammen med bori medlemskap totalt 25% rabatt hos Power. Benyttet meg av det x antall ganger :) Ikke feil 4 ganger i året det!

Den 5% rabatten til bori, gjelder den året rundt. Hvor mye koster det å være medlem?

 

 

Det er heter bonus, og de du får det hos de fleste boligbyggerlag. Da får du bonus mange steder. Søk opp 5% bonus power og filtrer på norske sider, så får du de opp. Vil anbefale å tegne i et lokalt boligbyggerlag, slik at du samtidig får forkjøpsrett ved et eventuelt boligkjøp i fremtiden.

Lenke til kommentar

 

 

 

Litt skuffa over mangelen på bra mobiltilbud, får tro det kommer no mer

mangel ? iphone 7 til 4500, s8 til 5k, og mange flere. Mobil er vel en av de som eg hadde vært fornøyd med hadde eg ikkje allerde kjøpt s8
Har ingen interesse av å bruke så mye på mobil, og ihvertfall ikke noe som er så overpriset pga merke...

Men sikkert ok tilbud for de som vil ha det!

 

Elkjøp har Sony Xperia XA1 til 1490kr. 

 

 

Takk for tips, den er nesten bra nok. Betaler gjerne litt mer for litt til, hehe. (Og ja, jeg er vanskelig :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...