Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som at det er en grei enighet om at LG B7 er veien å gå for oled, så kommer den på tilbud så er det stor sjanse for at den inntar stuen her.

 

Men jeg trenger nytt tv på hytten også. Her er budsjettet noe lavere, og ikke nødvendigvis behov for oled heller.

 

Noen modeller til under 10k jeg bør se etter på tilbud i disse dager, helst 65". Filmer, serier og noe spilling når jeg er alene på hytten blir bruken.

Lenke til kommentar

Virker som at det er en grei enighet om at LG B7 er veien å gå for oled, så kommer den på tilbud så er det stor sjanse for at den inntar stuen her.

 

Men jeg trenger nytt tv på hytten også. Her er budsjettet noe lavere, og ikke nødvendigvis behov for oled heller.

 

Noen modeller til under 10k jeg bør se etter på tilbud i disse dager, helst 65". Filmer, serier og noe spilling når jeg er alene på hytten blir bruken.

https://www.prisjakt.no/product.php?p=4141743

 

Denne scorer ca som MU8005 og MU7005 fra Samsung, så den kan jo være grei hvis den kommer på tilbud.

 

Ellers så er det jo veldig vanskelig å si, før vi har tilbudene, er jo som regel det som bestemmer.

Lenke til kommentar

Si fra om noen finner en grei 24" (ish) monitor på tilbud, helst under 3000 kr, skal hovedsaklig brukes til ps4. 

 

Har funnet en som er aktuell så langt:

 

https://www.elkjop.no/product/data/pc-skjerm/AOCG2460FQ/aoc-g2460fq-24-pc-skjerm-for-gaming (Vurderer denne, greit med 144hz om jeg finner ut at jeg skal kjøpe en bedre pc etterhvert, men er ikke sikker) Denne har heller ikke høydejustering såvidt jeg kan se, vet ikke om det spiller så stor rolle men det er litt turnoff for min del.

Endret av Joraun
Lenke til kommentar

Selvsagt, men greit å ha noen modeller å følge med på i forkant så en kan slå til før de er utsolgt om de skulle komme på tilbud.

 

Vil det si at Samsung MU7005/8005 også bør vurderes om prisen er rett? Var det ikke så at disse ikke var noe å satse på, eller missforstå jeg tidligere innlegg rundt modellene fra Samsung?

Til 10 000,- er jo samsungene fine TVer det, men så vidt jeg husker har allerede MU8005 vært på tilbud til 14999,-. Så tviler på at den kommer til 10 000. 

 

Man kan jo liksom ikke forlange at en 65" til 10 lapper skal være på høyde med det de beste, men for all, del, XE8505 og MU7005/MU8005 er fine TVer det. Poenget mitt rundt MU8005 og MU7005 er at de er objektivt sett har et dårligere bilde enn fjorårets KS7005/KS8005. Sier ikke at de er dårlige TVer av den grunn :)

 

Det som er litt greit da, er at de legger ut tilbudene allerede i dag på elkjøp og lefdal (for fredag) og i morgen kl 1800 på power. Eneste som er dumt er vel at komplett.no ikke gjør det sånn.

Men du har i hvert fall god tid på å "sondere" markedet litt for å se om det kommer noe bra.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Egentlig så har power sine tilbud ikke vært noe å rope hurra for, håper det ikke blir sånn at vi isteden for 1 dag med BRA tilbud, så får vi nå 6 dager med ok tilbud.

 

Ser jeg hva Power skal ha på fredagen også, så er det liksom 3-4 TVer, så litt skuffende, men de blør vel penger,

 

Håper ikke Lefdal og Elkjøp skuffer kl 2000, og ikke minst komplett. Jeg har troa :D

Lenke til kommentar

Black week er i utgangspunktet en uting - gir butikkene anleding til å vanne ut tilbudet (mener nå jeg). Eneste jeg har sett som frister i det hele tatt så langt er Sony MDRene til 2222, men håper og tror det kommer litt lavere på BF, i tillegg til at jeg venter på kredittkort som jeg håper å få til BF så jeg kan få trumfpoeng på kjøpene - skulle gjort det samme i fjor da jeg spratt 20k på E6 OLED. 

EDIT: For dem som liker Dan Brown bøker synes jeg PK hadde en god pris på Origins - den nyeste boken (dagstilbud til i morgen, torsdag kl 10.00), i tillegg til at de suger i matte (se veil og rabattert pris så skjønner dere). 140 kr + frakt (vet ikke hva frakten ligger på). 

 

https://www.platekompaniet.no/bok/origin-dan-brown/

Endret av Neonex
Lenke til kommentar

Altså DNB tilbud slår jo Black Friday ned i støvlene. Fy F for noe piss

 

Ja, merkelig dette black week greiene har snuset rundt på amerikanske sider og de har ikke black week, heller ikke svenskene. 

Håper de kutter ut black week neste år for dette blir for mye å forholde seg til black week, black friday også cyber monday alt på under 2 uker.

 

Ikke glem singles day 11.11

 

Black week er i utgangspunktet en uting - gir butikkene anleding til å vanne ut tilbudet (mener nå jeg). Eneste jeg har sett som frister i det hele tatt så langt er Sony MDRene til 2222, men håper og tror det kommer litt lavere på BF, i tillegg til at jeg venter på kredittkort som jeg håper å få til BF så jeg kan få trumfpoeng på kjøpene - skulle gjort det samme i fjor da jeg spratt 20k på E6 OLED.

Ikke bare vanne ut, men de kjører jo samme tilbud bare bytter dager.

Endret av Ghetto Johns
Lenke til kommentar

Ja, merkelig dette black week greiene har snuset rundt på amerikanske sider og de har ikke black week, heller ikke svenskene. 

Håper de kutter ut black week neste år for dette blir for mye å forholde seg til black week, black friday også cyber monday alt på under 2 uker. 

 

Black Week var noe Elkjøp innførte i fjor, helt uavhengig av Amerikanerne, men desverre så tar de andre butikkene etter så det forsvinner nok ikke med det første.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det gjør jeg og :D

Har ikke du allerede E6 eller G6? Eller skal du ha en B7 til soverommet nå? :D
Hehe vel årets OLED serie er en god del bedre enn fjorårets. Fjorårets serie har en del barnesykdommer. For all del er fornøyd. Men er prisen riktig oppgraderer jeg.
Jeg har nå hørt at 6 serien er den beste med tanke på "sykdommer" så langt og at 7 serien har bragt flere problemer på banen. I tilegg er mangel på 3D et stort minus. Så jeg vil nå si at du potensielt betaler godt for en nedgradering. Med annet du går for Sony eller Panasonic sin, men de mangler jo både 3D og Dolby vision.
Da har vi hørt forskjellig. Rent bildekvalitets messig er syv bedre enn seks. Se fks hdtvtest sin sammenlign av gir b6 vs b7 på youtube. Og det som er viktig for meg.

 

3D har jeg aldri brukt. Men alle har jo forkskjellig behov. Er 3D viktig så skjønner jo at syv serien er lite interessant.

 

 

Jeg mener jeg leste at man kan sende 1080p@120Hz til B7'en? I så fall kan man kanskje få til aktive 3D med et Nvidia 3D Vision kit og PC? Noe av poenget forsvinner jo uansett, i det det vel er den Passive 3D'en man ønsker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...