Gå til innhold

Vodka som ikke smaker spylevæske?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan jo være at du ikke liker vodka...?

 

desverre så er jeg blitt vandt til ordentlig vodka pga en russisk kompis, så nå klarer jeg ikke å drikke absolut og det skvipet der lenger. det blir som å sammenligne colaen fra grans, og den ifra coca cola. Likt navn, men helt forskjellig smak. 

 

 

takk for mange forslag folkens :)

Lenke til kommentar

Hva med å kjøpe den samme russiske vodkaen som du allerede synes er god? Hør med de på Vinmonopolet, så bestiller de det for deg.

 

Eventuelt kan du sikkert få tak i smuglervarer.

 

Han tok desverre med seg den hemmeligheten til grava, jeg har prøvd å finne en erstatning siden.

er litt skeptisk til smuglervarer hvis jeg ikke kjenner personen jeg handler av, jeg har ikke lyst til å bli blind av dårlig sprit :)

Lenke til kommentar

Prøvde en flaske med Russian Standard Platinum på Stena Saga en gang, den var overraskende god. Kunne drikke den bár om jeg ville. Hevde drinkene et par hakk også. Finnes en i serien som heter Gold tror jeg, den er god også.

 

Har ikke smakt andre gode vodkaer, alle må blandes ut for å bli drikkbare.

 

Bah, du får google det ^^ Går ikke å paste bilder her.

Endret av Taurean
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva med å kjøpe den samme russiske vodkaen som du allerede synes er god? Hør med de på Vinmonopolet, så bestiller de det for deg.

 

Eventuelt kan du sikkert få tak i smuglervarer.

 

Han tok desverre med seg den hemmeligheten til grava, jeg har prøvd å finne en erstatning siden.

er litt skeptisk til smuglervarer hvis jeg ikke kjenner personen jeg handler av, jeg har ikke lyst til å bli blind av dårlig sprit :)

 

Det er lov å kjøpe alkohol på nett, kan bestille fra hele verden, du må bare betale avgifter og slike ting. Kan bli dyrt, men det er nok mer enn en nettbutikk som selger skikkelig russisk vodka.

https://www.toll.no/no/varer/alkohol-og-tobakk/privat-import/

"Du har lov til å bestille alkohol i utlandet til privat bruk."

 

Du får jo kjøpt slike små miniflasker med en slurk inni, da kan du bestille masse forskjellige og prøve deg frem. Orker ikke lete frem nettbutikker for deg, men det tar ikke mange minuttene å gjøre selv :)

Lenke til kommentar

Gin er jo godt..

 

Vodka er spylervæske...

 

Da har du sannsynligvis ikke smakt god vodka. Mesteparten av skrivet på polet og taxfree er dritt.

 

Skikkelig rein vodka smaker nesten ingenting. Ja, det er litt sterkt, men kan enkelt drikkes reint uten noen form for bismak. Russisk vodka er ofte også lettere smakstilsatt i form av urter eller krydder. Dette gir vodkaen god smak, og den kan nytes rein på samme måte som man tar et glass whiskey eller konjakk.

 

Men styr for all del unna Absolutt og Smirnoff og annet skvip. Det kan bare brukes i drinker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...