Gå til innhold

Samsung Galaxy S9/S9+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var sært, Jeg kom inn der, men den godtar ikke IMEI, påstår det er feil. Men jeg lurer på om det er modellnummeret som egentlig er problemet, det står bare SM-G960F på mobilen. Og jeg har ikke eska her.

Prøvde å for morroskyld, fikk opp «finner ikke IMEI « .

Kjøpt hos multicom

Endret av bbios
Lenke til kommentar

Hei

Jeg kjøpte min S9+ i midten av mars (Elkjøp) og tok den i bruk samme dag / registrerte Samsung konto noen dager senere - forsøkte for moro skyld å registrere meg ikveld på den linken ProphetSe7en skrev her - og jeg fikk bekreftelse på at jeg var kvalifisert for CashBack i form av disse 

Gear IconX blir sent meg. Sier de. To be continued  :hmm:

 

misterolf 

Lenke til kommentar

Siden Multicom ikke funket, vil jeg tro at dette også er gråimport. Det var Dataspesialisten og Multicom som hadde de laveste prisene på den, og jeg bestilte fra Dataspesialisten fordi Multicom som regel er litt tregere til å levere. Ikke det at det har noe å si for meg at den er gråimport, men litt irriterende at jeg ikke får noe GRATIS! ;)

Lenke til kommentar

Siden Multicom ikke funket, vil jeg tro at dette også er gråimport. Det var Dataspesialisten og Multicom som hadde de laveste prisene på den, og jeg bestilte fra Dataspesialisten fordi Multicom som regel er litt tregere til å levere. Ikke det at det har noe å si for meg at den er gråimport, men litt irriterende at jeg ikke får noe GRATIS! ;)

Va heldig jeg da, gikk 5 dager etter jeg bestilte til den va her, enda den ik va på lager ved bestilling :)

 

Men Hva er egentlig forskjellen på gråimport og ellers?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...