Gå til innhold

Samsung Galaxy S9/S9+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del ville jeg ikke ta den i bruk før deksel og skjermbeskytter var på plass. Av en eller annen grunn ble det ikke sendt sammen med telefonen, men kom dagen etter når vi hadde dratt..

Skjermbeskytter er noe fordømt plagsomt ræl! ;) Jeg har ikke brukt det siden HTC HD2-dagene, før Gorilla-glasset kom. Men jeg har et syltynnt silikondeksel, mest fordi jeg avskyr de berøringsfølsomme kantene på mobilen. Det er jo omtrent umulig å holde greia uten samtidig å berøre den, så den reagerer på andre ting enn det jeg egentlig prøver å gjøre.

 

 

Kjøpte min for lenge siden. Kampanjen godtok den...

Kanskje det funker hvis man ikke har hatt Samsung-konto før? Jeg får vel prøve å registrere meg. Det blir første gang jeg registrerer noe som helst produkt, så vidt jeg kan huske...

Lenke til kommentar

Det var sært, Jeg kom inn der, men den godtar ikke IMEI, påstår det er feil. Men jeg lurer på om det er modellnummeret som egentlig er problemet, det står bare SM-G960F på mobilen. Og jeg har ikke eska her.

 

Du får vel to modeller å velge mellom når du søker, du kan jo prøve begge to? Jeg søkte bare etter s9 og valgte en av de, den uten telenor om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar

Nei, den godtar det ikke, den sier feilaktig IMEI uansett hva jeg velger. Kan det være fordi den er registrert før kampanjen ble gyldig?

 

Mest sannsynlig. Du har jo ikke krav på Gear IconX heller, så det kan jo være en naturlig forklaring der på hvorfor det ikke går igjennom.

 

Vil tro de har en måte å sjekke om mobilen er tatt i bruk eller ikke før kampanjestart. En eller annen innstilling en har godtatt fra start, registrering i Samsung members, "find my phone" hos samsung osv. Kanskje dem som har kjørt root og custom rom før de tok den i bruk ikke er blitt registrert hos Samsung? 

Lenke til kommentar

Jeg godtok ikke noe fra Samsung, bare det nødvendige fra Google. Og jeg rootet den med en gang jeg fikk den, før jeg satte inn SIM. Men det var iallfall verd et forsøk. ;)

 

Da vet jeg ikke. Kjedelig at det ikke virket for deg når det virket for andre. Kanskje dataspesialisten har "gråimport" av enkelt produkter og det derfor ikke er mulig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...