Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte bittelitt ADA selv. Mest for morro da jentungen heter det samme ?

 

Ellers har jeg noe i IOTA, FCN, REQ og LTC.

 

Total Innskudd ca 16k NOK, så ikke all verden, satser dermed på langsiktig Lønnsomhet. Har satt et tak på maks 20K Innskudd totalt for meg selv?

 

Hvor mye er det folk her inne har invistert i kryptovalutta? , trenger ikke si hva verdien er idag, lurer bare på hvor mye dere har gått inn med?

Endret av tanngarden
Lenke til kommentar

Gitt inn med ca 4000 norske i starten av mai. Har vært oppe i 100.000, men ligger nå på rundt halvparten. Har bommet på endel som har vært ganske surt, blant annet at jeg solgte Antshares (nå neo) når den lå på 6 usd og walton på det samme.

 

Han jeg kjenner som har gjort det best, og som begynte det siste året, startet med ca 40.000 i januar, og har nå 1.5 millioner. Men han traff da perfekt på ETH, DGB, Ant/NEO, Walton, IOTA, osv + endel ICOs.

 

Blir spennende å se hvor lenge det holder, er forberedt på å tape alt, men gjør ikke så mye så lenge jeg ikke har gått inn med mer enn jeg kan tape.

Lenke til kommentar

Kjøpte bittelitt ADA selv. Mest for morro da jentungen heter det samme ?

 

Ellers har jeg noe i IOTA, FCN, REQ og LTC.

 

Total Innskudd ca 16k NOK, så ikke all verden, satser dermed på langsiktig Lønnsomhet. Har satt et tak på maks 20K Innskudd totalt for meg selv?

 

Hvor mye er det folk her inne har invistert i kryptovalutta? , trenger ikke si hva verdien er idag, lurer bare på hvor mye dere har gått inn med?

 

Tenker å investere 20 000 kr i Litecoin og ha de på en hardware wallet i 2-3 år fram i tid. Har fått inntrykk av at Litecoin har stort potensial. Men å daytrade med all mulig altcoins gidder jeg ikke. Kunne ønske jeg hadde fått øynene opp for kryptovaluta tidligere.

Lenke til kommentar

Eneste jeg har gjort i dag er å kjøpe mer ETH som jeg videre kjøpte IOTA for, som har stått på listen over future buys alt for lenge nå.

 

Tilfeldig nok solgte jeg mesteparten av altcoinsene mine for to dager siden for å styrke posisjonene mine i ETH og BTC, kjøpte noen av dem tilbake i dag for halv pris :)

Lenke til kommentar

Har gått inn med 30k totalt nå nylig så har tapt litt

 

50% BTC

25% LTC

15% ETH

10% Diverse - XRP, IOTA, ICON 

 

Kommer julebonusen på denne lønninga går 5-10k til på LTC for å holde litt lenge på det

 

Obs: Noen som har erfaring med hvor lang tid leveringen tar på en Nano ledger S med "normal" levering ? Bestilte den 12 des og fikk melding at de sendte den først igår ^^

Lenke til kommentar

Obs: Noen som har erfaring med hvor lang tid leveringen tar på en Nano ledger S med "normal" levering ? Bestilte den 12 des og fikk melding at de sendte den først igår ^^

Bestilte en i slutten av november, den ble sendt 1. desember og kunne hentes på postkontoret 9. desember, så ikke superraskt.

 

 

Edit: Tror det er ca. 30k kroner som er innskuddet for min del. Verdien har vel vært oppe i litt over 4x det nå de siste dagene, mens nå er jeg vel nede i litt over 3x. Jeg holder foreløpig, så får jeg se om jeg går inn i noen flere altcoins snart. Går typisk inn med 3-400 kr i en altcoin hvis den ser interessant ut.

Endret av Frank Drebin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...