Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker det for å overføre til coinbase. På coinbase finner jeg all infoen som kreves når jeg velger deposit (EUR wallet) og velger bank transfer. Du må først verifisere dette som betalingsmåte ved å gjennomføre en "test" payment, deretter er det bare å kjøre på. Du benytter samme referanse hver gang. Jeg fører det inn i alle tre referansefeltene i skjemaet (DNB). Normalt tar det 1-2 dager før pengene er tilgjengelig på coinbase.

 

Lurte på i hvilken av disse boksene jeg skulle putte min personlige referanse

 

bPrcUBy.jpg

 

Du bare fører dem i alle tre? Hm. Kan jo prøve.

Endret av 1814_
Lenke til kommentar

Melding til mottaker bør gå greit. Skandiabanken og Gjensidige har kun den muligheten også, så da er det ikke så mye valg. Det viktige er at de som mottar betalingen har tilgang til ditt refereansenummer.

 

Vil også legge til at man ikke trenger å gjøre "test payment" til Coinbase, dette er bortkastet gebyr til banken. Man kan sette inn så mye penger man vil med en gang i EUR wallet. Slik jeg har forstått det er dette lille beløpet man trenger for å verifisere bankkontoen slik at man kan kjøpe Bitcoins uten å selv måtte overføre penger. Da kjøper man Bitcoin hos Coinbase, så sender de request til banken, som sender pengene direkte.

Lenke til kommentar

Er det noen som nylig har prøvd å verifisere identitet hos GDAX? Får beskjed om at det tar lengre tid enn vanlig og at jeg må sjekke innom jevnlig for å se om verifiseringen gikk i orden. (Er ikke forresten GDAX og Coinbase eid av samme selskap, rart ikke min ID allerede er verifisert..)

Prøver å overføre små mengder bitcoins fra Coinbase til Exodus, men ser at Coinbase skal ha 16$ network fee for å gjøre det direkte. Synes det er litt bortkastet når jeg bare skal overføre veldig små mengder, ca. 60$. Har forstått at det er ingen avgift for å overføre mellom Coinbase og GDAX, og derfra videre til min wallet. 

Lenke til kommentar

Er det noen norske elektrosjapper som godtar crypto som betaling? Har lyst på ny skjerm xD

webhallen.se tar bitcoin, men vet ikke om de sender til norge. Gøteborg er ikke så langt unna da, hvis du bor på østlandet. Kan hende du kan kjøpe i butikk der, eller få skjermen levert dit og hente den selv.

Lenke til kommentar

 

Handler på coinbase.Følger kuresen etc på den underliggende Gdax: https://www.gdax.com/trade/BTC-USDAnonymous poster hash: 985d3...304

Hatt lyst til å teste ut GDax, flott tradeview der også, men virker som de vil ha pass som identifikasjon...
Jeg registrerte meg på Coinbase med sertifikat. Veldig sømløs prosess, tok ca 3 min. Kan da logge meg inn på Gdax med samme kontoinfo.

 

Anonymous poster hash: 985d3...304

Lenke til kommentar

Kraken er ofte litt rimeligere å kjøpe på, men det er et sant helvete med serverne (og kundeservicen) deres. Coinbase kan ha litt kjipere gebyrer, men raske på verifisering samt at gdax er mer stabilt om man ikke er ute etter spesielle coins (eller hva jeg skal si...). Coinbase er visstnok den mest populære appen om dagen, så er vel kanskje ikke så rart om de sliter litt de også :) 

Lenke til kommentar

Fordi Bitcoin er mer som en verdi mynt tung som gull og treg, dyre transaksjoner. Litecoin er en raskere, rimeligere  og enklere mynt som kommer til å bli brukt mye i mange flere transaksjoner. 

 

Inngangbilletten til BTC er nå så dyr at det kommer til å bli stor push på Litecoin som basicly er broren til Bitcoin.. Gull og Sølv.

 

https://hackernoon.com/litecoin-catching-bitcoin-in-transaction-volume-and-value-b96f4eee43c0

 

Nå er det interessant at bloomberg har lagt til Litecoin, Ripple og Etherum i sin Terminal. Dette åpner for store investorer og høy volum. 

Endret av Centy88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...