Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Noen som har tjent noe penger på kryptovaluta?

 

Jeg er både skeptisk og positiv til Bitcoin eller kryptovaluta forøvrig. Mange av bobletegnene er her. Allikevel er det veldig vanskelig å forutsi og om det er en boble kan den gå langt lenger enn den alt har gjort.

 

Så, jeg vurderer å kjøpe Bitcoin for 10-20K. Ser på det i så fall som en høyrisiko investering som jeg har råd til å tape og som en potensiell lærepenge. :)

 

Gikk inn med 12k i 2013. Så du kan jo selv regne ut fortjenesten min mtp. at prisen den gang var langt under 1000$. Folk snakket om at boblen var i ferd med å sprekke den gang også, bitcoin hadde tross alt nådd den "magiske" 1000$ grensen.

Damn, holder du på de eller har du tatt de ut?

 

 

Mine coins er det siste jeg selger.

 

Dere som har bitcoin - svetter dere nå eller? :D

 

 

Hvorfor skulle man det?

Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som har tjent noe penger på kryptovaluta?

 

Jeg er både skeptisk og positiv til Bitcoin eller kryptovaluta forøvrig. Mange av bobletegnene er her. Allikevel er det veldig vanskelig å forutsi og om det er en boble kan den gå langt lenger enn den alt har gjort.

 

Så, jeg vurderer å kjøpe Bitcoin for 10-20K. Ser på det i så fall som en høyrisiko investering som jeg har råd til å tape og som en potensiell lærepenge. :)

 

Gikk inn med 12k i 2013. Så du kan jo selv regne ut fortjenesten min mtp. at prisen den gang var langt under 1000$. Folk snakket om at boblen var i ferd med å sprekke den gang også, bitcoin hadde tross alt nådd den "magiske" 1000$ grensen.

Damn, holder du på de eller har du tatt de ut?

 

 

Mine coins er det siste jeg selger.

 

HODL! 

Lenke til kommentar

Jeg tenker som så at skal du satse på bitcoin nå så bør du gå inn med vesentlig mye mer, eller gå for en av de andre som foreløpig er mye billigere.

 

Anser det for å være en høyrisiko investering, så har dessverre ikke mer å gå inn med nå. De andre valutaene er jeg enda mer usikre på, skjønt du sikkert har rett i at potensialet kan være større der.

 

 

Noen som har tjent noe penger på kryptovaluta? 

 

Jeg er både skeptisk og positiv til Bitcoin eller kryptovaluta forøvrig. Mange av bobletegnene er her. Allikevel er det veldig vanskelig å forutsi og om det er en boble kan den gå langt lenger enn den alt har gjort.

 

Så, jeg vurderer å kjøpe Bitcoin for 10-20K. Ser på det i så fall som en høyrisiko investering som jeg har råd til å tape og som en potensiell lærepenge. :)

 

 

Gikk inn med 12k i 2013. Så du kan jo selv regne ut fortjenesten min mtp. at prisen den gang var langt under 1000$. Folk snakket om at boblen var i ferd med å sprekke den gang også, bitcoin hadde tross alt nådd den "magiske" 1000$ grensen.

 

 

Ikke verst. 

 

Hva er planen på sikt? Selge etter hvert? Holde på de?

Lenke til kommentar

Hmmm, da lurer jeg på hva HODL er forkortelse for? For det finnes nemlig en kryptovalutta som heter HODL coin, som foreløpig er veldig billig.

Den linken som ble linket over her gir deg svaret :)

Altså opprinnelig en skrivefeil, men folk har i ettertid gitt HODL betyningen Hold On For dear Life.

 

Om hodlcoin er "billig" er vel oppe for diskusjon. Som jeg pleier å si, "billig" er jo relativt. Om du kjøper noe som er komplett trash, så vil det aldri kunne bli billig. Da er ett øre, ett øre for mye.

Lenke til kommentar

Dere som driver med trading, hvilken valuta lønner det seg å ta utgangspunkt i for å flytte mellom exchange og wallet? For meg som kun vil prøve meg litt med småpenger for moro skyld er det bare å glemme bitcoin i hvert fall. Koster for øyeblikket 20 USD å sende litt Bitcoin fra Exodus til Binance.

Eller lar dere pengene som er satt av til trading forbli på exchange sidene?

Lenke til kommentar

Binance er min favoritt om dagen. ICON er ikke på så mange exchanges egentlig, men Binance har den.

 

Ved å bruke binance.

 

Må du da : feks kjøpt BTC via coinbase

Overføre BTC til binance

også deretter kjøpe BNB for BTC

og der igjen kjøpe feks icon for BNB ?

 

Binance var litt annerledes enn Coinbase som jeg er vant med haha

 

Anonymous poster hash: ecc7d...6a1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...