Gå til innhold

Star Citizen - the open-world space sim from the creator of Wing Commander


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen som lot seg friste på jubileumssalget da?

 

Ja... i 2015 :p Kjøpte en banu merchantman, men vurderer nå å bytte den inn i en Constellation Aquila og evt oppgradere min avengis stalker til cutlass black

 

 

Øhm. Merk at Merchantman økte fra $250 til $350 i våres... som vil si at den har en upgrade value på $350, men melt value "kun" lik det du faktisk har betalt for den. Om du ga $250 for den, får du $250 tilbake i store credits om du melter den.

 

Om din avenger stalker er en standalone kan du vurdere å melte den for en Hawk (mens den fremdeles er på salg frem til i morgen) og oppgradere denne til Cutlass slik at du får LTI.

Lenke til kommentar

 

 

Noen som lot seg friste på jubileumssalget da?

 

Ja... i 2015 :p Kjøpte en banu merchantman, men vurderer nå å bytte den inn i en Constellation Aquila og evt oppgradere min avengis stalker til cutlass black

 

 

Øhm. Merk at Merchantman økte fra $250 til $350 i våres... som vil si at den har en upgrade value på $350, men melt value "kun" lik det du faktisk har betalt for den. Om du ga $250 for den, får du $250 tilbake i store credits om du melter den.

 

Om din avenger stalker er en standalone kan du vurdere å melte den for en Hawk (mens den fremdeles er på salg frem til i morgen) og oppgradere denne til Cutlass slik at du får LTI.

 

 

Hva kan jeg da evt gjøre med Merchantman ?

Lenke til kommentar

Du kan selvsagt melte den, men du mister da den $100 besparelsen du i utgangspunktet hadde ved å kjøpe den før prisoppgang. De andre alternativene er naturligvis å beholde den som den er, eller oppgradere til et dyrere skip (Carrack, Reclaimer, Genesis Starliner, 600i, Prowler, Hull E, Hammerhead eller Polaris). Et siste alternativ, om den er giftable, er å selge den til noen andre.

Lenke til kommentar

Når dere kjøper skip for ekte penger forsvinner ikke litt av gleden med å skaffe seg de samme skipene ved å spille spillet?

 

Jeg liker tanken på å begynne med det verste skipet og så sakte bygge meg opp.

Jo, og derfor har jeg egentlig ikke tenkt å kjøpe flere skip før spillet kommer ut, men kanskje bytte litt rundt på de jeg har.

Lenke til kommentar
Har ikke fått sett videoen selv ennå, men kom over dette summaryet av videoen øverst nå i sted. :)

 


 

Summary:

 

 

  • For multicrew ship stations, they've got basic implementations of helm and weapons on the Idris (needed for the Gamescom demo) but they haven't done stations like Engineering yet. They have placeholders for NPCs to use in SQ42.
  • The holosphere in the center of the Idris' bridge will eventually allow you to select targets and tell gunners to focus on them. This could be applied to other big ships with holospheres, but for now they're just working on the Idris.
  • The 600i is considered to be in the Constellation size-class and filling a Luxury role. The recent ship configuration changes haven't changed that.
  • It's too early to say whether the Javelin will still have modules. They've built out a Javelin for SQ42, but the version of the Javelin in the PU will be somewhat different as the games have different needs.
  • There are a couple of ships in early stages of development which will use drones. "Salvage, repair and mining".
  • Render-to-texture is intended to allow footage captured by players in-game to be displayed in-game, for example for news broadcasting.
  • There will be transportation hubs/networks in big locations allowing you to get around quickly, like a Monorail. There'll be a few handcrafted high-detail areas in large procedural cities, and you should be able to use this transportation to get between those pockets.
  • There will be undiscovered planets and/or systems which are not initially displayed on the starmap.
  • The Terrapin won't be in 3.0 but it will follow shortly after
  • In the long-term they still want a way for players to "agent smith" into a friend's NPC, allowing friends to play together even if their main characters are far apart.
  • They haven't fully decided how they'll regulate traffic on city planets yet. They want you to be able to fly low between buildings 'cause it's fun, but they don't want you to crash into open populated areas where a bunch of players could get hurt. Crashing into buildings is more acceptable because the buildings won't get damaged.
  • Modular spacestations will have docking collars to accommodate large ships. And the Idris specifically is able to land on planets.
Endret av fnwilborn
Lenke til kommentar

Fy flate kor fint main officen til cloud imperium var. Space dør og alt. Sykeste interiøret jeg har sett. Må koste noe enormt og ha så mange utviklere som jobber døgnet rundt i så mange år, ikke rart spillet er dyrt å utvikle.

 

Nei, godt å høre at alle pengene fra kickstarteren og dyre skip går til verdige formål som fancy dører for kontoret deres...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...