Gå til innhold

ANMELDELSE: The Legend of Zelda: Breath of the Wild


Anbefalte innlegg

Wow, dette er dessidert den dårligste anmeldelsen jeg har lest. Blir slutt på å lese gamer.no anmeldelser fra når av. Neste blir vel at de anmelder ett bilspill av en som hater bilkjøring. Dette blir så useriøst at det ikke er noe annet å gjøre enn å le, og oppsøke bedre nettsider når man skal lese anmeldelser. Flaut.

 

 

Edit: Etter nærmeste ettertanke, kan jeg vel gi gamer en sjanse til, og heller bare se bort ifra alle anmeldelser/artikkler av Andreas Bjørnbekk.

Endret av Mauro
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lav/ustabil fps og lav oppløsing er god nok grunn til slakt.

 

Da spør jeg deg, hva med ufattelig lang lastetid så og si hele tiden, er det også grunn til slakt på en anmeldelse?

 

Jeg har sett på kona spille Fallout 4 og denlange loade tiden som er på det spillet er mange ganger mere drepende for spillet en den lave fps som er i dette Zelda spillet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

«Jeg skal også nevne at jeg gjerne skulle gitt deg en slakt-karakter som gikk i mot hele den samlede spillpressen. Det er jo kontrovers som selger aller mest.»

 

Sitat hentet fra en annen anmeldelse denne anmelderen har gjort.

 

Jeg og, som flere andre, har mistet mer og mer respekt og tro på gamer.no. Anbefaler alle å høre på DoubleJump podcasten hvor de finner årets spill 2016. Barnslig krangling fra ende til annen. Har ikke hørt på podcasten siden, ei heller stolt på noe denne siden spytter ut på en stund.

 

Jeg forstår at anmeldelser er subjektive, men det her er en subjektiv mening fra en kar som åpenbart har hatt som mål å slakte spillet før han begynte å spille..

 

Hvilken anmeldelse var dette, og hvilken kontekst ble det sagt i? Slike ting er det viktig å nevne. Jeg antar at du vet godt hva du gjør når du kaster ut et slikt sitat uten forklaring.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Lav/ustabil fps og lav oppløsing er god nok grunn til slakt.

Da spør jeg deg, hva med ufattelig lang lastetid så og si hele tiden, er det også grunn til slakt på en anmeldelse?

 

Jeg har sett på kona spille Fallout 4 og denlange loade tiden som er på det spillet er mange ganger mere drepende for spillet en den lave fps som er i dette Zelda spillet.

 

Lange lastetider er heller ikke godtatt :)

Lenke til kommentar

Så må minne folk at 6 er ikkje en dårlig karakter egentlig selv om er meir ros å ville git det rundt 8.

 

Å seie dette er 10/10 er nok veldig uenig i siden har spillt bedre open world spill. men kan være dei ikkje spiller så mye :)

 

Synest lastetiden var ganske grei, med tanke på hva hardware man har  :wee:

Endret av BonBattery
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sDLjFF

Støtter anmelderen 100 prosent. Syntes han det var en 6/10 er det helt greit. Han holdt seg til sin personlige meninger om spillet og hadde baller nok til å være ærlig. Sansynligvis vel vitende om at det ville komme et hylekor.

Hvis du digger spillet kommer du til å digge det uansett hva anmelderen syntes om spillet. No harm no foul.

Jeg tror alle er her er enig at anmelderen bør gi den karakteren han mener er rett. Men (etter min mening) har man her gitt karakter for å provosere og få klikk. Det han skriver om spillmekanismer (hvor han tydeligvis har misforstått) og hans latterliggjøring av spillprodusentens kommentarer fra tre år tilbake i tid (!), gjør ikke akkurat det hele bedre.

 

Personlig bryr jeg meg lite om han eller hun synes at et spill er bra eller dårlig. Det jeg synes er synd er at Gamer.no, en nettside jeg har holdt høyt i (veldig) mange år, stadig synes å bli dårligere, og tyr til slike anmeldelser for å få litt blest. Samtidig støter man bort mangeårige lesere. Det er nok spillsider der ute (også norske), så vi overlever nok, men det må likevel være lov til å si hva man synes om saken.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Endelig en anmelder som ikke anmelder spillet med de Nintendofargede brillene på. Kommer aldri til å forstå kultstatusen Nintendo har. De lager bra spill, for all del, men det møtet hvor alle gamere satt seg ned og ble enige om at Nintendo er guder som hevet over enhver kritikk må jeg ha sovet igjennom.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja, ja meninger og alt det der, der går fra imponrende og amibsisøst til dette, jaja whatever nok en god grunn til at jeg har mist sansen for de fleste kritikere her ... enten er dere for snille eller for strenge. På spill jeg er kritiske til er dere ikke kritske til tlou for eksempel Eller spill jeg elsker men der rate alt for lavt dark souls og persona 4 golden, jaja er meninger , jeg har sjelden kost meg like mye med et spill som nå, spesielt ved et nytt spill, de fleste krittiikerene har for engang skyld riktig dette er et mesterverk, så nei, gamer , hvis det virkelig sier dette er bare gjennomsnittlig bra, med alt det ,det gjør bra for meg til å tro at dette ikke er et spill for deg.... syns spilelt gjør mye bra og my nytt... men meninger.

Lenke til kommentar

The Witcher 3 hadde da en god del mer ustabil framerate og flere framedrops på PS4 enn dette Zelda-spillet hvertfall.

 

Koste meg med begge spillene jeg. 

 

Ja jeg å, jeg liker å begge, men ikke eneste gangen jeg ikke støtter gamer.no , de er enten for strenge eller for snille, aldri noe midt i mellom

Lenke til kommentar

Endelig en anmelder som ikke anmelder spillet med de Nintendofargede brillene på. Kommer aldri til å forstå kultstatusen Nintendo har. De lager bra spill, for all del, men det møtet hvor alle gamere satt seg ned og ble enige om at Nintendo er guder som hevet over enhver kritikk må jeg ha sovet igjennom.

 

Er, faktisk for engang skyld på flere år enig med kritikkerne , og nei ikke er noe zelda fanboy , begynt å bli glad i serien , ikke er jeg nintendo fan, jeg fortrekker pc og playstation, men dette er bedre en jevla 6/10. Hvis du ikke syns så ok, men meninger, jeg har jo funnet ut at jeg er kanskje kontroversiell når folk er det , og generelt sett er uenig i de fleste gamere og spesielt krittikere.

Lenke til kommentar

Akkurat, ja. For å sette dette i det noe unike perspektivet til Gamer.no i nyere tid:

 

Spill som er bedre enn Breath of the Wild

 

Snipperclips

Just Dance 2017

Gravity Rush 2

Farming Simulator 17

ReCore

Quantum Break

The Division

 

Spill som er like bra eller nesten like bra:

 

No Man's Sky

Tales of Berseria

Through the Woods

Mighty No. 9

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan

Battleborn

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ikke helt enig i kritikken, men jeg respekterer den like fullt. Lykke til med all barnslige dritten som kommer til å komme fra folk som ikke er i stand til å akseptere andre folks meninger, og som er ute av stand til å fatte at noe annet enn 10/10 kan være på sin plass. ;)

 

For alle del, men det er jo ikke første gang jeg ikke er uenig med gamer.no et 6/10 spill for meg tyder på et spill som ikke prøver å gjøre noe nytt eller som er utrolig buggete, uorigianlt osv... og for meg gjør dette spillet mye mer nytt en andre
Lenke til kommentar
6 - "Nokså godt"

 

Et spill som får denne karakteren, er et ganske godt spill som mange vil kunne finne glede i. Her er det imidlertid vesentlige problemer som gjør at spillopplevelsen ikke nødvendigvis er like morsom hele tiden. En god del momenter kunne vært gjort bedre, men ikke i en slik grad at spilleren ikke lett kan bli sittende ved spakene. Definitivt verdt en titt, men vær oppmerksom på at dette ikke er problemfrie spill.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er sådan svært uenig i dommen her etter 50+ timer i spillet selv, ut i fra teksten som skrives syns jeg igrunnen spillet her dømmes i mye større grad for sine "småfeil" enn andre spill, men skribent står selvfølgelig fritt for å mene det han vil. Kan se for meg det blir ett turbulent kommentarfelt fremover vertfall  :ph34r:

 

enig der. men ja det ikke er første gang jeg ikke er enig i gamer.no.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forsiktig nå.. Jim sterling har fått mye hat og ddosing av sida si pga 7/10

 

Ja, blant annet pga stamina, altså for all meninger, men ja det er vanskelig å vite hvem man skal tro på når du har alt fra 6-10/10, jeg støtter for engang skyld majoriten av kritikere, men gamer.no treffer meg sjelden bra og det gjelds de flest anmeldere , gr og kotaku funker bra for meg da. Slant sin er jo enda verre da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...