Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan har det seg at blåtann tilkoblingen med Garmin vivoactive HR+ faller ut hver gang mobilen har vært tilkoblet bilen med Bluetooth?

Mobil og klokke har selvsagt siste sw versjon og begge er under en måned gamle.

 

Det skjer aldri med iPhone, der fungerer flere tilkoblinger smertefritt hver dag.

 

To andre kollegaer med samme mobil og Garmin og bil tilkobling har samme problemene.

Må bare slette klokka på mobilen og legge den til på nytt hver dag.

 

Jeg vil fraråde å bruke Samsung S5 og S6 og s8 eller s8+ med flere Bluetooth tilkoblinger vekselvis eller samtidig.

Forbanna drit.

 

Tør å tippe på at nett trollene her legger skylden på Garmin.

Vil vel heller tro at blåtann protokollen til Samsung eller Android ikke er på stell.

Jeg hadde også problemer med blåtann mot min Forerunner 735tx.

Måtte wipe hele klokka og fjerne enheten fra telefon og legge til på nytt.

Fungerer suverent nå :)

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd flere forskjellige tempered glass-varianter, og alltid fått problemer med touchen og at støv samler seg under kantene. Skjermen blir heller ikke like klar. Veldig reflektiv. Ga opp å kjøpte Samsungs originale skjermbeskytterfilm, og den sitter faktisk. Synes ikke at den er på, og skjermen er like fin og klar som uten. Følger med 2stk i pakken. 106kr hos mytrendyphone.no.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd flere forskjellige tempered glass-varianter, og alltid fått problemer med touchen og at støv samler seg under kantene. Skjermen blir heller ikke like klar. Veldig reflektiv. Ga opp å kjøpte Samsungs originale skjermbeskytterfilm, og den sitter faktisk. Synes ikke at den er på, og skjermen er like fin og klar som uten. Følger med 2stk i pakken. 106kr hos mytrendyphone.no.

Det ser ut til at jeg tok feil angående tilbakemeldingen på denne varianten. Ser den får mange gode reviews.

Hvilket deksel bruker du sammen med skjermbeskytteren?

Lenke til kommentar

Har flere deksler jeg bytter på, et litt stivere TPU-deksel, et med forhøyet kant øverst og nederst fra Otterbox og et Clear-View. Ingen problemer med beskytteren. På de litt Stine, trange dekslene pleier jeg å klipse telefonen inn i dekselet med venstre side først, også "brette" dekselet over kantene. Men det er sikkert helt unødvendig:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blei vist en S8 på meg idag også, sittet på mobilgjeret i noen mnd å ventet på nye telefoner som skulle erstatte min S7 Edge. Ville ikke ha S8 grunnet Bixby knappen, lite batteri og fingeravtrykkleseren. Men Bixby kan disables, batteriet er kanskje lite men varer lenger enn S7 og fingerleseren er jo ikke noe stress med mindre man har meget små hender. Utrolig fornøyd med hvordan denne ligger i hånden og at den føles mindre enn S7. Også digg at man ikke så lett trykker på skjermen ufrivillig på grunn av bøyen. Nå er det bare å håpe på snarlig Oreo så er dette perfekt! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så første grunnen til å ikkje velge s8 var pga en knapp på tlf som en har kunnet endre på helt fra start?

 

Andre var lite batteri, selv om oppetiden fikk skryt?

 

Tredje var en sensor som ikkje var noe stress allikevel?

 

 

Uansett, grattis med ny tlf. Hatt min fra start, og eg er storfornøyd.

 

Bixby brukes så og si hver dag! Er absolutt blitt en konge funksjon!

Endret av Villfaren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...