Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

 

Forhondstbestilte min på Spaceworld jeg, 4999 med Ice abo  :)

Noen som vet prisen fra de litt større forhandlere(Elkjøp, expert)?

 

Er vel ikke kjent helt ennå. Her har Spaceworld vært imponerende tidlig på ballen. I tillegg har de kjørt noen hissige kampanjer med ICE i det siste som de færreste konkurrentene har kunne matchet, så det blir spennende å se! 

 

Expert har startet forhåndsbestilling til 7590,- og 8490,- uten abb.

 

Ser at Spaceworld har samme pris uten abo. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Expert har startet forhåndsbestilling til 7590,- og 8490,- uten abb. 

 

Ser at Spaceworld har samme pris uten abo.

 

Dårlig presisert av meg, tenkte selvfølgelig på tilbud med abonnement. De to prisene er nok prisen alle konkurrerende butikker kommer til å kjøre den for i begynnelsen, kanskje til og med enda lavere. 

Lenke til kommentar

 

 

Det virker generelt ut som om edge er likt av mindretallet.

 

Det tviler jeg på. Edge-modellen av S7 er solgt mest i den kjeden/operatøren jeg jobber for. Jeg mener det var det samme for S6-serien også, og det er nok derfor de satser såpass mye på Edge fremover ;)

 

Edge er ganske populært.

 

Edge selger bedre bl.a. bedre fordi det er gimmick og ser muligens bedre ut. Men praktisk er det ikke!

I tillegg har Edge-utgaven tradisjonelt blitt levert med kraftigere batteri enn standard utgaven. Selvfølgelig kjøper folk den utgaven med best batteri!

 

Selv savnet jeg S8 i vanlig, flat innpakning. Samsung kommer aldri til å bli aktuelt igjen for min del så lenge de tviholder på edge-skjermen!

 

 

(Gimmick og) design stemmer nok bra. I tillegg ønsker flere og flere større skjermer.

 

Jeg jobber i butikk, og overraskende få er oppdatert på hva man faktisk får med Edge kontra Flat. Jeg nevner alltid batteritiden ovenfor de som kjøper Edge, men de fleste er som regel ikke klar over dette.

 

Folk liker rett og slett Edge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det lurer jeg også på. Eller blir det enda en "4G LTE" telefon?

Galaxy S8 har støtte for hastigheter opptil 1 gbit/s på LTE/4G ved bruk av 5 kanaler.

Nettverkstøtte mangler foreløpig tror jeg, men vil tro det kommer før 5G blir lansert. :-)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

 

Det lurer jeg også på. Eller blir det enda en "4G LTE" telefon?

Galaxy S8 har støtte for hastigheter opptil 1 gbit/s på LTE/4G ved bruk av 5 kanaler.

Nettverkstøtte mangler foreløpig tror jeg, men vil tro det kommer før 5G blir lansert. :-)

 

Interdasting :)

 

Hmmm... Men jeg liker å ha penger bedre enn den kortvarige godfølelsen mellom at jeg får fingrene i et nytt "leketøy" frem til den blir oppskrapet og dagligdags...

Lenke til kommentar

Om man forhåndsbestiller nå på elkjøp, expert, komplett osv osv. er man garantert (så godt som) å få den 28.4? ( pluss minus 2-3 dager)

 

å har det egentlig noe for seg å forhåndsbestille? eller kan man liksågodt vente til den kommer ut?

Ulempen med at man venter er at butikkene rundt om i Norge får kun noen få enheter. Så når du skal kjøpe den ved lansering, så er den allerede utsolgt over alt pga forhåndsbestillingene. Så om du skal ha den så skader det på ingen måte om du forhåndsbetaler for den. Du kan jo angre kjøpet som vanlig dersom du angrer ;)

Lenke til kommentar

Nokså ubekreftet, men det ser ut til at distrubutør (Samsung) begynner å sende ut telefonene til butikkene fra uke 15. Lanseringsdatoen er derimot ikke før 28.4.
En bør derfor være ganske sikker på å få den på lanseringsdatoen om man forhåndsbestiller. :)

Lenke til kommentar

forhåndsbestilte på komplett. og såg over lista der nå.

 

Samsung Galaxy S8+ 64GB Sort

Smarttelefon, 6.2" FHD-skjerm, 12/8MP kamera, Android 7, Iris, MicroSD, Vanntett, 

Varenr: 915471        

Samsung Plastic Stand for SmartPhone

 

Varenr: 918228      

Samsung Plastic Stand for SmartPhone

 

Varenr: 918228

 

 

 

 

Med andre ord tilbehøret som er gratis med dette året er samsung plastic stand?

Endret av Iminzil
Lenke til kommentar

Virker som en interessant mobil men jeg må innrømme at jeg er skuffet over at den ikke fikk stereo-høyttalere, det største ankepunktet jeg har hatt mot Samsung S7 Edge som jeg brukte i over et halvt år som jobbmobil var den spinkle mono-lyden fra høyttaleren.

 

Og jeg er skeptisk til batteritiden med 5,8" skjerm og 3000 mah batteri i S8, flere rundt meg bruker S7 med samme batterikapasiteten og den er grei den men ikke eksepsjonelt bra.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

For hver person som står over S8 fordi den har kun én høyttaler, er det sikkert 10.000 personer som ville stått over den dersom den hadde to høyttalere, men ingen 3,5 mm-utgang. Samsung kunne kanskje klart å få med begge deler, men det hadde uansett skjedd på bekostning av et-eller-annet. 

 

Jeg er ingen lydfantast men selv ikke jeg gidder å bruke høyttalerne på mobilen annet enn i nøden. Plugger eller liten blåtann sak gjør jobben. Så jeg hører til blant de 10k som ikke hadde kjøpt uten 3,5mm utgang :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...