Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 Snakket nettopp med Expert support å de sa at dette tilbudet var et tilbud de hadde forige uke og at det ikke gjelder lengre. Telefonen blir heller ikke levert ut før offisielle lanseringsdatoen som er 28. 04. 

Hm, da er det bare å vente til etter lanseringen og andre gode tilbud, for de kommer nok.

Det har ingen hast for meg.

Lenke til kommentar

 

Dersom eneste fordelen med forhåndsbestilling er tidlig levering tror jeg at jeg venter til de kommer fysisk i butikken. Er spent på hvordan s8+ ligger i hånden.

Hos Expert får man en Samsung trådløs ader, og er med i trekningen om fem Samsung TVer. Vil ha lader til kona da jeg har lik selv, så derfor bestilte jeg der.

 

Hei Svein. Gidder du å sjekke innboksen din?

Skulle gjerne fått videresendt tilbudsmailen fra Expert :)

Lenke til kommentar

 

 

Bestilte den nye Galaxy S8+ hos Expert da den kom, og spurte om de fordelene en fikk i en reklamemail var gjeldende, fikk dette svaret fra kundesenteret; "Hei Svein. Ja det stemmer, du vil motta en ladeplate og være med i trekningnen av en tv. Du vil også få mobilen 9 dager før den slippes i butikk. Ha en fin dag :)"

 

Ikke verst! Har den ladeplaten nå, og den er knallbra, med vifte og det hele om en kjører japp ladning, så nå får kona en gratis. Skal bli spennende å teste denne.

 

Hei Svein, jeg sendte deg en melding :)

 

Hei - har sendt deg mail som forhåpentligvis kan hjelpe deg!  :)

Lenke til kommentar

Har bestilt to S8+ her i huset. En via Soundgarden og en via Telenor. Begge har lovet å levere før den 28nde. Telenor har oppgitt den 20nde så får vi se hvem som leverer. Hos Soundgarden måtte tlf betales i sin helhet for å få den før lanseringsdatoen, Telenor nøyde seg et depositum på 299.- som tilbakebetales ved levering.

 

Har fått prøve begge modellene og ble imponert over telefonene i sin helhet. Valgte S8+ da denne skiller seg mer fra min S7 Edge enn den vanlige S8.

Lenke til kommentar

Noen facts om Samsung s8

- den har den beste skjermen noensinne etter tester ( har selv testet den og den er enorm bra)

- 20 % mindre strømforbruk enn s7

- 18,5:9 skjerm som gjør film og bilde opplevelsen bedre

- smalere skjerm som gjør det enklere å skrive med en hånd (jeg har selv iPhone 7+ og den er en murkloss i forhold)

- skjult hjemknapp i skjermen

- iris scanner som er 200 ganger sikrere enn fingeravtrykk scanner for å åpne telefonen

- man kan velge opplåsning etter ønske. Iris er raskerst og sikrest. Man trenger derfor ikke bruke fingerscanner

- klargjort for gigabit LTE nett- raskest på markedet og den laster ned 20% raskere enn S7

- AKG hodetelefoner følger med (selges for normalt kroner 1000)

- USB C hurtigladning og trådløs ladning

- IP 68 (kan være under vann opptil 1,5 meter i 30 minutt ( som før)

- Bixby assistent (forløpig på engelsk)

- kamera er det samme men mye bedre da den har oppgradert fotobrikke og programvare.

Endret av maczip
Lenke til kommentar

Bare jeg som håper man kan få bruke den ekstra knappen til andre ting på sikt?

 

Hadde feks digget å launche messenger chat heads med den

 

- 18,5:9 skjerm som gjør film og bilde opplevelsen bedre

Hvordan er black bars bra for film?

 

- man kan velge opplåsning etter ønske. Iris er raskerst og sikrest. Man trenger derfor ikke bruke fingerscanner

Utifra hva jeg har hørt så er face/finger kjappere enn Iris?

 

 

 

Noen andre som har stilt spørsmålstegn ved at batteriet er mindre enn S7E?

Lenke til kommentar

Noen facts om Samsung s8

- den har den beste skjermen noensinne etter tester ( har selv testet den og den er enorm bra)

- 20 % mindre strømforbruk enn s7

- 18,5:9 skjerm som gjør film og bilde opplevelsen bedre

- smalere skjerm som gjør det enklere å skrive med en hånd (jeg har selv iPhone 7+ og den er en murkloss i forhold)

- skjult hjemknapp i skjermen

- iris scanner som er 200 ganger sikrere enn fingeravtrykk scanner for å åpne telefonen

- man kan velge opplåsning etter ønske. Iris er raskerst og sikrest. Man trenger derfor ikke bruke fingerscanner

- klargjort for gigabit LTE nett- raskest på markedet og den laster ned 20% raskere enn S7

- AKG hodetelefoner følger med (selges for normalt kroner 1000)

- USB C hurtigladning og trådløs ladning

- IP 68 (kan være under vann opptil 1,5 meter i 30 minutt ( som før)

- Bixby assistent (forløpig på engelsk)

- kamera er det samme men mye bedre da den har oppgradert fotobrikke og programvare.

Sikker på at strømforbruket er hele 20 % mindre enn S7? Hørtes veldig mye ut mtp. hvor stor skjermen på S8 er.

Lenke til kommentar

 

Noen facts om Samsung s8

- den har den beste skjermen noensinne etter tester ( har selv testet den og den er enorm bra)

- 20 % mindre strømforbruk enn s7

- 18,5:9 skjerm som gjør film og bilde opplevelsen bedre

- smalere skjerm som gjør det enklere å skrive med en hånd (jeg har selv iPhone 7+ og den er en murkloss i forhold)

- skjult hjemknapp i skjermen

- iris scanner som er 200 ganger sikrere enn fingeravtrykk scanner for å åpne telefonen

- man kan velge opplåsning etter ønske. Iris er raskerst og sikrest. Man trenger derfor ikke bruke fingerscanner

- klargjort for gigabit LTE nett- raskest på markedet og den laster ned 20% raskere enn S7

- AKG hodetelefoner følger med (selges for normalt kroner 1000)

- USB C hurtigladning og trådløs ladning

- IP 68 (kan være under vann opptil 1,5 meter i 30 minutt ( som før)

- Bixby assistent (forløpig på engelsk)

- kamera er det samme men mye bedre da den har oppgradert fotobrikke og programvare.

Sikker på at strømforbruket er hele 20 % mindre enn S7? Hørtes veldig mye ut mtp. hvor stor skjermen på S8 er.

 

 

Jeg ville ikke kalt flere av påstandene i den posten der for "facts om S8" da 18,5:9 skjerm ikke gjør filmopplevelsen bedre (ikke standardformat for videoer), det er ikke dokumentert med uavhengige tester at strømforbruket faktisk er 20% mindre enn S7, man ikke vet om kameraet faktisk reelt er mye bedre enn S7 enda eller at iris-skanneren er raskere enn fingeravtrykkleseren, noe den ikke er om du ser på videoer på Youtube som demonstrerer begge to.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...