Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Ingen som gir med Gear VR i år?

Tror jeg kommer til å forhåndsbestille, men skal vente et par dager å se om det dukker opp noen gode dealer :p 

 

Vurdere både Spaceworld med ice og Telenor swap med yng...

 

Tenker det samme. I USA gjør de dette i år, men ser ikke ut som at Samsung Norge tilbyr noe. Du kan forhåndsbestille fra samsung.no via en rekke atkører som Elkjøp og Expert, og alle har samme pris og leveringstid. 

 

http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-S8-pre-orders-come-with-free-Gear-VR-big-discounts-on-AKG-headphones-256GB-microSD-card_id92585

 

Ganske heftig tilbud i USA følge lenken over. Skulle ønske de tilbydde noe av det samme her. Hvis ikke kommer jeg nok til å avvente.

Endret av MixTheMaster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kan ikke se at det er noen god grunn til å oppgradere fra S7 edge.

Og spesielt ikke fra plain S7.

Én forskjell er vel at man ikke kan regne med at S7 vil få oppgradering til Oreo, men det kommer antagelig ikke før neste vinter på S8 og da klarer de antagelig lansere S9 i februar og den har forhåpentligvis endelig noen reelle nyheter, slik som haptisk skjerm for eksempel.

Lenke til kommentar

 

 

Kan ikke se at det er noen god grunn til å oppgradere fra S7 edge.

Og spesielt ikke fra plain S7.
Én forskjell er vel at man ikke kan regne med at S7 vil få oppgradering til Oreo, men det kommer antagelig ikke før neste vinter på S8 og da klarer de antagelig lansere S9 i februar og den har forhåpentligvis endelig noen reelle nyheter, slik som haptisk skjerm for eksempel.

Rimelig sikker på s7 får oreo, samsung pleier som regel å oppdatere 2 år som er vel kravet fra Google og, s6 skal få 7.0 men de er sykt trege.

Lenke til kommentar

forhåndsbestilte på komplett. og såg over lista der nå.

 

Samsung Galaxy S8+ 64GB Sort

Smarttelefon, 6.2" FHD-skjerm, 12/8MP kamera, Android 7, Iris, MicroSD, Vanntett, 

Varenr: 915471        

Samsung Plastic Stand for SmartPhone

 

Varenr: 918228      

Samsung Plastic Stand for SmartPhone

 

Varenr: 918228

 

 

 

 

Med andre ord tilbehøret som er gratis med dette året er samsung plastic stand?

Snakket med komplett nå om det, men de viste ikkje mer selv en at det var en mobilholder ifra samsung som blir levert med.

Lenke til kommentar

Tror ikke denne telefonen blir så populær da S7/S7 Edge er så bra fra før av. Og det er ikke store endringene, prisen forsvarer ikke oppgradering. 

 

Vet det er snakk om prioriteringer i livet og slikt, men forstår ikke hvorfor man må ha ny telefon hvert år. Jeg har fortsatt min S5 med knust skjerm og den funker som bare det. Mener fortsatt at S5 er den mest perfekte telefonen til samsung hittil. S7 er close ,men den er nesten helt like med oppgraderinger 

Lenke til kommentar

Bestilte den nye Galaxy S8+ hos Expert da den kom, og spurte om de fordelene en fikk i en reklamemail var gjeldende, fikk dette svaret fra kundesenteret; "Hei Svein. Ja det stemmer, du vil motta en ladeplate og være med i trekningnen av en tv. Du vil også få mobilen 9 dager før den slippes i butikk. Ha en fin dag :)"


 


Ikke verst! Har den ladeplaten nå, og den er knallbra, med vifte og det hele om en kjører japp ladning, så nå får kona en gratis. Skal bli spennende å teste denne.


Lenke til kommentar

Bestilt en s8+ med ladeplate og clear view deksel

Tenkte etterpå.....kan egentlig telefonen lades på denne ladeplaten med dekselet på ?

Kjedelig om dekselet må av hver gang telefonen skal lades

Jeg lader min S7 med både et tykt Armor Spigen-deksel og et like tykt Case Mate-deksel. Ingen skaper problemer for trådløs lading, enten hurtig eller vanlig. Regner ikke med at S8 er verre i så henseende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Tror ikke denne telefonen blir så populær da S7/S7 Edge er så bra fra før av. Og det er ikke store endringene, prisen forsvarer ikke oppgradering. 

 

Vet det er snakk om prioriteringer i livet og slikt, men forstår ikke hvorfor man må ha ny telefon hvert år. Jeg har fortsatt min S5 med knust skjerm og den funker som bare det. Mener fortsatt at S5 er den mest perfekte telefonen til samsung hittil. S7 er close ,men den er nesten helt like med oppgraderinger 

 

Ingen må. Men mange vil jo gjerne prøve ut noe nytt av og til. Selger man etter 8 mnd så får man jo mer for den på bruktmarkedet også Så det er en avveining. For noen er det en hobby, mens de som bare vil ha en telefon som funker, ofte beholder sin telefon over mye lengre tid. Så det er som regel et valg, og ikke en nødvendighet.

Lenke til kommentar

 

Vært innom tanken jeg også. Fikk en mail her om dagen med nye Dnb mastercard tilbud, men da var ikke expert en av butikkene desverre.

 

OK, har ikke mastercard selv, men kjenner folk som har... Hvilke butikk er det neste tilbud da?

 

Det var nå i helgen, kun kitchn, matbutikk,  hæstens, og noen andre mindre spennende butikker.

Lenke til kommentar

Noen tanker på s8 vs s8+? Bestillte selv en s8+ (svart), men vurderer å byttet til s8. 

Noen butikker som har fått demoer i Bergen?

 

Jeg har også bestilt S8+, men begynte å studere fysiske mål på S8+, og fant ut at en vanlig S8 er tilnærmet lik S7 Edge, og jeg har idag en S7 Edge, og føler at større telefon enn S7 Edge blir for stort.

Så i helgen la jeg inn en bestilling på vanlig S8 i tillegg, så avventer jeg litt og ser om det S8+ eller S8.

 

Men S8 har litt lite batteri, så jeg er usikker på om den klarer like lenge som S7 Edge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...