Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter oppdateringen så ser det ut til at muligheten for å planlegge meldinger (sms, mms) har forsvunnet, altså at de kunne skrives ved et tidspunkt, og så kunne de sendes ved et annet ønsket tidspunkt.

 

Er det noen som vet om den muligheten nå er fjernet?

Eller har den innstillingen blitt flyttet til en annen meny på mobilen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Etter oppdateringen så ser det ut til at muligheten for å planlegge meldinger (sms, mms) har forsvunnet, altså at de kunne skrives ved et tidspunkt, og så kunne de sendes ved et annet ønsket tidspunkt.

 

Er det noen som vet om den muligheten nå er fjernet?

Eller har den innstillingen blitt flyttet til en annen meny på mobilen?

Funksjonen ser ut til å forsvinne fra flere og flere mobiler, men det finnes text-apper som textra (uten at jeg husker med sikkerhet) som fortsatt tilbyr tidsinnstilling for sending av sms.

Lenke til kommentar

Etter oppdateringen så ser det ut til at muligheten for å planlegge meldinger (sms, mms) har forsvunnet, altså at de kunne skrives ved et tidspunkt, og så kunne de sendes ved et annet ønsket tidspunkt.

 

Er det noen som vet om den muligheten nå er fjernet?

Eller har den innstillingen blitt flyttet til en annen meny på mobilen?

 

Trykk på "+" tegnet i meldingsfeltet og velg de tre vertikale prikkene helt til høyre.

Lenke til kommentar

Funksjonen ser ut til å forsvinne fra flere og flere mobiler, men det finnes text-apper som textra (uten at jeg husker med sikkerhet) som fortsatt tilbyr tidsinnstilling for sending av sms.

 

 

Ja dessverre så ser det ut til at den muligheten blir mindre og mindre, men som du skriver det finnes jo text-apper som en kan ty til, men synes likevel det er greit at det er greit om det finnes i mobilen fra før.

Nå gjør det jo faktisk det i S8 også, den var bare flyttet. :) 

 

 

Trykk på "+" tegnet i meldingsfeltet og velg de tre vertikale prikkene helt til høyre.

 

 

Der var den ønskede funksjonen ja, takk for hjelpen @HawkeyeFtw  :)

Endret av fotonisse
Lenke til kommentar

Hei. Har du prøvd høykontrasttema? Noe lignende nattmodus, men syntes høykontrasttema var flottere enn nattmodus. Litt mørkere :-)

Høykontrasttema gir sorte bakgrunner utenom appene, men vanlige bakgrunner i appene.

Nattmodus gir sorte bakgrunner inne appene, men vanlige bakgrunner utenom.

 

Får melding om at jeg ikke kan bruke begge samtidig. Er det noen jeg har gjort galt her?

Lenke til kommentar

Hei. Har du prøvd høykontrasttema? Noe lignende nattmodus, men syntes høykontrasttema var flottere enn nattmodus. Litt mørkere :-)

Hei, bruker nattmodus pga lite strømbruk, enig i at høykontrast er penere, men går litt mer ut over batterilevetida på amoled. Hadde jeg hatt mobil med vanlig baklyst skjerm hadde høykontrast vært å foretrekke :)

Lenke til kommentar

Stemmer det at dei fjerna opsjonen som fjerna rammer rundt ikon med Android 9?

Har mange ikon med kvit ramme rundt og det ser ikkje bra ut.

 

Folk seier at ein skal å inn i settings > display og slå av app icons, men den finnest ikkje.

Har ingen custom themes eller noko slikt heller.

Ett alternativ du kan vurdere er å bytte launcher til feks Nova Launcher

Lenke til kommentar

Stemmer det at dei fjerna opsjonen som fjerna rammer rundt ikon med Android 9?

Har mange ikon med kvit ramme rundt og det ser ikkje bra ut.

 

Folk seier at ein skal å inn i settings > display og slå av app icons, men den finnest ikkje.

Har ingen custom themes eller noko slikt heller.

Det ligger jo haugevis med themes du kan laste ned... hva mener du med "har ingen..."?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...