Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Fungerte greit både etter Oreo-oppdateringen som ble prematurt lagt ut, og den 2. Har litt problem med at Gmail push ofte ikke kommer før jeg kobler på Wi-Fi, men det er til å leve med.

 

Effektiv batteritid med mitt bruk er i underkant av 2 døgn uten strømsparing.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Batteritiden på min S8 er helt bankers etter Oreo-oppdateringen. Noen dager er den helt som før, andre dager trekker den strøm som bare det. Selv etter en restart fortsetter strømtrekket, før det plutselig kan være tilbake til normalt, dvs slik det var før oppdatering.

Hvis jeg sjekker batteribruken når telefonen klikker, er det alltid "Kjerneapper for Android" som troner på toppen. Dette kan gjerne være timevis. En natt hadde batteriet tappet seg 40% i løpet av et par timer mens den lå med skjermen av. Det virker som det da var oppdateringer fra Google play som hadde hengt seg opp.

Det eneste jeg nå ikke har prøvd for å få bukt med problemet er å kjøre en full reset av telefonen. Jeg har ikke klart å finne noen syndere blant de installerte appene, og sletting av cache-partisjon har heller ikke gjort noen forskjell.

Lenke til kommentar

Etter at jeg oppdaterte kommer det hele tiden varsler om apper som kjører i bakgrunnen, hvordan skrur man dem av?

Ekspander varselet, og hold på det til det dukker opp en bryter der du kan slå det av. Trykk lagre til slutt. Ev trykk detaljer og se igjennom hele lista med varsler og finn og deaktiver det, og andre varsler du ikke er interessert i, derfra.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så dette har irritert meg en stund nå... bruker noen Samsung Browser her? Har et problem med flere nettsider der jeg ikke får lest kommentarer osv.

 

Har du et eksempel på en nettside så kan jeg gjerne prøve
Vg, dinside. Kommer ikke på flere akkurat nå Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

 

 

Så dette har irritert meg en stund nå... bruker noen Samsung Browser her? Har et problem med flere nettsider der jeg ikke får lest kommentarer osv.

Har du et eksempel på en nettside så kan jeg gjerne prøve
Vg, dinside. Kommer ikke på flere akkurat nå

 

 

Ser ut til at innstillingen "Sporingsblokkering" under "Utvidelser" (i nettleseren) er den som forårsaker dette. Fungerer fint med den slått av ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...