Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger batterihjelp! Nesten ny s8, tomt batteri lenge før kvelden... Moderat bruk. Krise dårlig! ?

Er det etter oppdatering til Oreo? I så fall tror jeg nesten full reset er eneste som kanskje kan fikse det. Jeg opplever i alle fall batteribruken som helt tullete etter at jeg oppdaterte. 9t på batteri, 2.5t skjerm på, og 15% igjen på battrtiet var status i dag tidlig . Jeg har prøvd alt unnatt full tilbakestilling nå, og ingen ting hjelper. Før oppdatering holdt den lett 24 timer med 5-6 timer skjermbruk. :( Endret av teitur
Lenke til kommentar

 

Blir vel å prøve det, men ser for meg at 2FA-appene, mobilbankappene, buypasappen og billettappen til Ruter fortsatt krever ekstra innsats.

 

Du kan stryke Ruter appen fra listen hvis du lar den bli sikkerhetskopiert til Google Drive. De andre må fortsatt settes opp, ja, og mye annet også.

Lenke til kommentar

Til dere som sliter med batteritid, observerer at apper som bruker GPS i bakgrunnen trekker ekstremt mye strøm, f.eks. går telefonen fra fulladet til nesten tom etter 6 timer med logging via Strava. Hvis dere har apper som kontinuerlig GPS-tracker (Pokemon?) vil jeg tro at batteriet tømmes veldig fort.

Lenke til kommentar

Til dere som sliter med batteritid, observerer at apper som bruker GPS i bakgrunnen trekker ekstremt mye strøm, f.eks. går telefonen fra fulladet til nesten tom etter 6 timer med logging via Strava. Hvis dere har apper som kontinuerlig GPS-tracker (Pokemon?) vil jeg tro at batteriet tømmes veldig fort.

Nei, batteriet tømmes omtrent like raskt uansett om jeg bare leser mail eller surfer på nett som når jeg samtidig kjører treningsapp med GPS og Pokémon Go, og uansett er endringen betydelig fra Nougat. Siden det varierer såpass i tillegg, mistenker jeg at det er en systemprosess som henger seg opp med ujevne mellomrom. I dag har det faktisk ikke vært så ille.

Kommer nok til å ta en full reset i Påsken, når jeg har litt tid til overs. Forhåpentligvis hjelper det på problemet.

Lenke til kommentar

Når får jeg Oreo? Har Telenor.

 

Når telenor bestemmer seg for å få ut fingern. Har telenor selv ettersom jobben betaler, og skjønner ikke hva telenor egentlig trenger å gjøre med oppdateringen ...

 

Du kan prøve å ringe inn til telenor og spørre, men tviler på at de kan gi deg en dato ..

Lenke til kommentar

 

Når får jeg Oreo? Har Telenor.

Når telenor bestemmer seg for å få ut fingern. Har telenor selv ettersom jobben betaler, og skjønner ikke hva telenor egentlig trenger å gjøre med oppdateringen ...

 

Du kan prøve å ringe inn til telenor og spørre, men tviler på at de kan gi deg en dato ..

Nei har prøvd. Var ikke noe svar å få.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...