Gå til innhold

Lekkede bilder kan ha avslørt en haug med Nintendo Switch-tilbehør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk.... Nintendo har alltids lagt til ekstra jalla for og tjen ekstra. Nokk det jeg misliker mest med Nintendo.

 

Er mer takket være Nintendo, at det skjer ting på konsoll fronten. Så får det bare være at noe er jalla, uten innovasjon ville det iaf føles jalla å glede seg til en ny konsoll. Feks, for meg, er ikke PS4 Pro spesielt spennende....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Typisk.... Nintendo har alltids lagt til ekstra jalla for og tjen ekstra. Nokk det jeg misliker mest med Nintendo.

Er mer takket være Nintendo, at det skjer ting på konsoll fronten. Så får det bare være at noe er jalla, uten innovasjon ville det iaf føles jalla å glede seg til en ny konsoll. Feks, for meg, er ikke PS4 Pro spesielt spennende....

 

 

Tja sier jeg til det, Nintendo er ganske gammelmodig på mye.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Typisk.... Nintendo har alltids lagt til ekstra jalla for og tjen ekstra. Nokk det jeg misliker mest med Nintendo.

 

Er mer takket være Nintendo, at det skjer ting på konsoll fronten. Så får det bare være at noe er jalla, uten innovasjon ville det iaf føles jalla å glede seg til en ny konsoll. Feks, for meg, er ikke PS4 Pro spesielt spennende....

 

Er mer spennende med at dei begynner endelig å heve konsoll sine krefter er mye mer spennende om dette blir en "Norm" en neste gimmik nintendo kommer med som er gøy i 1 time før man ønsker bare gå tilbake til normal kontroller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...