Gå til innhold

Geniale produkter som du skulle ønske fantes.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ønsker meg en app som gjør mobilen om til en dashboardcam (bilbruk).. Alt burde jo ligge til rette for dette med sensorer, gps, lagringsmedia, lydopptak, skjerm og kameraer både forover og bakover..

Her er det penger å hente for en dyktig utvikler eller kanskje en god idé til produsentene? Aldeles gratis! :-)

Endret av Woff
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ønsker meg en pizza saks. Men jeg er venstrehendt, så jeg skulle ønske at den fantes for venstrehendte også. Helt ærlig, jeg kan ikke bruke den pga spaden er på feil side. :hm: Har prøvd å søke på pizza saks for venstrehendte. Med null treff.  :hm:

 

 

Det er mange produkter som er laga for høyrehendte, som er litt upraktiske i bruk for oss som er teit nok til å være venstrehendte. Det jeg plages mest med (på jobb) er baufila, hvor bladet er litt skråstilt, slik at når man bruker den i høyrehånda og sikter ned langs siden på bladet, så sager man rett. Sikter man på samme måter når man holder baufila i venstrehånda, så sager man på ingen måte rett..... Irriterende!

 

Altså, jeg ønsker at flere produkter som er tilrettelagt for høyrehendte også finnes i en utgave for venstrehendte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Briller med Ad-Block. Den vil kunne fjerne, eller erstatte, alt av reklame og logoer i verden rundt deg.

 

Reklame på TV og internett hører jo allerede fortiden til, men reklameskilt forurense fremdeles vår hverdag.

 

Hadde vært morro å prøvd de i New york, hadde blitt helt mørkt tipper jeg  :tease:

Lenke til kommentar

Fullt fungerende storskala kunstig fotosyntese hadde vært ganske så fantastisk. Tenk å kunne bruke fornybar energi og CO2 i atmosfæren til å lage fibermaterialer til å bygge hus eller erstatte plast. Da kan vi bremse global oppvarming samtidig som vi kan få nye og billige materialer til eget bruk og til bruk i fattige land.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

- Sexdukke som vil utføre alt jeg vil uten at hun sier: "eww jeg vil ikke suge på tissen din æsj så ekkelt"

 

- VR-briller (noe lignende) som man kan bruke når man ser fotball på TV'en. Med disse brillene kan man se kampen fra "tribunen", slik at det føles som at man faktisk er på kampen. De kan sette en dings på hver side på stadion, så kan man velge hvilken tribune man vil se kampen fra. =)

Endret av m20k
Lenke til kommentar

- VR-briller (noe lignende) som man kan bruke når man ser fotball på TV'en. Med disse brillene kan man se kampen fra "tribunen", slik at det føles som at man faktisk er på kampen. De kan sette en dings på hver side på stadion, så kan man velge hvilken tribune man vil se kampen fra. =)

 

Liker konseptet, men håper ikke det skjer. Det vil muligens gjøre at færre drar på kamp. Det vil jeg ikke.

Jeg er positiv til konseptet hvis det funker på spilte kamper. Ta f. eks en kamp fra Italia, si Inter-AC Milan. Derby-oppgjør med skikkelig trøkk på tribunen. Da hadde det vært skikkelig gøy å få opplevd denne kampen "live" via disse brillene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...