Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

 

Tja, men "Mr. Mindre Idiot" stilte altså ikke til valg.

Niks, men "Mrs. Mindre Idiot" stilte faktisk til valg. Og flertallet av velgerne valgte faktisk henne. Men de de endte opp med en klovn istedet. Som nå ringer til pedofile svin for å si at han støtter dem. Forstå det den som kan.

 

Du har fortsatt ikke fått med deg at det er anklager, og han er ikke en dømt pedofil. Men det er kanskje ikke så viktig?

 

Trodde en viktig del av demokratiet var at man er uskyldig til det motsatte er bevist jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke så mange som hadde heiet på Trump om man hadde fjernet Hillary fra ligningen?

 

 

Nei, og det er vel mye av poenget? 

 

En halvpasselig demokratisk kandidat hadde meget mulig gjort at vi kunne unngått tragedien vi nå har. 

 

Det måtte en håpløs kandidat som Hillary til for at Trump skulle vinne. Desto mer merkelig at man når man kritiserer Trump så havner man automatisk i Pro-Hillary-leiren... 

 

Ting fungerer ikke slik.

Endret av Zork
Lenke til kommentar

 

 

Tja, men "Mr. Mindre Idiot" stilte altså ikke til valg.

Niks, men "Mrs. Mindre Idiot" stilte faktisk til valg. Og flertallet av velgerne valgte faktisk henne. Men de de endte opp med en klovn istedet. Som nå ringer til pedofile svin for å si at han støtter dem. Forstå det den som kan.
Du har fortsatt ikke fått med deg at det er anklager, og han er ikke en dømt pedofil. Men det er kanskje ikke så viktig?

 

Trodde en viktig del av demokratiet var at man er uskyldig til det motsatte er bevist jeg.

I et demokrati velger man kandidater basert på egenskapene man tror gjelder kandidaten, ikke baserte på rettssaker. Denne kandidaten har mange troverdige anklagere, særlig en shopping mall der det ble veldokumentert at han ble forbudt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har fortsatt ikke fått med deg at det er anklager, og han er ikke en dømt pedofil. Men det er kanskje ikke så viktig?

Trodde en viktig del av demokratiet var at man er uskyldig til det motsatte er bevist jeg.

Nei selvsagt, i "Alt Right" "pedo-verdenen" er det alltid greit å gni seg inntil damer og små barn. Så lenge man ikke blir tatt for det :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har han tydeligvis noen andre gode egenskaper siden anklager om pedofili og uttaler om homofile ikke er noe hinder.

Ser de bare påkonservative media så er de litekjent med sine negative egenskaper eller mener de som deg at liberal amerikansk politikk er verre enn pedophilia/molestation. Endret av jjkoggan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har fortsatt ikke fått med deg at det er anklager, og han er ikke en dømt pedofil. Men det er kanskje ikke så viktig?

 

Trodde en viktig del av demokratiet var at man er uskyldig til det motsatte er bevist jeg.

Davy Wathne er en fin fyr. Han kom "tilfeldigvis" borti rompa til søte damekollegaer :) Er du en av dem som "tilfeldigvis!" kom borti rompa til din kollega :) S
Lenke til kommentar

"Beyond reasonable ..." og "proponderance" hører hjemme i retten, hvor man har en juridisk prosess. Valg er en politisk prosess, og man går i større grad etter hva man tror på, ikke hva som er bevist. Like it or hate it, det er hva man har.

 

Når det er sagt, så skulle det ikke forundre meg om mannen blir valgt, for det politiske klimaet er tribalisert (oss mot dem) såpass mye at man lukker øynene og glemmer verdiene man hevder at man står for, og foretrekker en som har en rekke troverdige anklager mot seg fremfor en som ikke har det, sålenge sistnevnte tilhører et annet parti. Selv om det er kjent at dommer Moore ble fjernet to ganger fra Alabamas høyesterett etter å ha blitt funnet uskikket til tjeneste der, så sender de ham svært gjerne til senatet i DC.

 

Mange republikanere er forøvrig klar over at selv om de vinner dette slaget i Alabama, så vil Moore være en belastning som kan bli tung å bære neste år. Vi får se på tirsdag hvordan det går.

Endret av xRun
Lenke til kommentar

Kanskje folk i denne tråden burde lese seg opp på hva den tradisjonelle venstre-høyre aksen faktisk er ment å skulle beskrive? Det beskriver EN SPESIFIKK del av politikken, faktisk bare en enkelt del av finanspolitikken. Alt annet er utenfor aksens bruksområde, og å beskrive et parti utelukkende i forhold til den aksen er utrolig naivt.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

 

Kanskje folk i denne tråden burde lese seg opp på hva den tradisjonelle venstre-høyre aksen faktisk er ment å skulle beskrive? Det beskriver EN SPESIFIKK del av politikken, faktisk bare en enkelt del av finanspolitikken. Alt annet er utenfor aksens bruksområde, og å beskrive et parti utelukkende i forhold til den aksen er utrolig naivt.

 

Du kan så si

The terms "left" and "right" appeared during the French Revolution of 1789 when members of the National Assembly divided into supporters of the king to the president's right and supporters of the revolution to his left.

https://en.wikipedia.org/wiki/Left%E2%80%93right_political_spectrum
Lenke til kommentar

 

Nei selvsagt, i "Alt Right" "pedo-verdenen" er det alltid greit å gni seg inntil damer og små barn. Så lenge man ikke blir tatt for det :)

Saklig.

 

Nei det er ikke greit å gjøre det, men man har heller ikke gjort det bare fordi en person sier man har det.

 

Om jeg sier du er pedofil, er det da sant?

Ville du la en som har blitt anklaget av 5 forskjellige kvinner som ikke kjenner hverandre passe på barna dine eller blir det helt ok fordi det ikke har blitt helt «bevisst “ enda?

 

Vi vet forresten at du ville stemt på en president som innrømmet seksuelle angrep mot kvinnerhvis du hadde stemmeretten.

Endret av jjkoggan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi vet forresten at du ville stemt på en president som innrømmet seksuelle angrep mot kvinnerhvis du hadde stemmeretten.

Hvordan kan du vite hva jeg ville stemt? Men nei, jeg ville ikke stemt på Bill Clinton.

 

 

Forøvrig totalt irrelevant om jeg ville latt dem passet på ungene mine eller ikke. Det er snakk om å stemple noen pga anklager. Antall anklager antyder ikke skyld.

Endret av Tåkefyrste
Lenke til kommentar

 

Vi vet forresten at du ville stemt på en president som innrømmet seksuelle angrep mot kvinnerhvis du hadde stemmeretten.

Hvordan kan du vite hva jeg ville stemt? Men nei, jeg ville ikke stemt på Bill Clinton.

 

 

Forøvrig totalt irrelevant om jeg ville latt dem passet på ungene mine eller ikke. Det er snakk om å stemple noen pga anklager. Antall anklager antyder ikke skyld.

Det er snakk om å velge en senator som skal representere hele delstaten med stor innflytelse og ansvar. En trenger ikke bevis til å velge en med ansvar for hele delstaten eller ungene dine, en velger basert på troverdighet

 

Kvinner som anklager menn om seksuelle overgrep har mye å tape, særlig mot velkjente politikere.

 

Du gir inntrykket at du støtter Trump.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kanskje folk i denne tråden burde lese seg opp på hva den tradisjonelle venstre-høyre aksen faktisk er ment å skulle beskrive? Det beskriver EN SPESIFIKK del av politikken, faktisk bare en enkelt del av finanspolitikken. Alt annet er utenfor aksens bruksområde, og å beskrive et parti utelukkende i forhold til den aksen er utrolig naivt.

 

Du kan så si

The terms "left" and "right" appeared during the French Revolution of 1789 when members of the National Assembly divided into supporters of the king to the president's right and supporters of the revolution to his left.

https://en.wikipedia.org/wiki/Left%E2%80%93right_political_spectrum

 

Ja, og som alle skjønner, var det dette Venstre tenkte på når de stiftet partiet i 1884 - de var prorevolusjonære franskmenn.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

 

 

Antall anklager antyder ikke skyld.

Jo, 5 uavhengige anklager antyder skyld.
Så om 5 mennesker anklager deg for pedofili, selv om du ikke har gjort det, så er du da skyldig? Spar meg.
Hvis 5 mennesker som har mye å tape og som ikke kjenner hverandre anklager deg for pedofilii gjør det troverdig nok til å ringe politi.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...