Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DrAlban3000 skrev (6 minutter siden):

Digg! Nå blir det spennende å se hva som skjer med Trump fremover.

Tusen takk til @xRun for alle innleggene. Det er ikke så lett å navigere seg rundt i amerikanske medier, men der har du vært skikkelig god. Jeg tør å vedde på at du er grunnen til at denne tråden ble så populær som den ble. 

 

 

Takk. Det har vært en team effort, mange observante deltagere i tråden som har gjort sin del for å informere og oppdatere.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

My si meg med dere. xRun har gjort en god jobb med å informere om hva som skjer. Det skaper et godt debattklima når man har god informasjon.

Kudos til alle dere som skaper et godt debattklima her på forumet! 

Lenke til kommentar
SilverShaded skrev (2 timer siden):

 siste tur med med det kallesignalet er over. Bye-bye !

Siste tur?  Med 74.000.000 stemmer blir det fornuftig å anta at han kan prøve det en gang til.

 

Det er også fornuftig å anta at politisk polariseringen fører til at landet svinger frem og tilbake, fra høyre til venstre og fra venstre til høyre uten mye fremgang politisk sett fordi det finnes få i midten.  Blir det lite økonomisk fremgang så vil mange ønske Trump tilbake er jeg sikkert.

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (12 minutter siden):

My si meg med dere. xRun har gjort en god jobb med å informere om hva som skjer. Det skaper et godt debattklima når man har god informasjon.

Kudos til alle dere som skaper et godt debattklima her på forumet! 

Jeg er enig, xRun har gjort en god jobb med å informere om hva som skjer fra demokratenes perspektiv men etter min mening hadde det vært bedre hvis noen hadde også gjort noe lignende fra en mer konservativ perspektiv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
12 minutes ago, jjkoggan said:

Siste tur?  Med 74.000.000 stemmer blir det fornuftig å anta at han kan prøve det en gang til.

 

Tja..sittende president har normalt en veldig stor fordel og det er vel ikke akkurat normalt at en president blir kastet etter kun én periode. Selv med 74.000.000 stemmer ble han kastet, til fordel for en som nærmer seg 80 år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
SilverShaded skrev (3 minutter siden):

At det politiske klimaet vil svinge, er jeg med på....det er normalt.

Men tror du virkelig at GOP kan og vil nominere DT flere ganger, etter to impeachments og mulige fremtidige rettssaker ?

Den type svingene som skal skje er ikke normalt.  Det var få som stemte på Trump fordi han var en ærlig engel.  Han var velkjent som en "shady businessman", og 'womanizer' før han ble president

  • Liker 1
Lenke til kommentar
graavik skrev (3 minutter siden):

Tja..sittende president har normalt en veldig stor fordel og det er vel ikke akkurat normalt at en president blir kastet etter kun én periode. Selv med 74.000.000 stemmer ble han kastet, til fordel for en som nærmer seg 80 år.

Jeg tror ikke Biden blir president i 8 år,  det blir en annen demokrat, antagelig en som er mindre kjent enn Trump.  Spørsmålet er hvis status quo går bra og stemmerne er optimistisk eller er mange frustrerte med Biden og status quo.

Lenke til kommentar
5 hours ago, jjkoggan said:

Med 74.000.000 stemmer blir det fornuftig å anta at han kan prøve det en gang til.

Ja, men det er fire år unna, og da er president Trump 78. Er slett ikke uvanlig med helseproblemer i den alderen. 

Quote

Blir det lite økonomisk fremgang så vil mange ønske Trump tilbake er jeg sikkert.

Det blir sikkert en republikaner etter fire år med Bidens vanstyre. 
 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...