Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Blir tilbudene oppdatert på nett i natt eller i morra tidlig? Trenger å få bestilt det philps headsettet (fidelio x2)

 

Edit; nevermind ser det ble besvart rett over her. Im dumb

 

Hei har sett litt på det headsettet, og lurer på om et slikt headsett egner seg bra til gaming? Eventuelt må jeg ha en fortsterker eller går det fint å bare koble det til jack inngangen på hovedkortet? Har du noen formening om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er det flere som er ute etter 25' 27' Skjermer ? Hvis dere kommer over noe tilbud så bare post i vei ! Trenger ikke heftigste gaming skjermen akkurat. Feks Dell Ultrasharp U2515H virker jo fin og bra.

 

Expert selger asus 27" gamingskjerm for 2222.-

 

Synd at det ikke var en 1440p monitor med 120Hz. Får bare vente å se om man finner en til rundt 3 lapper i løpet av uka.

Endret av TheKims
  • Liker 2
Lenke til kommentar

TVen jeg kjøpte for litt over en måned siden er også nå på tilbud til to tusen mindre enn det jeg kjøpte den for på elkjøp. Har jeg en ålreit sak om jeg ønsker mellomlegget tilbake, eller blir de vanskelige med meg?

Har ellers tenkt meg innom ulike sportsbutikker for å hamstre inn det jeg skulle trenge på fredag. Blir nok et par julegaver i samme slengen. Sport outlet ligger rett i nærheten, så det blir første stopp!

Lenke til kommentar

Tror du får en vanskelig sak der altså.

Hadde du det ikke i bakhodet at Black Friday var like rundt hjørnet da du kjøpte den? For de har i hvertfall 30 dagers åpent kjøp, så om du hadde ventet bare et par dager kunne det jo gått under den.

 

Lefdal har jo 80 dagers åpent kjøp, enda safere å handle der de siste månedene hvis man hadde Black Friday i bakhodet.

 

 

Ser på denne lydplanken på Expert, står at den er tilgjengelig kun på fredag for 3k.

 

Kostet 5k i 2015 og 6k det siste halvåret.

Virker som et godt tilbud med tanke på omtalene den jeg finner på nettet.

 

JBL CINEMA SB 400 SOUNDBAR:

https://www.expert.no/lyd-og-hoyttalere/lydplanke/jbl-cinema-sb-400-soundbar/p-228229/

 

 

Og folkens: Husk at lefdal har 20% bursdagsrabatt på en valgfri vare på bursdagen din (eller en du kjenner som kan bruke den for deg) ut året. Så kan hende du også kan gjøre et godt kjøp etter Black Friday.

Lenke til kommentar

TVen jeg kjøpte for litt over en måned siden er også nå på tilbud til to tusen mindre enn det jeg kjøpte den for på elkjøp. Har jeg en ålreit sak om jeg ønsker mellomlegget tilbake, eller blir de vanskelige med meg?

 

Har ellers tenkt meg innom ulike sportsbutikker for å hamstre inn det jeg skulle trenge på fredag. Blir nok et par julegaver i samme slengen. Sport outlet ligger rett i nærheten, så det blir første stopp!

 

Elkjøp hadde vel 30 dagers returrett da du kjøpte den? Ser ikke helt hvorfor de skulle gidde å gi deg mellomlegget tilbake da.

Lenke til kommentar

TVen jeg kjøpte for litt over en måned siden er også nå på tilbud til to tusen mindre enn det jeg kjøpte den for på elkjøp. Har jeg en ålreit sak om jeg ønsker mellomlegget tilbake, eller blir de vanskelige med meg?

 

Har ellers tenkt meg innom ulike sportsbutikker for å hamstre inn det jeg skulle trenge på fredag. Blir nok et par julegaver i samme slengen. Sport outlet ligger rett i nærheten, så det blir første stopp!

 

De har jo 60 dagers åpen retur. Jeg håper de ordner opp uten for mye styr med at jeg må levere inn det brukte tv i forkant og kjøpe på nytt. Forhåpentligvis så ordner det seg for både deg og meg :)

Lenke til kommentar

Hei har sett litt på det headsettet, og lurer på om et slikt headsett egner seg bra til gaming? Eventuelt må jeg ha en fortsterker eller går det fint å bare koble det til jack inngangen på hovedkortet? Har du noen formening om dette?

Det er supert til Gaming. Bruker det daglig selv. Jeg har ekstra lydkort, men det funket veldig bra bare på hovedkortet mitt (Z170) også :)

 

Obs: Det er en åpen hodetelefon, så hvis du sitter en plass med støy rundt deg vil du høre den!

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Litt offtopic, men jeg vurderer å kjøpe et par med hodetelefoner til å bruke hjemme/jobb, evt småreising hvis portable. Gaming, musikk, filmer. Har sett litt på ATH M50X. Hvordan er Fidelio X2 sammenlignet med ATH m50x?

Jeg har øreproppene Fidelio S2, og må si at jeg f.eks savner litt mer bass på disse.

Lenke til kommentar

Litt offtopic, men jeg vurderer å kjøpe et par med hodetelefoner til å bruke hjemme/jobb, evt småreising hvis portable. Gaming, musikk, filmer. Har sett litt på ATH M50X. Hvordan er Fidelio X2 sammenlignet med ATH m50x?

Jeg har øreproppene Fidelio S2, og må si at jeg f.eks savner litt mer bass på disse.

Hvis du heller vil prøve å være ontopic:

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=352

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...